- Diana Krapavickaitė
- Teksto dydis:
- Spausdinti
Kritikos strėlės Lietuvos paštui, atrodo, neišsenka. Vartotojams kliūva ilgai keliaujantys laiškai, ant žemės šalia pašto dėžučių numestos siuntos arba skundai dėl apkritai nepristatomos siuntos ir pan. Garliavos senjorai dėl prasto Lietuvos pašto darbo gali prasiskolinti komunalinių paslaugų tiekėjams.
Tuščios dėžutės
Rugsėjo 27 d. Garliavoje gyvenanti Antanina kreipėsi į „Kauno dienos“ redakciją. Buvo likusios trys dienos iki termino, kai paprastai atsiskaitoma už komunalinius patarnavimus. Antanina ir kiti daugiabutyje gyvenantys pensininkai nuo mėnesio vidurio veltui varstė pašto dėžutes laukdami komunalinių mokesčių atsiskaitymo lapelių – dėžutės buvo tuščios.
„Mūsų Garliavos pašte padarė kažkokį pertvarkymą. Daug metų dirbęs laiškininkas korespondencijos nebenešioja, o dirba kažkokios naujos paštininkės. Mokesčių lapelį už elektrą atvežė laiku, o kitų mokesčių lapelių vis dar nesulaukėme“, – skundėsi Antanina.
Moteris sako, kad laiptinės kaimynai senjorai vienas kito klausinėja, kur dingo tie popieriai, tačiau atsakymų neranda. Žmonės buvo įpratę atsiskaitymo lapelius gauti iki mėnesio vidurio. Tokia situacija vyresnio amžiaus žmonėms kelia nerimą – juk jei nespės šį mėnesį atsiskaityti už komunalinius mokesčius, skola persikels į kitą mėnesį, o gyvenant iš pensijos paprasčiau atsiskaityti už vieno mėnesio komunalinius patarnavimus nei už du mėnesius.
Antanina neapsikentė ir, gavusi naujosios paštininkės telefono numerį, jai paskambino. „Oi, nespėjame, daug darbo“, – Antaninai paaiškino naujoji paštininkė. Toks argumentas senjorės neįtikino: „Anksčiau dirbęs paštininkas dviračiu išvežiodavo atsiskaitymų lapelius iki mėnesio 15 d., dabar automobiliais važinėjančios paštininkės nebespėja.“
Antaninai užkliuvo ir korespondencijos pristatymo laikas. Anksčiau vėliausiai iki vidurdienio paštininkas spėdavo visus apvažiuoti ir užpildyti pašto dėžutes spauda ir laiškais, o automobiliais riedančios naujosios paštininkės korespondenciją neretai pristato gerokai po pietų. Moteris sako mielai skaitanti spaudą, jai įdomu, tačiau šio malonumo neretai tenka laukti iki pavakarės.
Pavieniai atvejai
Garliaviškė nepatingėjo nueiti ir iki Lietuvos pašto Garliavos skyriaus, bet atsakymas buvo toks pat, kokį telefonu buvo pateikusi naujoji paštininkė. „Jeigu jau taip nespėja, tai tegul nedirba; tegul dirba tie, kurie spėja. Sėdime visi pensininkai ir nežinome, kaip daryti, kaip tuos mokesčius sumokėti“, – liejosi Antanina.
Lietuvos pašto Komunikacijos projektų vadovas Lukas Zadarackas tikina, kad įmonė siekia užtikrinti patogias, kokybiškas ir lengvai prieinamas pašto paslaugas.
Jeigu jau taip nespėja, tai tegul nedirba; tegul dirba tie, kurie spėja.
„Statistika rodo, kad Garliavoje atvejai, kai vėluojama pristatyti komunalinių mokesčių lapelius, yra pavieniai, juos gali lemti įsivėlusi žmogiškoji klaida, – aiškino L.Zadarackas. – Siekiame garantuoti teigiamą klientų patirtį, tad mūsų laiškininkai laikosi jiems keliamų aukštų klientų aptarnavimo standartų. Pastebėjus nekokybišką laiškininko darbą, apie tai kviečiame pranešti Lietuvos paštui, kad galėtume operatyviai reaguoti.“
Ko gero, nė viena Lietuvos įmonė negali pasigirti tokiu dideliu viešai skelbiamų atsiliepimų skaičiumi internete – savo įspūdžiais apie Lietuvos paštą yra pasidaliję per 6 tūkst. vartotojų. Ne visi, tačiau didžioji dalis Lietuvos paštą negailestingai kritikuoja.
Į kritiką – patarimais
Viešai prieinamuose komentaruose Lietuvos pašto Garliavos skyrius linksniuojamas ne tik dėl neatneštų komunalinių mokesčių atsiskaitymo lapelių.
„Blogiau negali būti, svarbius laiškus, į kuriuos aš turiu atsakyti nustatytu laiku, atneša kokia nors močiutė po dviejų ar trijų mėnesių, atsitiktinai radusi savo pašto dėžutėje. Paštininkai meta laiškus bet kur, nežiūrėdami į adresą, klaidingi butų, namų numeriai. Jei jums už darbą nemoka, tai nedirbkite, o jei moka, tai atlikite savo pareigą, pradėkite dirbti. Tokiu elgesiu jūs tyčiojatės iš klientų ir kenkiate mums“, – pašto darbą komentuoja garliaviškė Liudvyda.
