Quantcast

Valstybinei vartotojų teisių apsaugos tarnybai – klaidinančios reklamos kontrolė

Nuo gegužės 1 d. reklamos priežiūros funkcijas - klaidinančios bei lyginamosios reklamos priežiūrą - Seimas perdavė Valstybinei vartotojų teisių apsaugos tarnybai.

Tai įteisino Seimas, priėmęs Reklamos įstatymo ir lydimųjų teisės aktų pataisas. Už naujas nuostatas ketvirtadienį balsavo 87 Seimo nariai, susilaikė 6 parlamentarai.

Iki šiol šias perduodamas funkcijas vykdė Konkurencijos taryba, o kitų įstatyme nustatytų reikalavimų priežiūrą atliko Valstybinė vartotojų teisių apsaugos tarnyba.

Kaip pažymima dokumento aiškinamajame rašte, konsoliduojant funkcijas turėtų būti užtikrinamas operatyvesnis galimų pažeidimų nagrinėjimas, vienodas įstatymų nuostatų taikymas, vienodai formuojama praktika, sumažėtų administracinė našta verslui, greičiau būtų išnagrinėti skundai, efektyviau išnaudoti priežiūros institucijų finansiniai ir žmogiškieji ištekliai (išvengta priežiūros funkcijų dubliavimo). Taip pat bus užtikrintas teisinis tikrumas ir aiškumas vartotojams, į kurią instituciją kreiptis dėl reklamos reikalavimų pažeidimų.



NAUJAUSI KOMENTARAI

Galerijos

Daugiau straipsnių