Quantcast

Kraupios kaktomušos, į kurią pateko slaugytojos, byla – jau teisme

Baigtas vienos šiurpiausių pastarojo meto avarijų pakaunėje, į kurią pernai lapkritį pateko vienos Kauno ligoninės slaugytojų ekipažas, pusė kurio žuvo, ikiteisminis tyrimas. Dėl jos bus teisiama, kaip paaiškėjo, taip pat pas gydytojus vykusi ir, anot teisėsaugininkų, Kelių eismo taisykles (KET) pažeidusi kito automobilio vairuotoja.

Pastaroji tuo metu buvo vaiko auginimo atostogose - kaip ir dėl kitos taip pat nemažą atgarsį sukėlusios pernykštės tragedijos, kai Šančių pėsčiųjų perėjoje buvo mirtinai traumuotas 16-metis, netrukus prieš teismą stosianti visureigio vairuotoja.

Kaip jau rašyta, lapkričio 14-osios vidurdienį 40-metės  I.M. vairuojamas „Opel Meriva“ kelyje Vaišvydava-Piliuona, ties Margininkais, išvažiavo į priešingą eismo juostą ir susidūrė su priešpriešiais važiavusia „Škoda Octavia“.

Pastarąja į Alytaus kolegiją, kurioje mokėsi laisvu nuo budėjimo metu, vyko trys K.Griniaus slaugos ir palaikomojo gydymo ligoninės Petrašiūnų padalinio slaugytojos. Jos buvo minėtos kolegijos Bendrosios praktikos slaugos studijų programos nuolatinių studijų pirmakursės.

Tragiška automobilių kaktomuša įvyko kelio vingyje. „Škodą“ vairavusi 50-metė D.J.A. bei už jos sėdėjusi 44-erių A.E., kurių pusei teko susidūrimo smūgis, žuvo. Dvi jų bendrakeleivės, viena iš kurių – 19-metė V.Ž. atsidūrė šiame automobilyje paskutiniu momentu – kitai slaugytojai pasirinkus kelionei į Alytų kitą kompaniją, kaip ir opelio vairuotoja I.M. patyrė įvairius sužalojimus.

Pastaroji kaltinama, pažeidusi KET, nesilaikydama visų atsargumo priemonių, kad nesukeltų pavojaus kitų asmenų saugumui, neatsižvelgusi į važiavimo sąlygas, eismo intensyvumą bei vietos reljefą, nors šis jai turėjo būti žinomas, nes ji yra deklaravusi gyvenamąją vietą tose pačiose apylinkėse – Taurakiemyje.

I.M. savo kaltės nepripažįsta. Ji tvirtina neviršijusi leistino greičio, tačiau negalinti paaiškinti, kodėl nesuvaldė automobilio ir išvažiavo į priešingą eismo juostą.

Kaip jau rašyta, jos vairuoto opelio spidometras po tragedijos buvo sustojęs ties 110 km/val. padala. Tačiau, portalo kauno.diena.lt žiniomis, ekspertai konstatavo, kad prieš pat susidūrimą jo greitis buvo apie trečdaliu mažesnis. O opelio taranuota škoda važiavo dar mažesniu greičiu.

Nukentėjusiaisiais šioje byloje yra pripažinti aštuoni asmenys – be sužeistųjų, kurioms konstatuoti nesunkus ir nežymus sveikatos sutrikdymai, ir žuvusiųjų artimieji.

Perduodant bylą Kauno apylinkės teismui, nė vienas iš jų ieškinių I.M. nepareiškė. Tačiau, dar gali tai padaryti, prieš pradedant įrodymų tyrimą. Ir, pirminiais duomenimis, ketina pasinaudoti šia teise.



NAUJAUSI KOMENTARAI

...

... portretas
Posūkis, ir net dvi bobos už vairo...

Anonimas

Anonimas portretas
a KAS TAMSTA BUSIT GAL MANO KAIMYNKA

Vietine2

Vietine2 portretas
Normalus tas posukis: tereikia nuimti gaza siek tiek ir laikytis savo juostos. Didzioji dauguma mina apzerge skiriamaja juosta, lyg vieni butu kelyje ir nemirtingi...
VISI KOMENTARAI 9

Galerijos

Daugiau straipsnių