Neseniai Vilniaus stotelėse atsiradusios švieslenčių kabo be ekranų – prie stulpų kyšo tik pritvirtinti įrenginių rėmai. Gal švieslentės tapo prajusią savaitę Vilniuje ūžusių riaušininkų agresijos objektu?
Prieš daugiau nei du mėnesius kai kuriose sostinės visuomeninio transporto stotelėse atsiradusios švieslentės miestiečių nebestebina. Jie ėmė laukti, kada žadėtoji moderni sistema pradės veikti ir švieslentėse pagaliau sužibs teisinga informacija, skelbianti realų autobusų ir troleibusų atvykimo laiką. Tačiau to dar reikės palūkėti – testavimo darbai įstrigo.
„Kaltos ne riaušės. Projekto vykdytojai išmontavo stiklinę švieslenčių dalį. Matyt, reguliuojant sistemą radosi techninių kliūčių. Šiuo metu jas bandoma pašalinti“, - portalui aiškino savivaldybės įmonės „Susisiekimo paslaugos“ direktorius Vaidotas Antanavičius.
Nors prieš kelis mėnesius dienraščiui „Vilniaus diena“ jis žadėjo, kad švieslentės ims veikti netrukus, šiandien V.Antanavičius sako, jog tai įvyks tik balandį.
Sureguliavus sistemą per švieslentės turėtų atsirasti 31-oje Vilniaus visuomeninio transporto stotelėje.
Kai sistema pradės veikti visu pajėgumu, stotelėse laukiantys keleiviai švieslentėse matys, kada realiai atvyks autobusas ar troleibusas. Jei autobusas sustos dėl gedimo, jo maršrutas esą visai dings iš švieslentės ekrano.
Kuriose stotelėse įrengti švieslentes, sprendė miesto savivaldybės, autobusų, troleibusų parkų ir „Susisiekimo paslaugų“ specialistai. Kol kas švieslentės gali būti įdiegtos tik ten, kur yra troleibusų kontaktinis tinklas.
Švieslentės – tai elektroninio bilieto projekto dalis. Visa elektroninio bilieto ir su juo susijusios elektroninės infrastruktūros įdiegimo sostinėje kaina siekia 10 mln. litų.
Naujausi komentarai