- diena.lt inf.
- Teksto dydis:
- Spausdinti
Šiemet devynis mėnesius iš dešimties pirkėjai didžiausio prekybos tinklo „Maxima“ parduotuvėse galėjo apsipirkti pigiausiai. Kainas stebinčio portalo „Pricer.lt“ duomenimis, spalio mėnesį pigiausių maisto produktų vidutinio krepšelio kainos reitinge „Maxima“ išliko pirmoje vietoje, užtikrindama lietuviams mažiausias maisto produktų kainas.
„Net 89 procentai pirkėjų kasdien į savo krepšelį deda prekę su nuolaida ir sumažinta kaina. Tai rodo, kad jiems yra svarbu, jog apsiperkant būtų galima sutaupyti. Žmonės ieško akcijų ir kitų geros kainos pasiūlymų, pastebime, kad aktyviai jais naudojasi. Todėl stengiamės atliepti jų lūkestį ir padėti sutaupyti. Nuo liepos mėnesio sumažinome daugiau kaip 400 prekių reguliarias kainas. Be to skelbiame dideles žinomų ir mėgstamų prekių akcijas ir pasiūlymus tiek kasdieniam stalui, tiek namų jaukumui, kad žmonės galėtų planuoti pirkinius ir pasinaudoti visomis galimybėmis rasti reikalingų nuolaidų“, – sakė Marius Tilmantas, prekybos tinklo „Maxima“ Pirkimų departamento direktorius.
Patikrinta – pigiausias prekių krepšelis Lietuvoje
Naujausia „Pricer.lt“ atlikta analizė rodo, kad „Maximos“ pigiausių maisto prekių vidutinis krepšelis beveik visus šių metų mėnesius iš eilės yra pigiausias Lietuvoje. Vasarą atnaujinus kampaniją „Kainų kaina“, pirkėjams yra užtikrinama beveik 190-ies svarbiausių maisto prekių visose kategorijose už mažiausią kainą. Už kasdien mažiausią kainą visoje prekių kategorijoje pirkėjai gali įsigyti „Maximos“ privačių prekių ženklų „Farm Milk“, „Extra Line“, „Pormet“, „Ocean“ bei „Mio Rio“ produktus. Tai ir įvairūs pieno produktai, šviežia mėsa, įvairios dešros ir dešrelės, kiaušiniai, duona bei konditerijos gaminiai, konservuota produkcija, silkė ir kiti žuvies produktai. Taip pat saldumynai, cukrus, aliejus, miltai, kruopos, makaronai bei kiti įvairūs būtiniausi kasdieniai maisto produktai.
„Suskaičiavome, kad „Kainų kainos“ kampanijos prekes kas mėnesį įsigijo apie 65 proc. atėjusių į mūsų tinklo parduotuves pirkėjų. Tai tik patvirtina, kad mažos kainos yra svarbios pirkėjams ir suteikia galimybę sutaupyti“, – teigė „Maximos“ atstovas.
Mėgstamos žinomos prekės – daugiau kaip perpus pigiau
Pasak M. Tilmanto, prekybos tinklo pirkėjai labai aktyviai naudojasi ir „Anekdotas, o ne kaina“ pasiūlymais, kurie populiarias ir žinomų prekių ženklų prekes leidžia įsigyti už itin mažą kainą. Kad tokių prekių kainos yra itin mažos, patvirtina ir kainas stebinčio portalo „Pricer.lt“ analizė – spalio mėnesį žinomų prekių ženklų vidutinis krepšelis pigiausias buvo būtent „Maximos“ parduotuvėse.
Prekybos tinklo pirkėjai labai aktyviai naudojasi ir „Anekdotas, o ne kaina“ pasiūlymais, kurie populiarias ir žinomų prekių ženklų prekes leidžia įsigyti už itin mažą kainą.
„Matome, kad tokia galimybė mūsų klientams yra aktuali ir patraukli, tad ir toliau kas mėnesį pateiksime itin mažos kainos pasiūlymų mūsų pirkėjų mėgstamų prekės ženklų prekėms, kurių daugelį galima įsigyti su 50 proc. nuolaida ir daugiau“, – teigė M. Tilmantas.
Spalį, pasinaudodami ypatingos kainos pasiūlymais su „Ačiū“ lojalumo kortele, pirkėjai kur kas pigiau galėjo įsigyti tokių populiarių užsienio prekės ženklų kaip „Lay‘s“, „Tarczynski“, „Twinnings“, „Pellini“ ar „Coca Cola“ produktų, o taip pat ir jau pamėgtų lietuviškų – mineralinio vandens „Vytautas“, „Biovela“ mėsos gaminių ar saldainių dėžutėse bei šokolado „Rūta“.
