- diena.lt inf.
- Teksto dydis:
- Spausdinti
Daugiabučių gyventojai, kurių namus prižiūri „Mano Būsto“ grupės įmonės, vis sparčiau būsto priežiūros reikalus sprendžia išmaniai. Per metus gerokai padaugėjo klientų, kurie naudojasi skaitmenine „eBūsto“ platforma ir visus su būsto priežiūra susijusius klausimus tvarko vieno mygtuko paspaudimu.
Sėkmingas startas
Praėjusių metų vasarą startavusi „Mano Būsto“ interneto platforma ir mobilioji aplikacija „e-Būstas“ populiarėja tarp įmonės klientų. Jau dabar ji turi beveik 80 tūkst. vartotojų, kurie bent kartą per mėnesį naudojasi programos teikiamomis galimybėmis.
Sparčiai populiarėjanti skaitmeninė būsto priežiūros platforma rodo, kad daugiabučių gyventojai vis labiau gręžiasi į virtualias paslaugas. Anksčiau visus namo priežiūros klausimus gyventojai spręsdavo skambindami į Klientų aptarnavimo centrą arba atvykę į įmonių biurus, pastaruoju metu daugelį klausimų klientai išsprendžia per savitarnos platformą arba mobiliąją aplikaciją. Taip žmonės sutaupo ne tik laiko, bet ir papildomų finansinių išlaidų.
„Praėjusiais metais pradėtas kurti ir vasarą startavęs įrankis pateisino lūkesčius ir leido kitaip pažvelgti į pastatų administravimą. Dėl šios programos mūsų klientai gali patogiai ir greitai apmokėti sąskaitas, pranešti apie gedimus nusiųsdami jų aprašymus ir nuotraukas, taip pat gauti visą aktualią informaciją, realiu laiku per „live chat“ bendrauti su namo vadybininku, gauti specialius naudingus pasiūlymus“, – sako bendrovės „Mano Būstas“ Skaitmeninių produktų departamento vadovas Andrius Žemaitis.
Norit išlaikyti lyderio pozicijas rinkoje reikia nuolat keistis, augti bei nustebinti klientą netradiciniais ir jo lūkesčius viršijančiais sprendimais.
Sparčiai daugėja
„eBūsto“ klientai noriai naudojasi gedimų fiksavimo ir siuntimo funkcija. Pavyzdžiui, jei laiptinėje perdegė lemputė, arba sugedo durų pritrauktuvas, nebereikia skambinti namo administratoriui. Užtenka gedimą užfiksuoti išmaniuoju įrenginiu ir vos vienu mygtuko paspaudimu per išmaniąją programėlę pranešti apie tai pastato valdytojui. Toks pranešimas apdorojamas realiu laiku ir pradedamas nedelsiant vykdyti.
A.Žemaičio teigimu, nuo programėlės paleidimo pradžios gyventojai gedimus virtualiu būdu registravo jau daugiau nei 3,5 tūkst. kartų. Be to, nuolat daugėja klientų, kurie už būsto priežiūros paslaugas atsiskaito per „eBūstą“. Tai patogiau, nei naudotis internetine bankininkyste ar su popierine sąskaita pėdinti į artimiausią įmokų surinkimo vietą. Mat užtenka turėti telefone ar planšetėje internetą ir apmokėti sąskaitas galima būnant bet kuriame pasaulio krašte. Tai ypač patogu tiems, kurie gyvena ne Lietuvoje, tačiau nuomoja savo būstus kitiems.
„Pernai birželį per mobiliąją aplikaciją atsiskaitė 2 546 klientai. Šiemet šis skaičius išaugo daugiau nei penkis kartus. Gegužę už suteiktas būsto priežiūros paslaugas per „eBūstą“ mokėjo jau daugiau nei 13 tūkst. klientų. Toks augimas tik patvirtina, kad gyventojams reikia skaitmeninių paslaugų. Ir ne tik taksi iškvietimo ar maisto į namus užsakymo programėlių, bet ir su būsto priežiūra susijusių aplikacijų“, – teigė A.Žemaitis.
Palengvina priežiūrą
Jis neabejoja, kad „eBūstas“ išpildo vieną iš svarbiausių įmonės tikslų – būti žingsniu priekyje ir pateisina pastatų administravimo lyderio Lietuvoje vardą. „Mano Būstas“ yra vienintelis pastatų administratorius Lietuvoje, pasiūlęs daugiabučių gyventojams tokį sprendimą, kuris ne tik patenkina vis daugiau kliento poreikių, bet ir palengvina būsto priežiūrą, leidžia operatyviau spręsti problemas, sumažina techninio bei administracinio darbo krūvį.
„Norit išlaikyti lyderio pozicijas rinkoje reikia nuolat keistis, augti bei nustebinti klientą netradiciniais ir jo lūkesčius viršijančiais sprendimais. Neabejoju, kad platforma ir mobilioji aplikacija „eBūstas“ yra vienas iš žingsnių, kuriant naują pastatų administravimo standartą“, – pridūrė A.Žemaitis.
