Quantcast

Smiltynės kelio laukia rekonstrukcija

Po rekonstrukcijos į Naująją perkėlą vedantis kelias Smiltynėje taps platesnis, patogesnis ir saugesnis. Šioje arterijoje bus sumontuoti ir modernūs įrenginiai.

Miesto taryba pritarė bendradarbiavimo sutarties pasirašymui su Lietuvos automobilių kelių direkcija dėl kelio nuo Naujosios perkėlos iki kelio Smiltynė–Nida rekonstrukcijos.

Remontuoti numatyto ruožo ilgis siekia 1,3 kilometro. Beveik visas kelias yra valstybinės reikšmės. Tačiau 200 metrų ruožas, esantis prie pat perkėlos, priklauso Klaipėdos savivaldybei.

Šis projektas turėtų būti įgyvendintas dar šiemet. Rekonstrukcijos viešuosius pirkimus, darbus koordinuos direkcija, nes savivaldybė valdo nedidelę kelio dalį. Dėl to reikia pasirašyti sutartį.

Po rekonstrukcijos kelias, vedantis į Naująją perkėlą, visiškai pasikeis. Vietoje, kur šis kelias kertasi su keliu Smiltynė–Nida, numatyta įrengti žiedinę sankryžą.

Visą kelią planuojama platinti iki trijų juostų – viena bus skirta išvažiavimui iš kelto, antra – visada laisva, trečioje stovės bendra automobilių eilė, laukianti persikelti į Klaipėdą. Bus įrengti ir nauji kelio ženklai.

Klaipėdos savivaldybės dalyje, kuri yra arčiausiai perkėlos, numatyta įrengti penkias automobilių laukimo juostas. Trys bus bendros. Skaičiuojama, kad jose tilps 43 automobiliai.

Dvi juostos bus skirtos automobiliams, kurių vairuotojai turi leidimus, ir specialios paskirties transportui. Jose tilps 26 automobiliai.

Numatyta įrengti ir atskirą juostą, kuri bus skirta apsisukimui atgal į kelią Smiltynė–Nida. Taip pat atsiras kasa, kelio užkardai eismo kontrolei su automobilių valstybinių numerių atpažinimo funkcija. Transporto srautai kelto link bus reguliuojami šviesoforo signalais atskiroms eilėms.

Lėšos savivaldybės kelio daliai rekonstruoti bus skiriamos iš Kelių priežiūros ir plėtros programos. Preliminariais skaičiavimais vien darbai šiame ruože atsieis apie 950 tūkst. eurų.



NAUJAUSI KOMENTARAI

Saulius

Saulius portretas
Tikiuosi, kad dviračių takas šalia šio kelio taip pat bus rekonstruotas išlyginant labai banguotą jo paviršių, pakeičiant kelio dangą ir padarant normalų pagrindinio kelio Smiltyne-Nida kirtimą be jokių debiliškų užtvarų, kurias vistiek dviratijinkai turi apvažiuoti (su vaikiškais vežimėliais dažnai tokių užtvarų net fiziškai neįmanoma įveikti). Gal kas iš Klaipėdos miesto valdžios galėtų pakomentuoti? Šiemet Klaipėda deklaruoja darnaus judumo metus - įdomu, ar tai tik deklaracijos, ar kas nors realiai ta linkme daroma?

Reikia, oi reikia

Reikia, oi reikia portretas
Reikia platinti kelią į Neringą, reikia Bastionų tilto, reikia rekonstruoti Jono kalnelį, reikia... Baltijos prospekto žiedinės sankryžos, išvažiavimas iš Statybininkų pr. į LEZ, įvažiavimas per Rimkus palauks, ne zuikis ...

Abiem

Abiem portretas
Jusu vardu kavine kazkada buvo pavadynta Klaipedoje!!!
VISI KOMENTARAI 5

Galerijos

Daugiau straipsnių