Quantcast

Parodoje „Rinkis prekę lietuvišką“ kaip niekad daug naujienų

  • Teksto dydis:

Šiemet 8-ąjį kartą organizuojamoje Lietuvoje gaminamų prekių parodoje „Rinkis prekę lietuvišką“ savo sukurtas naujienas pristatys trečdaliu daugiau gamintojų nei pernai. Kai kuriems naujiems gamintojams tai bus pirmasis susitikimas su vartotojais ir produktų pristatymas rinkai.

Spalio 7-9 dienomis Kauno Nemuno sala vėl taps Lietuvos gamintojų miestu. Į "Žalgirio" areną planuoja suplūsti daugiau nei 220 lietuviškos produkcijos gamintojų, tarp kurių – ir rinkos senbuviai, ir naujokai. Visiems – tai labai laukiamas metų renginys, kurio metu susitinkama su esamais ir potencialiais klientais, pristatomos naujienos, seminarų metų semiamasi žinių ir dalijamasi patirtimi, varžomasi dėl geriausio parodoje pristatomo produkto vardo bei siekiama parodos aukso medalio. Parodos lankytojams tai taip pat unikali galimybė vienoje vietoje surasti Lietuvoje gaminamus įvairius gaminius – nuo maisto iki lengvosios ir statybinės pramonės bei baldų. Šiais metais parodos organizatoriai pirmą kartą kartu su paroda „Rinkis prekę lietuvišką“ pristato naują ekspoziciją „Mados pasažas“.

Paroda „Rinkis prekę lietuvišką“ yra viena lankomiausių parodų Kaune. Pernai ją aplankė rekordinis lankytojų skaičius nuo organizavimo pradžios, per tris dienas paroda sulaukė 31,5 tūkst. lankytojų. Tikimasi, kad parodą šiemet aplankys dar daugiau lankytojų nei pernai.

Daugiau nei paroda

Šiemet parodoje išskiriamos dvi Lietuvos gamintojams itin aktualios temos – internetinė rinkodara ir naujos galimybės užsienio rinkose. Pirmąją parodos dieną seminarų erdvėje vyks internetinės rinkodaros konferencija „Lietuviškų prekės ženklų kūrimas ir komunikacija“ bei specialus seminaras apie plėtrą užsienio rinkose, kurį ves lektoriai iš Prancūzijos.

Antrąją parodos dieną parodos dalyviai turės galimybę išvysti Nacionalinės šefų rinktinės paskutinį viešą pasirengimo etapą prieš pasaulio kulinarijos olimpiadą „IKA Culinary Olimpics“. Parodos metu dešimt profesionalių Lietuvos virtuvės šefų gamins tris patiekalus, kuriuos turės pristatyti ir olimpiados metu. Savo sugebėjimus įrodę pasaulio kulinarijos čempionate „Culinary World Cup 2014“ lietuviai iškovojo ne tik sidabro bei bronzos medalius, bet ir kelialapį į olimpiadą. Įvertinti Nacionalinės šefų rinktinės pasirengimą olimpiadai parodos dalyviai ir lankytojai galės specialios vakarienės metu.

Nauji prekės ženklai

Parodoje „Rinkis prekę lietuvišką“ pirmą kartą Lietuvos rinkai bus pristatomas naujas prekinis ženklas „Labu“ir šiuo vardu pavadinti iš vaisių tyrės gaminami natūralūs skanėstai. Mažosios bendrijos „Labu“ tikslas – bendradarbiaujant su Lietuvos mokslininkais kurti inovatyvius maisto produktus, kurie būtų pagaminti iš Lietuvoje užaugintų uogų, vaisių ir daržovių, būtų natūralūs ir pasižymėtų didele maistine verte.

VšĮ „Biokosmetikos akademija“ parodoje pristatys naują 100 proc. natūralios lietuviškos kosmetikos prekės ženklą „BIOCOS“. Tai patobulintos receptūros rankų darbo kosmetika su aktyviaisiais ingredientais – hialurono rūgštimi, jūros dumbliais, kolagenu, augaliniu šilku, vitaminais, beta gliukanais ir kt. 

Jau metus gyvuojantis lietuviškas prekės ženklas „Rudnė“, atstovaujantis Nordic-Balt stiliui, parodos metu pristatys rudens/žiemos 2016/2017 kolekcijos rūbų asortimentą. Moteriški viršutiniai drabužiai pagaminti iš medvilnės, vilnos bei kitų kokybiškų bei kūnui malonių medžiagų. Pirkėjas galės rinktis iš kelių suknelių modelių, kelnių, palaidinių bei lauko drabužių. Parodos metu bus taikoma 10 proc. nuolaida visam asortimentui.

Su nauju prekės ženklu „Spicebags“ parodos lankytojus supažindins nedidelė šeimos verslo įmonė „Sominta“, įkurta 1996 metais ir savo veiklą pradėjusi nuo dirbtinės odos rankinių gamybos. Per veiklos metus įmonė įgijo patirties, verslo partnerių pasitikėjimą ir ne tik užima stabilią padėtį rinkoje, bet ir džiaugiasi galėdama pristatyti savo prekinį ženklą „Spicebags“. Prekinis ženklas „Spicebags“ – tai natūralios odos rankinių linija skirta moterims ir vyrams.



NAUJAUSI KOMENTARAI

Naudingiau būtų

Naudingiau būtų portretas
Rinkis prekę iš LIDL'o :-)

norėjau rinktis lietuvišką

norėjau rinktis lietuvišką portretas
bet pamačius kainą, tas noras praėjo.

to-kodel

to-kodel portretas
kazin,arTIKRAI,nors per PLAUKA, tapai dva-sin-gesnis,jei iki siolei buvai SALTA ZUVIS?....dauguma buvo tik smalsuoliai...
VISI KOMENTARAI 6

Galerijos

Daugiau straipsnių