Nuo spalio 31 d. iki lapkričio 27 d. prekybos tinklo pirkėjai gali perpus pigiau įsigyti prekės ženklo „Vileda“ prekių, taip pat greito paruošimo makaronų „Reeva“, šaldytų nevirtų krevečių uodegėlių, o „Ghee“ lydytą sviestą – net 56 proc. pigiau. Taip pat už juokingą kainą šį mėnesį galima įsigyti „Heinz“, „Merci“, „Lavazza“ ir kitų populiarių užsienio ir lietuviškų prekės ženklų produktų.
Apie prekybos tinklą „Maxima“
Tradicinės lietuviško prekybos tinklo „Maxima“ stiprybės – mažos kainos ir platus pasirinkimas. Tinklą valdanti bendrovė „Maxima LT“ yra didžiausia lietuviško kapitalo įmonė, viena didžiausių mokesčių mokėtojų bei didžiausia darbo vietų kūrėja šalyje. Šiuo metu Lietuvoje veikia daugiau nei pustrečio šimto „Maximos“ parduotuvių, kuriose dirba apie 12 tūkst. darbuotojų ir kasdien apsilanko daugiau nei 400 tūkst. klientų.
SUSIJĘ STRAIPSNIAI
-
Dariaus ir Girėno stadione atidaryta nauja „Žalgirio“ atributikos parduotuvė
Dariaus ir Girėno stadionui tampant vis didesne traukos vieta, čia atsidarė ir nuolat veiksianti „Žalgiris Shop“ parduotuvė. Didžiausiame Lietuvos stadione, visai šalia Kauno sporto halės, įsikūrusi parduotuvė penktadienį oficiali...
-
Kauną pasiekė didžioji dalis unikalios „Mokslo salos“ ekspozicijos: prasideda montavimo darbai4
Šią savaitę Nemuno salos prieigose pasirodė pirmieji vilkikai iš Lenkijos, atgabenę dalį mokslo ir inovacijų centro ilgalaikės ekspozicijos. Įrengimo darbai „Mokslo salos“ erdvėse prasidės jau netrukus ir turėtų būti baig...
-
„Lidl“ dažno vartojimo prekių krepšelis – vėl pigiausias: žemų kainų lyderystę išlaiko jau septintą mėnesį17
Naujausio rinkos tyrimų įmonės „SeeNext“ slapto pirkėjo tyrimo duomenimis, žemų kainų prekybos tinklo „Lidl“ dažno vartojimo prekių krepšelis – pigiausias tarp penkių didžiausių šalies prekybos tinklų. G...
-
„Ignitis renewables“ jūros tyrimai naujų horizontų atvers ir mokslui2
Tūkstančiai įveiktų kilometrų Baltijos bangomis, ilgos valandos tyrinėjimų atšiauriomis ir netipiškomis sąlygomis. Planuojamo jūrinio vėjo elektrinių parko pasiregimo darbai pažėrė ne tik nekasdienių iššūkių. Neabej...
-
Ministerija pradeda Nacionalinio kraujo centro vadovo paieškas
Sveikatos apsaugos ministerija (SAM) skelbia konkursą Nacionalinio kraujo centro (NKC) direktoriaus pozicijai užimti. ...
-
Ministrė kviečia Japonijos įmonę „Sojitz“ kurtis Lietuvoje9
Ekonomikos ir inovacijų ministrė kviečia Japonijos automobilių, aviacijos ir transporto verslo bei infrastruktūros vystymo korporaciją „Sojitz“ kurtis Lietuvoje. ...
-
A. Armonaitė Vokietijos kosmoso bendrovę OHB paragino plėsti bendradarbiavimą2
Ekonomikos ir inovacijų ministrė Aušrinė Armonaitė Vokietijos kosmoso bendrovę OHB paragino plėsti bendradarbiavimą su Lietuvos įmonėmis. ...
-
Vilniaus oro uostas ieško kavinių operatorių naujam terminalui
Bendrovė Lietuvos oro uostai (LTOU) ieško kavinių ir barų operatorių būsimam keleivių išvykimo terminalui Vilniaus oro uoste. LTOU ketvirtadienį pranešė paskelbusi patalpų nuomos konkursą, kuriame tikisi ir tarptautinių kompanij...
-
„Tele2“ tęsia palaikymą: kompensuoja tarptinklinio ryšio išlaidas vykstantiems į Ukrainą su misija
Jau šešioliktus metus trečią gegužės ketvirtadienį minima tarptautinė Vyšyvankos – tradiciniais raštais siuvinėtų marškinių – diena ragina prisiminti ir saugoti Ukrainos tradicijas bei paveldą. Ši...
-
„Capital Realty“ ir 20 NT agentūrų už kartelį – 0,7 mln. eurų baudų2
Nekilnojamojo turto (NT) bendrovė „Capital Realty“ ir su ja bendradarbiavusios 20 NT agentūrų sudarė kartelinį susitarimą ir taip apribojo konkurenciją, ketvirtadienį paskelbė Konkurencijos taryba. ...