Quantcast

Kaunietį papiktinęs „Venipak“ Laisvės alėja važiavo be leidimo

Ketvirtadienio rytą į portalą kauno.diena.lt kreipėsi sunerimęs skaitytojas.

Anot skaitytojo Laimono (tikras vardas ir pavardė redakcijai žinomi), skubių siuntų pervežimo paslaugas teikiančios įmonės „Venipak“ mikroautobusas Laisvės alėjos atkarpa nuo „Aušros“ gimnazijos iki Kauno apylinkės teismo pralėkė apie 40 km/val. greičiu. „Ties teismu mikroautobusas manęs vos nepartrenkė. Jis lėkė tarsi autostrada“, – sakė skaitytojas.

Laimonas susirūpino ir kitų pėsčiųjų saugumu. „Šioje atkarpoje yra gimnazija, tad tokiems vairuotojams lakstant vaikams gali būti baisu išeiti į Laisvės alėją. Gerai, kad mokiniams dabar atostogos“, – svarstė vyras.

Skaitytojo atsiųstame vaizdo įraše matyti, kad Laisvės alėja važiavusio mikroautobuso vairuotojas nebuvo įjungęs avarinės šviesos signalizacijos, kertant dviračių taką nerodė posūkio signalo.

Pradėta administracinė teisena

Kauno policijos atstovė Justina Kazragytė portalui teigė, kad Laisvės alėja yra pritaikyta pėsčiųjų ir dviračių eismui, tad motorinių transporto priemonių eismui yra taikomi tam tikri apribojimai.

„Kelių eismo taisyklėse (toliau – KET) numatyta, kad motorinių transporto priemonių vairuotojams draudžiama važiuoti veja, šaligatviu, pėsčiųjų, dviračių taku. Laisvės alėja yra skirta pėsčiųjų ir dviratininkų eismui, tad važiuoti draudžiama, nebent būtų išduotas leidimas šiai transporto priemonei važiuoti šia gatve. Net ir turint leidimą, vairuotojas privalo pasirinkti saugų greitį, nekelti pavojaus pėstiesiems ir dviratininkams, o atsiradus kliūčiai, sulėtinti greitį ir bet kada prireikus sustoti. Taip pat KET numatyta, kad važiuojant kelkraščiu, pėsčiųjų ir dviračiu taku, šaligatviu, dviračio privaloma duoti kelią pėstiesiems, neturima jiems trukdyti ar kelti pavojaus“, – aiškino J. Kazragytė.

Išanalizavus atsiųstą vaizdo įrašą dėl galimo teisės pažeidimo Kauno apskrities vyriausiojo policijos komisariato Kelių policijos valdyboje pradėta administracinio nusižengimo teisena. Anot policijos atstovės, vairuotojui numatoma bauda nuo 30 iki 90 eurų.

Leidimo važiuoti neturėjo

Šio automobilio leidimas važiuoti Laisvės alėja nustojo galioti vasario 22 d.

Kauno miesto savivaldybės Viešosios tvarkos skyriaus vedėjas Vytautas Jurkevičius aiškino, kad nuo 9 iki 11 valandos daugeliui tarnybų yra leidžiama važiuoti per Laisvės alėją. Per naujai rekonstruotą Laisvės alėjos dalį, anot pašnekovo, draudžiama važiuoti transporto priemonėms, sveriančioms daugiau nei 3,5 tonos.

„Leidimus važiuoti šiomis atkarpomis išduoda viešoji įstaiga „Automobilių stovėjimo aikštelės“. Laisvės alėja, Vilniaus gatvė ir Rotušės aikštė yra stebimos vaizdo kameromis, tad visi pažeidimai yra fiksuojami. Tiems, kurie neturėdami leidimo čia važiuoja dieną naktį, yra skiriamos baudos“, – teigė V. Jurkevičius. Pirmą kartą prasižengusiems vairuotojams yra skiriama bauda nuo 20 iki 40 eurų, tačiau pagal galiojančius teisės aktus už pirmąjį nusižengimą gali tekti sumokėti vos 10 eurų.

Viešosios įstaigos „Automobilių stovėjimo aikštelės“ direktoriaus Justo Limanausko pasiteiravus, ar šis „Venipak“ mikroautobusas turėjo leidimą ketvirtadienio rytą važiuoti Laisvės alėja, paaiškėjo daugiau nemalonių detalių.  „Šio automobilio leidimas važiuoti Laisvės alėja nustojo galioti vasario 22 d.“, – portalui teigė J. Limanauskas. 

Portalui susisiekus su „Venipak“ atstovais, šie susiklosčiusią situaciją pakomentuoti atsisakė. „Kadangi šios situacijos nežinome, tai ir nekomentuosime“, – į kalbas nesileido įmonės darbuotoja. Nupasakojus situaciją, įmonės atstovė pažadėjo perskambinti ir numetė telefono ragelį.


Šiame straipsnyje: Laisvės alėjaVenipaknesaugus greitisskaitytojo naujiena

NAUJAUSI KOMENTARAI

gigantas

gigantas portretas
nu is kur tam vairuotojuj atejus ryte kur galima vaziuoti kur ne visos firmos is LAISVES alejos TADA lauk

lietuvis

lietuvis portretas
kauns yra kaunas konservantu debilu krastas

Q

Q portretas
daugiau nebevažinės - jau sušaudytas , o pasipyktines pilietis švenčia pergale smuklėje
VISI KOMENTARAI 26

Galerijos

Daugiau straipsnių