- diena.lt inf.
- Teksto dydis:
- Spausdinti
-
Pernai Kaune duris atvėrusi „Volfas Engelman studija“ tapo ne tik degustacijų ir ekskursijų, bet ir koncertų bei kitokių kultūros renginių erdve.
-
Bendrovės marketingo vadovas Mantas Matukaitis įsitikinęs – kuriant tvaraus verslo modelį, ypač svarbu rūpintis jaunąja karta.
-
Bendrovės „Volfas Engelman“ tradicija – ne tik prekių kokybė, bet ir parama kultūrai
-
Bendrovės „Volfas Engelman“ tradicija – ne tik prekių kokybė, bet ir parama kultūrai
-
Bendrovės „Volfas Engelman“ tradicija – ne tik prekių kokybė, bet ir parama kultūrai
-
Bendrovės „Volfas Engelman“ tradicija – ne tik prekių kokybė, bet ir parama kultūrai
-
Bendrovės „Volfas Engelman“ tradicija – ne tik prekių kokybė, bet ir parama kultūrai
-
Bendrovės „Volfas Engelman“ tradicija – ne tik prekių kokybė, bet ir parama kultūrai
-
Bendrovės „Volfas Engelman“ tradicija – ne tik prekių kokybė, bet ir parama kultūrai
-
Bendrovės „Volfas Engelman“ tradicija – ne tik prekių kokybė, bet ir parama kultūrai
-
Bendrovės „Volfas Engelman“ tradicija – ne tik prekių kokybė, bet ir parama kultūrai
-
Bendrovės „Volfas Engelman“ tradicija – ne tik prekių kokybė, bet ir parama kultūrai
-
Bendrovės „Volfas Engelman“ tradicija – ne tik prekių kokybė, bet ir parama kultūrai
-
Bendrovės „Volfas Engelman“ tradicija – ne tik prekių kokybė, bet ir parama kultūrai
-
Bendrovės „Volfas Engelman“ tradicija – ne tik prekių kokybė, bet ir parama kultūrai
Alaus prekės ženklai dažniau šmėžuoja sporto varžybų fone, tačiau Kauno alaus darykla „Volfas Engelman“ pasirinko kitą kryptį – meną, muziką, kultūrą. Šitaip, anot bendrovės marketingo vadovo Manto Matukaičio, tęsiama šio bravoro dar tarpukariu pradėta tradicija.
2018 m. balandžio mėn. „Nielsen“ alaus rinkos tyrimo duomenimis, „Volfas Engelman“ produkcija Lietuvoje sudaro 23,3 proc. alaus rinkos. Bendrovė išlieka antroje pozicijoje tarp alaus gamintojų.
„Lidl“ paskatino pasitempti
„Pagrindinės mūsų eksporto kryptis yra Rytų šalys. Daugiausiai šiuo metu eksportuojame į Rusiją, Kiniją, Pietų Korėją ir Afriką, taip pat neseniai užmezgėme kontaktus su JAV. Dalį produkcijos parduodame ir Jungtinėje Karalystėje bei Lenkijoje“, – teigia M. Matukaitis. Eksportas šiuo metu sudaro 10 proc. nuo visų pardavimų.
Vienas reikšmingiausių bendrovės pastarųjų metų pasiekimų vietos rinkoje – partnerystė su Lietuvoje veiklą pradėjusiu prekybos tinklu „Lidl“.
„Volfas Engelman“ direktorius Marius Horbačauskas, paklaustas, kodėl, jo manymu, „Lidl“ tinklas pasirinko juos kaip vienus iš alaus tiekėjų, net neabejoja: dėl tvirtų pozicijų rinkoje. Tačiau kartu pripažįsta, kad prisijungus prie „Lidl“ tinklo, teko pasitempti.
„Jau prieš pradėdami bendradarbiavimą žinojome, kad „Lidl“ tinklo standartus atitikti nėra paprasta, bet buvome pasiruošę būti lankstūs ir sąžiningai įgyvendinti visus reikalavimus. „Lidl“ tinklo atstovai atliko mūsų įmonės auditą ir nurodė, ką reikėtų pakeisti – įsidiegėme specialias kokybės kontrolės sistemas, atlikome keletą korekcijų įmonės viduje tam, kad išpildytume sutarties sąlygas. Žinoma, šie pakeitimai buvo naudingi ir mums patiems“, – bendradarbiavimu džiaugiasi M. Horbačauskas.
Šiuo metu „Lidl“ tinklo privatiems prekės ženklams „Argus“ ir „Freeway“ „Volfas Engelman“ tiekia alų ir girą. Vyksta derybos ir dėl kitų produktų įtraukimo į asortimentą.
