Quantcast

Dviratininkų Klaipėdoje laukia pokyčiai?

Uostamiesčio gatvėse vis dažniau galima pamatyti dviračių transporto priemonių. Klaipėdiečiai itin pamėgo miesto keliais riedėti elektriniais paspirtukais, riedlentėmis, dviračiais. Vis dėlto pėstieji ne visada  patenkinti intensyviu šio transporto srautu gatvėse ir ypač – ant šaligatvių.

"Nuo pat Herkaus Manto gatvės pradžios iki Lietuvininkų aikštės pėsčiųjų taku važiuojama dviračiais, riedžiais, paspirtukais, nors yra ženklas, kad tai tik pėsčiųjų kelias, bet niekam neįdomu! Ko laukiama? Nejaugi bus reaguojama tik tada, kai šie eismo dalyviai ką nors sužalos?" – piktinosi klaipėdietis.

Minėtame gatvės ruože jau kurį laiką įrengtas pėsčiųjų taką žymintis ženklinimas.

Kelių eismo taisyklėse nurodyta, jog riedlentininkai priskiriami pėstiesiems.

Nejaugi bus reaguojama tik tada, kai šie eismo dalyviai ką nors sužalos?

Dviratininkams ir elektrinių paspirtukų savininkams galioja kitokios taisyklės.

Dviračiais ir iki 25 km per valandą greitį pasiekiančiais elektriniais paspirtukais privaloma važiuoti autobusams skirta juosta.

Tačiau daugelis dviratininkų ir elektrinių paspirtukų vairuotojų šios taisyklės linkę nepaisyti.

Baimindamiesi dėl savo saugumo, jie renkasi riedėti pėsčiųjų takais ir šaligatviais.

Esama tvarka piktinasi visi eismo dalyviai – tiek pėstieji, tiek ir vairuotojai.

Pasak Klaipėdos apskrities vyriausiojo policijos komisariato Kelių policijos tarnybos viršininko Mindaugo Džermeikos, šis miestiečiams opus klausimas netrukus bus svarstomas Saugaus eismo komisijoje.

"Netoli VMI pastato svarstoma pašalinti dviračių ir pėsčiųjų takų ženklinimą, kad dviratininkai ir pėstieji dalyvautų bendrame eisme. Pagal taisykles dviratininkai negalėtų kliudyti pėstiesiems praeiti ir važiuoti didesniu nei 3–7 km per valandą greičiu. Jeigu eismo dalyviai gerbtų vieni kitus, problemų tikrai nekiltų", – kalbėjo M.Džermeika.

Nedidelio galingumo elektriniai paspirtukai taip pat priskiriami motorinių dviračių kategorijai.

Anot M.Džermeikos, jeigu šie pokyčiai bus įgyvendinti, policijos pareigūnams teks suremti pečius kontroliuojant eismą, teikti žmonėms  išsamią informaciją apie eismo pokyčius minėtame ruože.



NAUJAUSI KOMENTARAI

meras Grėbliauskas

meras Grėbliauskas portretas
Žmones, nebūkit buki, greit visi važinėsime tramvajais ir vargo nematysim. Pakentėkit.

ss

ss portretas
Džarmeika ir kiti savibledos nevykėliai nuvažiuokit i Olandija ir pažiurekit kaip turi buti organizuotas dviraciu eismas, išlipkit pagaliau is savo limuzinu pavazinekit dviratuku

Ha

Ha portretas
Baisu vaziuoti su dviraciu autobusu juostoje. Autobusai lekia kaip akis isdege, net su masina vaziuojant, reikia atsargiai vaziuoti kai autobusas salia apsizerges 2 juostas praskrenda, o su dviraciu vaziuojant tikimybe kad pakliusi po ratais arba uzkabins tikimybe didele. Eit per pereja kai autobusas lekia isviso patyliu.
VISI KOMENTARAI 29

Galerijos

Daugiau straipsnių