Quantcast

Banko klientai nebeturės galimybės naudotis kodų kortele

Nuo sekmadienio „Swedbank” klientai, besijungdami prie interneto banko ir kitų elektroninių paslaugų, neturės galimybės naudotis kodų kortele.

Bankas apie šiuos pokyčius paskelbė dar praėjusių metų rudenį. Per metus, kaip pranešama, daugiau nei 670 tūkst. banko klientų kodų korteles iškeitė į saugesnes prisijungimo priemones.

„Swedbank“ užsakymu atliktos apklausos duomenimis, „Smart-ID“ naudojasi 52 proc. gyventojų. Tuo metu PIN generatoriumi naudojasi 26 proc., o 14 proc. prie savo interneto banko paskyros jungiasi naudodamiesi mobiliuoju parašu.



NAUJAUSI KOMENTARAI

...,nePERGYVENU del TO!!! ko neGALIU PAKEISTI...,

...,nePERGYVENU del TO!!! ko neGALIU PAKEISTI..., portretas
galvoju kaip reikes PRISITAIKYTI...,kaip SAKOMA isgyvena TIE kurie SUGEBA PRISITAIKYTI... TASKAS

R

R portretas
Gerai, išdavė generatorius. O medicinos bankas generatoriu neturi, liepia naudotis SMART u, o ką daryti vjei neturiu išmaniojo telefono?

...,vienas is PASIRINKIMU PIN GENERATORIUS...,

...,vienas is PASIRINKIMU PIN GENERATORIUS..., portretas
o kaip kaip ten su JUOM elgtis manau GALIMA bus issiaiskinti su BANKU DARBUOTOJAIS???... TASKAS
VISI KOMENTARAI 5

Galerijos

Daugiau straipsnių