Quantcast

Drąsūs eksperimentai lietuviškų pagardų gamintoją pakylėjo iki rinkos lyderių

  • Teksto dydis:

Maisto technologas Algis Kairys prieš daugiau nei 20 metų pirmąjį pusriebį „Daumantų“ majonezą sumaišė be ypatingos technikos, vedamas ryžto ir naujovių siekio. Šiandien UAB „Daumantai LT“ – vieni didžiausių padažų gamintojų Lietuvoje, galintys pasigirti ne tik plačia pagardų pasiūla, bet ir lojaliais pirkėjais, vertinančiais išsaugotas mėgstamų produktų receptūras ir inovatyvius bendrovės sprendimus.

Nors šalyje lyderiaujantis pagardų gamintojas „Daumantai LT“ pusriebio majonezo receptą sukūrė dar 1996 m., jis iki šių dienų išlieka vienu populiariausių tautiečių pasirinkimų. Pirmuosius produkto žingsnius lydėjęs „Daumantų“ maisto technologas Algis Kairys net praėjus daugiau nei dvidešimt metų nuo šio padažo sukūrimo prisimena bemieges eksperimentų naktis, siekiant lietuviams pristatyti vieną pirmųjų lietuviškų majonezų.

„Pirmąjį „Daumantų“ majonezą kūrėme kone pusantrų metų. Tuo metu neturėjome nei itin pažangios technikos nei daug sėkmingų pavyzdžių, į kuriuos galėtume lygiuotis, tad galutinis rezultatas gimė iš didelio noro, gausybės bandymų ir stiprios komandos pastangų“, – prisimena A. Kairys.

Algis Kairys/„Daumantų“ nuotr.

Jis pasakoja, kad kuriant „Daumantų“ pusriebį majonezą buvo siekiama lietuviams pasiūlyti sveikesnį ir mažiau riebalų turintį produktą su kokybiškais ingredientais. A. Kairio teigimu, tuo metu vyravo riebūs majonezai su garstyčių milteliais, o „Daumantai LT“ sugebėjo sumažinti riebalų kiekį ir pagardino produktą kokybiškomis prancūziškomis Dižono garstyčiomis. Ši receptūra ir vartotojų pamėgtas skonis išliko nepakitęs ir iki šių dienų.

Džiaugiamės pasiekę savo tikslą ir sukūrę produktą, kurio vartojimo tradicijos yra perduodamos iš kartos į kartą.

„Stebėdami augantį šio produkto populiarumą, nuo pat jo pristatymo rinkai, neilgai trukus pasiūlėme vartotojams dar vieną naujieną – pusriebį majonezą su krapais, kurį pagardinome natūraliomis smulkintų karpų viršūnėlėmis, taip suteikdami gaivų šviežių žolelių skonį“, – pasakoja A. Kairys.

Būtent šie du produktai, „Daumantai LT“ bendrovės generalinio direktoriaus Sauliaus Grinkevičiaus teigimu, yra vieni sėkmingiausių produktų, prisidėjusių prie tolimesnio gamintojo populiarumo augimo, naujų skonių ir receptūrų paieškų bei pažangių sprendimų įgyvendinimo. Siekdami, kad šie skirtingų kartų vertinami produktai būtų lengvai atpažįstami vartotojams, „Daumantai LT“ nusprendė atnaujinti ir jų etiketes, sukurdami vientisą, akiai malonų dizainą.

„Šie majonezai maisto mylėtojams pažįstami jau daugiau nei dvidešimt metų, juos noriai renkasi skirtingo amžiaus žmonės – nuo senelių iki anūkų. Džiaugiamės pasiekę savo tikslą ir sukūrę produktą, kurio vartojimo tradicijos yra perduodamos iš kartos į kartą. Tikime, kad atnaujintos pusriebių majonezų pakuotės padės lengviau atpažinti mėgstamus produktus ir nepaklysti produktų gausybėje“, – kalba S. Grinkevičius.

Saulius Grinkevičius/„Daumantų“ nuotr.

Maisto technologas A. Kairys priduria, kad „Daumantų“ pusriebiai majonezai yra itin universalūs ir puikiai dera tiek gardinant salotas ar mišraines, tiek patiekiant prie mėgstamų mėsos patiekalų ar net juos marinuojant.

„Daumantai LT“ pagardų kūrybos procese nuolat ieško modernių bei pažangių sprendimų, atitinkančių augančius pirkėjų lūkesčius. Didžioji dalis „Daumantų“ majonezų gaminami atsisakant konservantų, krakmolo, naudojant

natūralias citrinų sultis, kruopščiai atrinktas žoleles, kokybiškas garstyčias. Iki 2025 m. gamintojas yra įsipareigojęs visiškai atsisakyti narvuose laikomų kiaušinių savo produkcijoje.



NAUJAUSI KOMENTARAI

Galerijos

Daugiau straipsnių