- diena.lt inf.
- Teksto dydis:
- Spausdinti
Kampanija „Išvien dėl Lietuvos“, inicijuota lietuviško prekybos tinklo „Maxima“, sulaukė didžiulio atgarsio tarp Kauno regiono įmonių. Beveik dvi dešimtys čia veikiančių stambių gamintojų sumažino savo populiarių produktų kainas, kas leidžia pirkėjams įsigyti daugiau lietuviškų prekių ir greičiau įsukti pandemijos pristabdytą šalies ekonomikos ratą.
Nori padėkoti pirkėjams
„Tik visi kartu galime įveikti sunkius laikotarpius. Jūs – pirkdami ir vartodami, mes –augindami, gamindami, prekiaudami, saugodami darbo vietas, mokėdami mokesčius. Tik taip visi paremsime savo šalies ekonomiką ir neleisime jai sustoti“, – sakė bendrovės „Galinta ir partneriai”, prisijungusios prie prekybos tinklo „Maxima“ iniciatyvos, generalinis direktorius Marijus Mazuch.
Kampaniją „Išvien dėl Lietuvos“ bendrovė palaiko norėdama padėkoti savo pirkėjams. „Sakome „Ačiū“ bei norime skatinti ir toliau rinktis mūsų Lietuvoje užaugintus ir pagamintus produktus“, – dėstė „Galintos ir partnerių” vadovas.
Bendrovė prekiauja kruopomis, kurios yra pirmo būtinumo maisto prekės. „Kruopas žmonės perka ir vartoja visada – ir gerais laikais, ir krizių metais, nepriklausomai nuo jų kainos etiketėje. Nepaisant to, įmonė „Galinta“ jungiasi prie iniciatyvos „Išvien dėl Lietuvos“ ir nori pirkėjams parodyti, kad lietuviškas verslas gali būti su jais kartu ne tik gerais laikais, bet ir pavydžiu bei pagalbininku sunkiu metu“, – kalbėjo M.Mazuch.
Jis akcentavo, kad būtiniausių maisto produktų kainų mažėjimas šiuo metu turėtų padėti Lietuvos žmonėms pasijausti saugesniais.
Lemiamas laikotarpis
Bendrovės „Kėdainių konservų fabrikas“ generalinis direktorius Andrius Viazovskis taip pat teigė jaučiąs pareigą prisidėti prie Lietuvos ekonomikos stabilizavimo bei padėkoti visiems bendrovės produkcijos pirkėjams.
„Kėdainių konservų fabriko“ gen. direktorius A.Viazovskis jaučia pareigą prisidėti prie Lietuvos ekonomikos stabilizavimo, o taip pat nori padėkoti visiems bendrovės produkcijos pirkėjams. / „Kėdainių konservų fabriko“ nuotr.
„Dabar kaip niekada yra svarbu veikti išvien, kad vartotojai ir verslas lengviau išgyventų šiuo sunkiu laikotarpiu“, – pabrėžė vadovas. A.Viazovskis minėjo, kad nuo pat pandemijos pradžios didžiausias iššūkis buvo suvaldyti pardavimų ir gamybos srautus, kurie smarkiai šokinėjo.
„Užtikrindami mūsų darbuotojams saugią darbo aplinką, operatyviai priėmėme tvarkas, kurios leidžia iki minimumo sumažinti užsikrėtimo COVID-19 riziką. Kol nebus panaikintas karantinas, šių tvarkų neatšauksime. Tokia situacija gamybą daro mažiau lanksčia, bet tik taip mes užtikriname mūsų darbuotojų sveikatą ir produkcijos kokybę“, – sakė jis.
Ne kas kitas, o mes – lietuviški verslai – turime padėti Lietuvai kuo greičiau atsigauti ir laikytis išvien, kad įveiktume koronaviruso pandemijos sukeltus ekonominius sunkumus.
Karantino laikotarpiu įmonė jaučia išaugusią jos produktų svarbą ir aktualumą. „Dalyvavimas kampanijoje yra „Kėdainių konservų fabriko“ darbuotojų nuoširdi padėka vartotojams už jų lojalumą ir mūsų verslo palaikymą“, – teigė A.Viazovskis.
„Pasaulio neišgelbėsime, bet savo šaliai padėti tikrai galime. Kaip? Vartodami lietuviškus produktus“, – įsitikinęs AB „Kavos bankas“ vadovas Gražvydas Vilčinskas.
Lietuviškos kavos „Pupa“ gamintojų atstovas neslėpė, kad ir be pandemijos buvo labai sunku varžytis su didžiausiais pasauliniais prekiniais ženklais. „Žinojome, kad bus sunku, bet pasirinkome sunkesnį kelią kurdami lietuvišką kavą „Pupa“. Norime įrodyti, kad ir lietuviai gali“, – nesikuklino G.Vilčinskas.
Prie „Maximos“ iniciatyvos bendrovė prisidėjo tikėdama, kad jų ir kiti lietuviški produktai bus labiau pasiekiami vartotojams. Šį laikotarpį G.Vilčinskas įvardijo lemiamu, nuo kurio priklauso mūsų šalies ekonomikos ateitis.