„Į Garliavos paštą laiškas atkeliavo 14 d., o į pašto dėžutę įmetė tiktai 28 d.“, – komentuoja Tomas.
Lietuvos pašto Komunikacijos projektų vadovas bando atremti ir šiuos priekaištus. „Norime atkreipti dėmesį, kad laiškininkai negali palikti gyventojams skirtos korespondencijos perpildytoje, nerakinamoje ar nesandarioje dėžutėje, taip pat, jei ji būna įrengta sunkiai prieinamoje vietoje“, – patarimus dalijo L.Zadarackas.
Lietuvos pašto atstovas taip pat prašo gyventojų, dėžutėje radus ne jiems adresuotą laišką, siuntą ar pranešimą, jų neišmesti ir nepalikti laiptinėje ar prie skelbimų lentos. Juos reikėtų perduoti laiškininkui ar pašto skyriaus darbuotojui.
SUSIJĘ STRAIPSNIAI
-
Gyvensenos medicinos specialistės: geriausia investicija į sveikatą – judėjimas5
Kauno miesto poliklinikoje pacientus konsultuoja gyvensenos medicinos specialistės. Jos pataria, kaip pradėti gyventi sveikiau, numesti svorio, sumažinti blogojo cholesterolio kiekį kraujyje ir padeda siekti užsibrėžtų tikslų. Kalbintos specialistės ...
-
50-tasis Lietuvos etnografijos muziejaus sezonas: Mažosios Lietuvos ekspozicija ir ūkio gyvūnai
Jau nuo šio trečiadienio – gegužės 1 d. – Lietuvos etnografijos muziejus pradeda 50-ąjį sezoną, kurio metu duris atveria vidaus ekspozicijos, pristatomos naujos parodos ir ilgėja darbo laikas. Įsibėgėjęs pavasaris žada nepaprasta...
-
Emocinės gerovės konsultantų paslaugos lieka Kauno rajone6
Kauno rajono savivaldybės visuomenės sveikatos biuras kartu su Kauno rajono savivaldybės administracija baigia įgyvendinti projektą „Gerovės konsultantų paslaugų prieinamumo gerinimas Kauno rajono savivaldybėje“. Projekto tikslas buvo Kaun...
-
Svarbi informacija rinkėjams: Kauno savivaldybės pastate balsuoti iš anksto nebus galima3
Vyriausioji rinkimų komisija (VRK) skelbia balsavimo vietų sąrašą ir laiką, kada rinkėjai galės atvykti balsuoti prezidento rinkimuose ir referendume dėl pilietybės išsaugojimo. ...
-
Nori daugiau tvarkos: nuomojami paspirtukai Kaune bet kur nesimėtys?16
Jau ne pirmą sezoną Kaune galima pasinaudoti nuomojamų elektrinių paspirtukų paslauga, tačiau mieste juos būdavo galima palikti bet kur. Ant takų ar šalikelėse numesti paspirtukai kėlė netvarką. Dabar planuojama įrengti specialias vietas, k...
-
Laisvės alėjoje pagal kitą technologiją tvarkomi šuliniai: dabar granitas neskilinės?12
Po rekonstrukcijos Laisvės alėjoje kritikos strėlių sulaukė vis skylančios granito plytelės bei ištrupėję šuliniai. Pastaruosius pradėta tvarkyti taikant naują technologiją. Tikimasi, kad dabar šuliniai atlaikys tiek orų perma...
-
Šimtametis įsipareigojo sulaukti 120 metų5
Šis pavasaris kaip niekada džiugina garbingais Kauno rajono gyventojų jubiliejais. Dar vieną neeilinę – 100 metų – sukaktį šventė Garliavoje gyvenantis Steponas Lukošiūnas. ...
-
Ugniagesiai tobulina gelbėjimo darbų vandenyje ir ant vandens įgūdžius
Balandžio 23 d. Mastaičių baseine prasidėjo Kauno rajono ugniagesių ir savanorių mokymai, kurių metu jie tobulins plaukimo, gelbėjimo darbų vandenyje ir ant vandens įgūdžius ir didins fizinį aktyvumą. Praktiniai užsiėmimai baseine tęsis iki va...
-
Į pakaunę ateina maistomatai
Kauno regionas žengia į ateitį su dar viena inovacija – pirmaisiais paštomatais, kurių saugojimo dėžučių temperatūra yra reguliuojama. Projekto autoriai ir vystytojai, prekės ženklas „Termosaas“, siūlo juos vadinti ne pa&sc...
-
Švediškas stalas – ir Babtų gimnazijoje1
Prie 20-ies savitarnos aptarnavimo modelį taikančių Kauno rajono mokyklų prisijungė ir Babtų gimnazija. Išbandyti moderniai pasikeitusią valgyklą, išskirtinį švedišką stalą ir atnaujintą valgiaraštį atvyko viceme...