Quantcast

Pajūryje keleivių vežėjai gvildeno „piratų“ problemas

  • Teksto dydis:

Pernai įkurtos Lietuvos keleivių vežimo asociacijos (LKVA) atstovai trečiadienį posėdžiavo Klaipėdos autobusų parke. Viena iš pagrindinių diskusijos temų – nelegalių vežėjų, dažnai vadinamų „kelių piratais“, keliamos problemos.

Pasak LKVA prezidento Gintaro Nakučio, asociacija vienija  14 šalies bendrovių, didžiaisiais autobusais vežančių keleivius miesto ir tarpmiestiniuose maršrutuose.

„Mes esame aktyvūs šios asociacijos nariai, tačiau posėdyje buvo aptariamos ne konkrečiai mūsų parko temos, o bendros visam šalies keleiviniam transportui“, – pasakojo kolegas priėmęs Vaidas Ramanauskas, UAB „Klaipėdos autobusų parkas“ generalinis direktorius.

Kadangi vasarą į pajūrį ir iš jo yra didžiausias keleivių srautas, nelegalių vežėjų, liaudiškai vadinamų „kelių piratais“, antplūdis jau pastebimas. 

„Teisiškai ši veikla reglamentuota – privatūs asmenys gali vežti keleivius lengvaisiais automobiliais už atlygį. Pagal įstatymo raidę tai turėtų būti arba taksi, arba keleivių vežimas pagal užsakymą. Tačiau realybėje matome, kad šalia autobusų, geležinkelio stočių stovi mikroautobusai, lengvosios mašinos, kurių vairuotojai ar samdyti asmenys vilioja keleivius, atėjusius pasinaudoti reisiniais autobusais. Tai nėra nei etiška, nei teisiškai skaidru, ir mes bendromis jėgomis ieškome sprendimų, kaip šitą nelegalią veiklą sutramdyti“, – sakė LKVA prezidentas.

Pasak G.Nakučio, Vyriausybė paruošė įstatymo pataisas, kurias teikia Seimui, o asociacijos nariai dalyvauja diskusijose, kaip tiksliau reglamentuoti šią ir kitas keleivių pervežimo ydas.

LKVA posėdžio dalyviai – Vilniaus, Kauno, Klaipėdos ir kitų miestų keleivinio transporto įmonių atstovai – išbandė ir apžiūrėjo unikalų klaipėdiečių elektrobusą „Dancer“.

„Elektrobusai yra mūsų ateitis, tad kolegoms iš kitų miestų buvo smalsu pamatyti ir patyrinėti eksperimentinį modelį, kuris jau sertifikuotas, priregistruotas ir išbandomas Klaipėdos gatvėse. Pasinaudodami proga paprašėme gamintojų pristatyti elektrobusą, leisti juo pavažinėti“, – sakė V. Ramanauskas.

„Bloomberg“ analitikų teigimu, 2040-aisiais 70 procentų autobusų pasaulyje bus elektriniai. Kaip teigia LKVA atstovai, Lietuvoje šiemet prasidės nauja autobusų era: keleivius pradės vežti pirmieji elektrobusai ir pamažu bus atsakoma iškastiniu kuru varomo viešojo transporto. Elektra varomų autobusų pirkimo procedūras jau pradėjo Vilniaus, Tauragės ir Klaipėdos vežėjai.



NAUJAUSI KOMENTARAI

Leo

Leo portretas
Su lengvike kad nuveža 4 žmonės tai niekis, iš Šventosios dviaukščiu autiku veža apie 75 žmonės, ir niekas nekreipia dėmesio

?

? portretas
O kaip su keleiviu draudimu, vaziuojant su vad. piratais ar dusmanais? o jeigu turi licenzijas, tai kaip ir nera problemu. Gal kas zino?

Herlinda Hauck

Herlinda Hauck portretas
Geriausias pasiūlymas ... „Google“ mokėjo už kiekvieną internetinį darbą nuo namų 729 iki 935 dolerių per dieną. Mano jaunesnė sesuo buvo be darbo du mėnesius, o ankstesnis mėnuo jos čekis buvo $ 27358, dirbdamas namuose 3 valandas per dieną, o darbo užmokestis laikui bėgant gali būti dar didesnis ... todėl aš pradėjau >>>>>>>>>>>> w­­w­­w.W­­o­­r­­k­­L­­i­­n­­ks3.C­­o­­m
VISI KOMENTARAI 4

Galerijos

Daugiau straipsnių