„eBūsto“ aplikacija gali naudotis tie klientai, kurių daugiabučius namus prižiūri „Mano Būsto“ grupės įmonės. Programėlė sukurta taip, kad ja būtų patogu naudotis tiek jaunosios kartos atstovams, tiek vyresnio amžiaus žmonėms. Daugiau informacijos apie mobiliąją programėlę galima rasti internete.
SUSIJĘ STRAIPSNIAI
-
V. Matijošaitis: užtruko, bet duotas žodis – ištesėtas23
Kauno miesto meras Visvaldas Matijošaitis džiaugiasi, kad „Vičiūnų grupės“ pasitraukimo iš Rusijos rinkos istorijoje pagaliau padėtas taškas. Kelis pastaruosius metus kritikos dėl įmonės veikimo Kaliningrade susilauk...
-
„Amber Grid“ vadovas: GIPL detalių keitimas gali užtrukti mažiausiai metus2
Rinkos reguliuotojui įpareigojus dujų perdavimo sistemos operatorę „Amber Grid“ pakeisti įtarimų sukėlusias galimai rusiškas jungiamąsias detales, sumontuotas Lietuvos ir Lenkijos magistraliniame dujotiekyje (GIPL), pasak bendrovės v...
-
D. Matijošaitis apie „Vičiūnų“ pasitraukimą iš Rusijos: akivaizdu, kad žaidėme ne savo žaidimą27
Kauno mero Visvaldo Matijošaičio iš dalies valdoma žuvies bei kitų maisto produktų gamybos ir prekybos „Vičiūnų grupė“ oficialiai patvirtino pardavusi Rusijos Kaliningrado srityje veikiantį fabriką ir dar 7-iose valstybėse ...
-
G. Nausėda apie parduotą „Vičiūnų grupės“ verslą Rusijoje: geriau vėliau negu niekada14
Kauno mero Visvaldo Matijošaičio iš dalies valdomai žuvies bei kitų maisto produktų gamybos ir prekybos „Vičiūnų grupei“ po dvejus metus trukusio proceso pardavus verslą Rusijoje, prezidentas Gitanas Nausėda sako, jog jis par...
-
VERT įpareigojo „Amber Grid“ pakeisti GIPL detales su rusiškomis žymėmis4
Valstybinė energetikos reguliavimo taryba (VERT) įpareigojo dujų perdavimo sistemos operatorę „Amber Grid“ pakeisti įtarimų sukėlusias Lietuvos ir Lenkijos magistralinio dujotiekio (GIPL) galimai rusiškas jungiamąsias detales. ...
-
„Orlen Lietuva“ atlygino 146 tūkst. eurų į jūrą išsiliejusios naftos sukeltą žalą4
Naftos importo ir perdirbimo bendrovė „Orlen Lietuva“ teigia atlyginusi aplinkosaugininkų nustatytą 146,4 tūkst. eurų žalą, kai vasario pradžioje Baltijos jūroje ties Būtingės naftos terminalu išsiliejo beveik 2 tonų naftos. ...
-
Lietuvoje startuoja Graikijos „Aegean Airlines“ – dukart per savaitę skraidins į Atėnus1
Lietuvoje startuoja nacionalinė Graikijos oro vežėja „Aegean Airlines“ – du kartus per savaitę ji tiesiogiai skraidins iš Vilniaus į Atėnus. Tikimasi, kad keliautojai per Atėnus galės pasiekti daugiau pasaulio šalių jun...
-
„Vičiūnų grupė“ pardavė gamyklą Kaliningrade61
Kauno mero Visvaldo Matijošaičio ir jo verslo partnerio Liudo Skieraus valdoma žuvies bei kitų maisto produktų gamybos ir prekybos „Vičiūnų grupė“ Rusijos valdymo grupei „Gruppa Okean“ pardavė visą verslą Rusijoje &nda...
-
„Maxima“ kviečia dirbti: apmokome, suteikiamas transportas, apgyvendinimas bei nemokamas maitinimas9
Šalia Lentvario netrukus pradės veikti naujas „Maxima LT“ logistikos centras. Jo vadovas Modestas Virvilas jau renka savo komandą – jo kolegomis gali tapti ir patirties logistikoje neturintys kandidatai. ...
-
Svarbiausi faktai apie Lietuvoje gamyklą planuojančią statyti „Rheinmetall“3
Vokietijos gynybos pramonės milžinei „Rheinmetall“ planuojant Lietuvoje statyti 155 mm artilerijos amunicijos gamyklą, BNS pateikia pagrindinius faktus apie dar 19-ojo amžiaus pabaigoje įkurtą Vokietijos koncerną, kuris taptų vienu didžiau...