Amato žinovai
1853 m. įkurta alaus darykla garsėja giliomis aludarystės amato tradicijomis – iki šiol čia labai daug laiko ir lėšų skiriama eksperimentams kuriant naujus skonius.
Bendrovė rinkai kiekvienais metais pristato dešimtis naujų produktų: „Naujovės ir inovacijos yra neatskiriama mūsų kasdienio darbo dalis, be to būtų sunku išlikti konkurencingiems. Nuolat plečiame savo asortimentą ir stengiamės prisitaikyti prie besikeičiančių vartotojų įpročių“, – sakė M. Matukaitis.
Norėdama būti arčiau savo vartotojų, 2017 m. rugsėjį bendrovė Kaune atidarė unikalų aludarystės centrą – „Volfas Engelman studiją“.
Išties džiaugiamės lojaliais darbuotojais ir didžiuojamės maža darbuotojų kaita – tai tik įrodo, kad pas mus dirbti gera.
Čia ne tik rengiamos ekskursijos ir degustacijos, vyksta paskaitos bei seminarai apie alaus istoriją ir vartojimo kultūrą, galima stebėti alaus gamybos procesus, bet ir rengiami kameriniai koncertai, skamba džiazo muzika bei organizuojami kiti išskirtiniai renginiai, tokie kaip alaus kolekcininkų susitikimai ar „Aludarių taurė“.
Verslas ir kultūra turi draugauti
„Volfo Engelman“ atstovai neabejoja, kad verslas ir kultūra privalo draugauti – bravoras jau ne vienerius metus remia įvairius kultūrinius renginius ir iniciatyvas, palaiko istorinius projektus, menininkų apdovanojimus, muzikos festivalius ir mokslo institucijas.
„Prie bendrovės ištakų buvę anuomet Kaune veikusių alaus daryklų įkūrėjai buvo dideli kultūros ir meno mecenatai, todėl nepamiršdami savo šaknų ir toliau tęsiame šias tradicijas, puoselėdami džentelmeniškumo, inteligencijos, atviro bendravimo ir istorinio autentiškumo vertybes“, – pasakoja M. Matukaitis.
Taip susiklostė, kad „Volfas Engelman“ prekės ženklo deklaruojamos vertybės puikiai dera kultūrinių renginių fone.
„Esame ilgalaikiai Pažaislio muzikos festivalio, „Kaunas Jazz“ ir „Devilstone“ rėmėjai, taip pat nuolat į šią smagią kompaniją įtraukiame ir naujų vardų – praėjusiais metais pradėjome bendradarbiauti su Klaipėdos pilies džiazo festivaliu, nuo šiemet dirbsime su festivaliais „Roko naktys“ ir „Bliuzo naktys“, be to, mus bus galima sutikti ir festivalyje „Galapagai“. Taip pat ir patys organizuojame kokybiškus gyvos muzikos vakarus ne taip seniai duris atvėrusioje „Volfas Engelman“ studijoje“, – teigė M. Matukaitis.
Bendrovės marketingo vadovas Mantas Matukaitis įsitikinęs – kuriant tvaraus verslo modelį, ypač svarbu rūpintis jaunąja karta.
Bendradarbiauja su universitetais
Pasak marketingo vadovo M. Matukaičio, kuriant tvaraus verslo modelį, ypač svarbu rūpintis jaunąja karta, skatinti jaunimo kūrybiškumą, lavinti profesinius įgūdžius ir suteikti jaunuoliams galimybę prisiliesti prie tikrojo verslo. Dėl šių priežasčių „Volfą Engelman“ sieja ilgametė draugystė su Kaune įsikūrusiais Vytauto Didžiojo (VDU) ir Kauno technologijos (KTU) universitetais.
„Šiek tiek skiriasi bendradarbiavimo pakraipos – su KTU bendraujame daugiau gamybiniais ir tyrimų klausimais, o su VDU sprendžiame marketingo rebusus. Neslėpsime, iš tokių projektų naudos esame gavę ir patys: šiuo metu mūsų marketingo skyriuje dirba vieno iš bendrų VDU ir „Volfas Engelman“ projektų nugalėtoja Monika Grubliauskaitė. Labai džiaugiamės jos darbu”, – tvirtina M. Matukaitis.
Stipriausia grandis – darbuotojai
Anot M. Matukaičio, „Volfas Engelman“ darbuotojai yra tikri įmonės ambasadoriai – jie ne tik noriai įsitraukia į visus projektus, bet ir mielai dalinasi informacija apie juos su savo draugais ir atimaisiais. „Išties džiaugiamės lojaliais darbuotojais ir didžiuojamės maža darbuotojų kaita – tai tik įrodo, kad pas mus dirbti gera“, – neabejoja M. Matukaitis.
