- BNS inf.
- Teksto dydis:
- Spausdinti
Valstybės valdomų „Lietuvos geležinkelių“ (LTG) grupės krovinių vežimo bendrovė „LTG Cargo“ išbandė puspriekabių gabenimą tarp Kauno ir Kyjivo. Iš Kauno intermodalinio terminalo išvykę traukinys jau pasiekė Kijevą, pranešė „LTG Cargo“.
Bendrovės vadovė Eglė Šimė sako, kad toks vežimas sprendžia vilkikų eilių Lenkijos–Ukrainos pasienyje problemą.
„Dėl itin didelių automobilių spūsčių Lenkijos–Ukrainos pasienyje autotransportu šį atstumą įveikti gali trukti iki dviejų savaičių ar daugiau. Tikimės, kad ateityje krovinio gabenimo geležinkeliu laiką galėsime sutrumpinti dar keliomis dienomis. Tokiu būdu klientams puspriekabes su kroviniu pristatyti galėsime iki trijų kartų greičiau nei šį maršrutą įveikia autotransportas“, – pranešime sakė E. Šimė.
Krovinius Lietuvos teritorijoje gabena „LTG Cargo“, Lenkijoje – antrinė jos įmonė „LTG Cargo Polska“, o Lenkijos ir Ukrainos pasienyje puspriekabės su kroviniais perkraunamos į plačios vėžės ukrainietiškus vagonus ir „Ukrainos geležinkelių“ gabenamos iki Kijevo „Liski“ terminalo. Iš čia kroviniai po šalį galės būti paskirstomi vilkikais.
Anot E. Šimės, maršrutas išbandytas praėjus vos dviem mėnesiams, kai „LTG Cargo“ ir „Ukrainos geležinkeliai“ tarėsi dėl pervežimų: „Nuolat drauge su partneriais ieškome būdų, kaip palengvinti ir prisidėti prie efektyvesnio krovinių judėjimo tarp šalių“.
„LTG Cargo“ teigimu, šiuo maršrutu gali būti gabenami įvairūs kroviniai iš Klaipėdos uosto: trąšos, PET granulės, druska, tuo metu į Lietuvą iš Ukrainos galės būti vežami grūdai, statybinės medžiagos, maistas ir gėrimai.
Šiuo metu „LTG Cargo“ su partneriais krovinius gabena trimis Lietuvą ir Ukrainą jungiančiais maršrutais per Mostyskos–Medykos ir Jagodino–Darohusko ir Izov–Hrubesšovo pasienio punktus, taip daugiausiai pervežami naftos ir žemės ūkio produktai.
Klientams pageidaujant pavieniai kroviniai į Ukrainą gali būti gabenami ir reguliariu maršrutu Kaunas–Slavkovas, o nuo čia plačiąja vėže į Ukrainą, kadangi netoli Katovicų įsikūręs Slavkovo terminalas – svarbus Lenkijos plačiosios vėžės mazgas, sujungiantis geležinkelio linijas tarp Lietuvos ir Lenkijos bei Ukrainos ir Lenkijos.
SUSIJĘ STRAIPSNIAI
-
Kauno pramonininkų asociacija pasirašė sutartį su Lietuvos mokyklų vadovų asociacija2
Besibaigiant sezonui, gegužės 13 dienos popietę visi Kauno krašto pramonininkų ir darbdavių asociacijos (KKPDA) nariai rinkosi į metinį ataskaitinį susirinkimą, kuris vyko AB „Volfas Engelman“ Galerijoje. Asociacijos vadovybė naria...
-
Lietuvos ir Singapūro pašto įmonės sutarė bendradarbiauti
Lietuvos paštas su Singapūro paštu „SingPost“ susitarė labiau bendradarbiauti pašto bei greitojo siuntų pristatymo versle. ...
-
Dantų atkūrimas per parą – implantacijos laimėjimas, leidžiantis akimirksniu susigrąžinti šypseną3
Žodžiai „dantų implantacija“ daugeliui vis dar asocijuojasi su itin sudėtinga ir daug laiko reikalaujančia procedūra. Tačiau medicinai sparčiai tobulėjant, o pasaulyje atsirandant vis inovatyvesniems metodams, šiandien pacientai &sc...
-
„Ryanair“ atidarė antrą orlaivių priežiūros angarą Kauno oro uoste – investavo 20 mln. eurų3
Airijos pigių skrydžių bendrovė „Ryanair“ Kauno oro uoste antradienį oficialiai atidarė antrąjį orlaivių remonto ir techninės priežiūros pastatą su dviem angarais, į kurį investavo 20 mln. eurų. ...
-
Žiniasklaida: Maskvoje vykusioje parodoje tarp dalyvių – Lietuvos įmonė „Tersis“7
Kovo pabaigoje Maskvoje vykusioje kasmetinėje logistikos parodoje tarp jos dalyvių pasirodė ir Vilniuje įregistruota pervežimų įmonė „Tersis“, rašo portalas „Delfi“. ...
-
Lietuvos agrarinių ir miškų mokslų centras ketina atleisti 39 laboratorijos darbuotojus5
Kėdainių rajone, Dotnuvoje, įsikūręs Lietuvos agrarinių ir miškų mokslų centras, ketina atleisti 39, arba 8 proc. savo darbuotojų, tačiau įstaigos planus gali pristabdyti politikai. ...
-
Pirmasis pasaulyje autonominis keltas jungiasi prie „Tele2“ 5G ryšio: plukdo be kapitono ir įgulos
Daugeliui jau teko girdėti apie bepiločius automobilius, kurie vairuoja patys, tačiau ar esate girdėję apie keltą be kapitono? Vienintelis toks elektrinis autonominis keltas pasaulyje Švedijos sostinėje veikia jau metus. Tam, kad galėtų skland...
-
Statybų sektoriaus sėkmės variklis – vidinė įmonės kultūra
Šiuolaikinės įmonės kelia sau vis daugiau reikalavimų: vienas jų – vidinė kultūra. Vadovai suprato, kad bendrovės siekiamybė – ne tik pelnas, bet ir investicija į žmones – būtent jie pelną ir generuoja. Į vidinės ku...
-
Teismas: „TETE-A-TETE“ nepažeidė įstatymo leisdama asmenims žaisti nuotoliniu būdu iš užsienio
Praėjusią savaitę Regionų administracinis teismas konstatavo, kad Lošimų priežiūros tarnyba (LPT) nepagrįstai pripažino azartinius lošimus organizuojančią bendrovę „TETE-A-TETE“ kazino“ pažeidus įstatymo nuostatas,...
-
NT vystytojai: ar langų kryptys vis dar lemia būsto pasirinkimą – pirkėjų įpročiai gali nustebinti
Teigiama natūralios saulės šviesos įtaka žmogaus organizmui – nenuginčijama: gerina nuotaiką, fizinę ir emocinę sveikatą, didina darbingumą, mažina nuovargį bei daugelio ligų tikimybę. Norėdami saulės šviesos turėti daugiau...