Quantcast

Išmintingi greičio matuokliai paralyžiavo komisariato darbą

Greičio mėgėjus turėję sutramdyti išmanieji greičio matuokliai virto tikru išbandymu rajono policijos komisariatų darbuotojams. Per vieną mėnesį gavę tūkstantį pranešimų apie viršytą greitį, Kretingos policininkai griebėsi už galvų.

Per mėnesį – tūkstantis protokolų

Greičio matuoklių nuo liepos turėjo dar padaugėti, tačiau planuotas sektorinių matuoklių oficialusis startas vėl nukeltas.

Pranešama, jog pirminė metrologinė patikra vis dar nėra iki galo baigta.

Tuo džiaugiasi nedidelių komisariatų darbuotojai, nes Kelių eismo taisyklėms nusižengusių vairuotojų vis tiek jiems būtų tekę ieškoti – nubausti juk privalu.

Klaipėdos apskrityje ir pačiame uostamiestyje pradėjusi veikti nauja greičio kontrolės įranga jau trečią mėnesį kai kuriose vietose geba fiksuoti ne tik atvažiuojančio, bet ir tolstančio objekto greitį.

Nežinojome, ko griebtis, kai vien už balandžio mėnesio laikotarpį sulaukėme tūkstančio pranešimų.

"Nežinojome, ko griebtis, kai vien už balandžio mėnesio laikotarpį sulaukėme tūkstančio pranešimų apie Kretingos mieste įrengto matuoklio fiksacijas. Kai pradėjo fiksuoti ir nuvažiuojančius, ne tik atvažiuojančius automobilius, mums du kartus padaugėjo darbo", – tikino Kretingos policijos komisariato viršininkas Arūnas Pužauskas.

Kretingoje šiuos pažeidimus iki šiol nagrinėjo du pareigūnai. Užvertus juos pranešimais apie greičio viršijimus, darbo krūvį teko dalinti ir kitiems skyriams.

"Šią problemą vis tiek teks spręsti. Turės atsirasti automatinė sistema, kuri pažeidėjui apie jo padarytą nusižengimą praneštų automatiškai. Mano galva, sodinti papildomai žmogų tokiam darbui yra per didelė prabanga", – teigė A.Pužauskas.

Lėkė namo

Kretingoje matuoklis nesustodamas žybsi centrinėje miestelio arterijoje, kur į abi puses mašinos skrieja Palangos ir Šiaulių kryptimi.

"Kalbėjau su žmonėmis, kai pradėjo veikti naujovė. Visi pripažino, kad nesitikėjo, jog bus užfiksuoti. Jau pirmą dieną krūvos vairuotojų gavo "šūvį į nugarą". Visi tuo metu grįžinėjo namo ir nesitikėjo, jog matuoklis juos užfiksuos. Vadinasi, jie, važiuodami į darbą, laikėsi reikalavimų, o, skubėdami namo, jau spaudė iki dugno, juk niekas iki šiol nekontroliavo", – stebėjosi A.Pužauskas.

Tačiau ir tai dar ne šios istorijos pabaiga.

Paaiškėjo, jog žinia apie naujoviškai dirbantį matuoklį kretingiškius pasiekė tik po gero mėnesio.

Visą tą laiką miestelio gyventojai spaudė iš peties akceleratorius ir zujo priešais aparatą dešimtis kartų.

"Taip, kai kam buvo šokas. Per pirmąjį mėnesį po dešimtis protokolų surašyta kone kas antram vairuotojui", – pripažino A.Pužauskas.

Kretingos mieste matuoklis žybsi Žemaitės alėjoje, važiuojant Palangos link.

Dar vienas matuoklis veikia Vydmantuose, greitį fiksuoja ir Kretingalėje bei Jokūbave esantis matuoklis.

Dar du matuokliai žybsi Kartenoje ir prie Rubulių gyvenvietės.

"Kiek protokolų susikaupė per tris mėnesius, sunku pasakyti, gal jų ir daugiau nei trys tūkstančiai. Neklausiau, stengiuosi nenervinti pareigūnų. Miestuose nebeliko fotoateljė, todėl visi prieš matuoklius laksto. Sulauks nuotraukų", – juokavo A.Pužauskas.

Kiek užtruks tokių nusižengimų nagrinėjimas, kai prasižengėlių skaičius didės pradėjus veikti sektoriniams matuokliams, pareigūnai nedrįsta prognozuoti.

Klaipėdoje išmanieji greičio matuokliai, fiksuojantys pažeidėjus iš abiejų pusių, stovi P.Lideikio gatvėje ir Šiaurės prospekte. Netrukus atsiras dar du.

Nuo liepos 1-osios – naujovės

Nuo liepos startavo ir daugiau naujovių, susijusių su vairuojančiaisiais.

Nuo šiol nėra privalu su savimi turėti vairuotojo pažymėjimą, pakaks policijos pareigūnui pateikti galiojantį asmens tapatybės dokumentą.

"Tačiau vertėtų perspėti gyventojus, jog didžiausia vertybė yra laikas. Jei žmogus skuba, jam vairuotojo pažymėjimo patikrinimas užtruks 30 sekundžių, jei jį pateiks pareigūnui. Kitu atveju, kol dokumentas bus patikrintas duomenų bazėje, gali užtrukti kur kas ilgiau. Rajonuose, kur keliai gali būti sunkiau pasiekiami interneto ryšio, tai gali dar ilgiau užtrukti, net iki pusvalandžio. Tad ar tikrai verta pažymėjimą palikti namuose?" – svarstė A.Pužauskas.

Taip pat visų Lietuvoje įregistruotų transporto priemonių vairuotojai, nepriklausomai nuo to, kam nuosavybės teise priklauso transporto priemonė, neprivalės su savimi turėti privalomosios techninės apžiūros dokumento ir transporto priemonių valdytojų civilinės atsakomybės privalomojo draudimo liudijimo (poliso).

Beje, nutikus eismo įvykiui, tokių dokumentų neturintis vairuotojas kažin ar sugebės pats užpildyti eismo įvykio deklaraciją, nes jose privalu nurodyti dokumentų numerius.



NAUJAUSI KOMENTARAI

dar vaziuojantis seniokas

dar vaziuojantis seniokas portretas
cia visi ar pesciomis vaiksciojantis raso ar represiju suparalyzuoti nuo raudonsnukiu komuniagu laiku.Sumazinkite greiti iki 40 km i val dar daugiau surinksite o jeigu truks tai iki 30 km ,juk Marijos zeme,pagiedokime kartu,O visos vakarietiskos masinos gaminamos kad vaziuotu normaliai nuo 60 km i valanda,ant dviraciu ant arkliu na gal geriausia pesciomis ,nereikes nei mersedes ,bmw ir wv...

Jonas

Jonas portretas
Vau, 22,7 protokolo per diena vienam pareigunui isnagrineti, siaubingas skaicius. Gal ismokite efektyviai dirbti ir neatrodys baisu

realiai ant ,,ne debesu,rojaus pasaku,,-patriotu skiedalu <

realiai ant ,,ne debesu,rojaus pasaku,,-patriotu skiedalu &lt; portretas
Lengva teisintis ir dziaugtis,kad nedirba brangi sistema,juk mokesciai is dirbanciuju,galima ir nurasyti,.. tik kad taip viskas panasu i lygi Zimbabves,ar kt Dunduku -aborigenu karalystes,-taip Europoje buvo 1980-aisiais,o JAV-nuo 1970-uju pradetos naudoti,ir!!!!! -isieskomos baudos,bet Lietuva????Urviniai!!!
VISI KOMENTARAI 11

Galerijos

Daugiau straipsnių