Quantcast

JK konkurencijos tarnyba pradėjo „Facebook“ ir „Google“ tyrimą

  • Teksto dydis:

Jungtinės Karalystės (JK) konkurencijos tarnyba pradėjo „Facebook“ ir „Google“ vaidmens skaitmeninės reklamos rinkoje tyrimą.

Konkurencijos ir rinkų tarnyba (CMA) paskelbė tirsianti šių interneto milžinų įtaką ir tai, kaip „Facebook“ ir „Google“ renka ir naudoja asmens duomenis.

Britų vyriausybė pernai pasamdė kadenciją baigusio JAV prezidento Baracko Obamos patarėją ekonomikos klausimais Jasoną Furmaną, kuriam buvo pavesta vadovauti darbo grupei, turėjusiai įvertinti JK politiką skaitmeninių technologijų atžvilgiu. Darbo grupė nustatė, kad didžiosioms technologijų bendrovėms trūksta konkurencijos.

CMA teigimu, aptikus problemų skaitmeninės reklamos rinkoje, tarnyba galės pateikti išsamias rekomendacijas Vyriausybei.

„Didžioji dalis informacijos apie šias greitai besikeičiančias rinkas yra mįslė žmonėms. Mes atversime, išskaidrinsime šią sritį ir atskleisime parlamentui ir visuomenei aiškesnį vaizdą apie tai, kaip veikia šios pasaulinės interneto platformos“, – sakė CMA vadovas Andrew Tyrie's.

 



NAUJAUSI KOMENTARAI

Galerijos

Daugiau straipsnių