Bravoro darbuotojai turi ne tik puikias galimybes dalyvauti įdomiuose aludarystės procesuose ir prisidėti prie prekės ženklo vystymo, bet ir yra kviečiami lankytis įvairiuose kultūriniuose meno ir muzikos renginiuose, kuriuos remia ir su kuriais bendradarbiauja „Volfas Engelman“.
„Mūsų darbuotojai ir patys aktyviai dalyvauja renginiuose – vidinė įmonės kultūra pasižymi tomis pačiomis vertybėmis, kokias perduodame vartotojui. Bilietai į džiazo koncertus, spektaklius ar muzikos festivalius visuomet yra akimirksniu išgraibstomi“, – sakė M. Matukaitis.
SUSIJĘ STRAIPSNIAI
-
IAE valdyboje liko tie patys nepriklausomi nariai bei valstybės tarnautoja
Valstybės įmonės Ignalinos atominės elektrinės (IAE) valdyboje liko tie patys trys nepriklausomi nariai ir valstybės tarnautoja. ...
-
Teismas panaikino 4,8 mln. eurų „Alvoros“ turto areštą
Vilniaus apygardos teismas panaikino strateginio Lietuvos ir Lenkijos dujotiekio (GIPL) statybos pagrindinės rangovės „Alvorai“ 4,8 mln. eurų vertės turto areštą, trečiadienį pranešė „Alvora“. ...
-
„Vičiūnų“ gamyklą Kaliningrade įsigijusi įmonė D. Matijošaičiui klausimų nesukėlė17
Viešojoje erdvėje kilus diskusijai dėl „Vičiūnų“ gamyklą Kaliningrade įsigijusios įmonės, „Vičiūnai Group“ valdybos narys Dainius Matijošaitis teigia, kad jam pačiam informacija apie „Gruppa Okean“ ...
-
Birželį prasidės Jonavos aplinkkelio I etapo statybos darbai
„Via Lietuva“ praneša Birželį pradėsianti Jonavos aplinkkelio statybų I etapo ir kelio Jonava–Žasliai–Kalniniai Mijaugonys rekonstravimo rangos darbus. ...
-
Aplinkos ministerija po gaisro automobilių laužyne: nėra siūlymų reguliuoti pavojingų veiklų vietas1
Po automobilių laužyne Vilniuje kilusio gaisro, kurio žala gamtai siekia beveik 6 mln. eurų ir kurio pasekmes dėl itin toksiškų dūmų juto gyventojai, suskubta pranešti, kad automobilių ardymas bei metalo laužo tvarkymas neturi vykti mie...
-
Vilniaus oro uoste uždaromas automobilių sustojimo kelias prie išvykimo terminalo
Nuo pirmadienio uždaromas Vilniaus oro uoste esantis automobilių užvažiavimo prie išvykimo terminalo kelias, transporto priemonės bus nukreipiamos į kitas trumpalaikiam sustojimui ar parkavimui skirtas vietas. ...
-
„Amber Grid“ atsakomybę dėl GIPL verčia „Alvorai“, planuoja kreiptis į teismą1
Dujų perdavimo sistemos operatorė „Amber Grid“ atsakomybę dėl Lietuvos ir Lenkijos magistraliniame dujotiekyje (GIPL) sumontuotų rusiškų detalių verčia pagrindinei jo rangovei „Alvorai“ bei planuoja skųsti praėjusią sa...
-
Nuo ko pradėti norint pastoviai gauti dividendus?1
Vis daugiau žmonių susidomi investavimo į akcijas galimybe. Tai ganėtinai rizikingas, tačiau nemažą grąžą generuoti galintis sprendimas. Visgi prieš pradedant investuoti svarbu plėsti savo žinias ir pasidomėti visomis su įmonių akcijomis ...
-
Prie Tvariųjų finansų forumo jau prisijungė 50 organizacijų2
Prie nacionalinei plėtros įstaigai „Investicijų ir verslo garantijos“ („Invega“) priklausančio Žaliųjų finansų instituto įsteigto Tvariųjų finansų forumo jau prisijungė 50 organizacijų. ...
-
„Tele2“ interneto apsauga per metus Lietuvoje sustabdė per 390 mln. grėsmių3
Nuo praėjusių metų pirmojo ketvirčio mobiliojo ryšio operatoriaus „Tele2“ tinkle veikianti interneto apsauga per metus padėjo klientams išvengti daugiau kaip 390 mln. kibernetinių grėsmių. Iš viso nuo šių grėsm...