Quantcast

Klaipėdoje patirtimi dalijosi geriausi šalies „marketingistai“

Uostamiestyje vyko vienas didžiausių metuose rinkodaros specialistams skirtų renginių "Metų konferencija LIMA DAY Klaipėda 2017". Lietuvos marketingo asociacijos surengtoje konferencijoje sėkmės receptais dalijosi savo srities asai, geidžiamiausi šių dienų pranešėjai.

Penktadienį daugiau nei šimtas konferencijos dalyvių – verslininkai, rinkodaros ir komunikacijos specialistai, įmonių vadovai – klausėsi profesionalų patarimų: kaip pritraukti lojalesnių klientų, padidinti pardavimus ir nugalėti konkurentus.

Šių metų konferencijos tema „Žengti ekstra mylią“ – tarsi slaptas kodas, sukeliantis vartotojo meilę produktui ar paslaugai. Kalbėta apie tai, kaip pelnyti kliento palankumą ir pasiekti visapusišką jo pasitenkinimą.

Kaip sakė Lietuvos marketingo asociacijos direktorius Gintautas Kučas, konferencijos tema kaskart renkama atsižvelgiant į tam laikui būdingas aktualijas.

„Geras „marketingistas“ nesiekia tik didesnio įmonės pelno, jis nori matyti patenkintą vartotoją. Abu šie tikslai eina išvien. Kuo daugiau laimingų klientų, tuo daugiau vertės įmonei. Apskritai kalbant, pagrindinė verslo misija – pritraukti kuo daugiau naujų klientų, tačiau jokiu būdu nepamirštant jau turimų. Apie tai šiandien ir diskutuojama“, – pasakojo G. Kučas.

Visą dieną vykusiame renginyje rekomendacijomis, šmaikščiais pavyzdžiais ir idėjomis, kaip išsiskirti iš rinkos dalijosi dešimt pranešėjų iš sostinės.

Vienas jų – ne pirmą kartą konferencijoje dalyvavęs „Be&Do brand management“ agentūros strategas Andrius Grigorjevas, pasakojo apie savotišką vartotojų žemėlapį ir jų patirtis.

„Dažnai, mąstydami apie pateikimą, pamirštame pažvelgti iš vartojo perspektyvos ir praleidžiame bendras žmogiškas įžvalgas. Pavyzdžiui, kaip iš tiesų jaučiasi gyventojas ir, kokie yra jo pasirinkimo kriterijai. Klausimas, kaip galime pakeisti savo produktą ar paslaugą, kad vartotojas geriau pasijaustų ir pas mus sugrįžtų dažniau“, – svarstė pašnekovas.

Renginyje praktinėmis įžvalgomis dalijosi ir skaitmeninės rinkodaros agentūros „Chocolate Agency“ vadovas Tomas Nemūra.

Žodžio kišenėje neieškantis ir aštriu humoru pasižymintis strategas kalbėjo, kaip šiandien atrasti savo klientą internete, kai didžioji dalis ten sutinkamų žmonių ieško tik lengvai vartojamo turinio, o sprendimus priima „offline“ režimu.

Esą norint išlaikyti kliento dėmesį svarbu daryti tai, ko niekas iš tavęs nesitiki.

„Skaitmeninės technologijos leidžia mums pasiekti daugiau žmonių, būti aktualesniais, interaktyvesniais ir efektyvesniais. Niekam pats savaime nėra įdomus baltas telefono dėklas, todėl svarbu sugalvoti būdų, kaip atkreipti vartotojo dėmesį. Reikia sarkastiško ir originalaus turinio, kurį perskaitęs žmogus galės susitapatinti, ironiškai pažvelgti į save iš šono. Visi žino, kad reikia judėti, bet kiek žmonių iš tiesų tai daro? Tačiau pasakius, „sportuokite anksti ryte, kol smegenys dar nežino kas vyksta“, jie tikrai nusišypsos“, – aiškino T. Nemūra. 

Konferencijoje pranešimų klausėsi apie 130 dalyvių. Tokio dydžio rinkodaros renginys Klaipėdoje, kaip ir kituose trijuose Lietuvos miestuose – Vilniuje, Kaune, Šiauliuose paprastai vykta kasmet rudenį ir pavasarį bei sutraukia šimtus smalsuolių iš visos Vakarų Lietuvos.

Artimiausi marketingo renginiai čia: http://www.lima.lt/lt/renginiai/artimiausi-renginiai.html



NAUJAUSI KOMENTARAI

Rinkodara

Rinkodara portretas
Gal ne "marketingistai", o tiesiog rinkodarininkai.
VISI KOMENTARAI 1

Galerijos

Daugiau straipsnių