„Kuo daugiau vartosime vietinių gamintojų produktų, tuo greičiau atsigaus mūsų šalis. Žmonės galės grįžti į savo darbus, kurti, gaminti, teikti paslaugas. Mūsų įmonė nors ir nukentėjo nuo pandemijos prarasdama dalį pajamų, neatleido nei vieno darbuotojo. Įmonė parėmė Covid-19 fondą, taip pat gydytojus. Skatiname ir kitas įmones esant galimybei padėti kitiems“, – vardijo vadovas.
Paklausa padvigubėjo
Kaišiadorių rajone įsikūrusios Gintaro Kanaševičiaus IĮ „Desė“, kuri garsėja silkės gaminiais, pardavimų vadovė Lina Pilkienė teigė, kad „Maximai“ pasiūlius prisijungti prie kampanijos „Išvien dėl Lietuvos“, dvejonių nebuvo.
„Desės“ nuotr.
„Kaip įmonės bendradarbiaujame ilgiau kaip 20 metų. Esu įsitikinus, kad ilgalaikiai santykiai, pasitikėjimas ir palaikymas yra didžiausia mūsų partnerystės vertybė, kuri padeda atlaikyti iššūkius, krizes, pandemijas ir išspręsti sudėtingas problemas“, – sakė L.Pilkienė.
Susitelkiant ir sumažinant kainas padedama darbuotojų šeimoms, bendruomenei ir visos šalies pirkėjams. „Palaikome svarbų ir naudingą tikslą – bendromis pastangomis suteikti didesnę naudą pirkėjams ir galimybę įsigyti produktų, kurių kokybę užtikriname, ir taip padėti augti Lietuvos ekonomikai“, – kalbėjo L.Pilkienė, pridūrusi, kad ši kampanija jau davė išties matomus rezultatus – kai kurių produktų paklausa išaugo 100 procentų.
Per karantiną nemenkai nukentėjo ir viena didžiausių įmonių Baltijos šalyse, kurios pagrindinė veikla – salotų gaminių ruošimas. „Ypač karantino pradžioje žmonės stengėsi kuo rečiau lankytis parduotuvėse, o mūsų produktai – salotos – yra greitai gendantis produktas, tad jų kaip atsargų neprisipirksi“, – pasakojo Babtų miestelyje įsikūrusios įmonės „Salpronė“ vadovas Vladislovas Česnauskas.
Bendrovė, džiaugdamasi, kad pavyko optimizuoti veiklą ir dėl pandemijos neprireikė atleisti nė vieno darbuotojo, prie „Maximos“ iniciatyvos prisijungė nusprendusi, kad jau metas žmones vėl pratinti prie kasdienio daržovių vartojimo, kas yra sveikos gyvensenos pagrindas.
„Kuo daugiau dėmesio lietuviškas verslas sulauks iš vartotojų, tuo didesnėmis sumomis pasipildys valstybės, miestų biudžetai, tuo didesnius atlyginimus darbuotojams galėsime mokėti, tuo labiau didės jų perkamoji galia, tuo sparčiau suaktyvės šalies ekonomika“, – vardijo V.Česnauskas. Jis minėjo, kad „Išvien dėl Lietuvos“ ženklu pažymėtų ir pigiau parduodamų daržovių perkamumas išaugo taip pat net dvigubai.
Sutelkė gamintojus
Prie kampanijos „Išvien dėl Lietuvos“ prisideda pusšimtis didžiųjų Lietuvos gamintojų, kartu su „Maxima“ 15 proc. sumažinusios jau daugiau 500 populiarių produktų reguliarias kainas.
„Šiuo sudėtingu laikotarpiu kartu su Lietuvos gamintojais radome abipusį supratimą, jog ne kas kitas, o mes – lietuviški verslai – turime padėti Lietuvai kuo greičiau atsigauti ir laikytis išvien, norint įveikti koronaviruso pandemijos sukeltus ekonominius sunkumus. Savo pirkėjams siūlydami rinktis lietuviškus produktus sumažintomis kainomis, suteikiame akstiną palaikyti Lietuvos gamintojus ir tuo pačiu atkreipti dėmesį į tai, kaip stipriai nuo mūsų kasdienių pasirinkimų stovint prie lentynos gali priklausyti Lietuvos verslas ir šalies ekonomika“, – prabrėžė prekybos tinklo „Maxima“ Komunikacijos ir korporacinių reikalų departamento direktorė Ernesta Dapkienė.
Inicijuotas kainų pokytis kas mėnesį pirkėjams padės sutaupyti per 1,5 milijono eurų.
Sumažintų kainų lietuviškų prekių krepšelį parinko patys Lietuvos gamintojais. Šios prekės „Maximos“ parduotuvėse bus žymimos geltonomis etiketėmis ir ženkliuku „Išvien dėl Lietuvos“.
SUSIJĘ STRAIPSNIAI
-
Ankstyvųjų bulvių sėklos – jau vagose, pernykštis derlius – dar aruoduose
Šis pavasaris negaili lietaus. Kai kur Lietuvoje laukai plaukia, o kai kur juose jau dirba žemės ūkio technika ir sodinamos bulvės. Daržininkų aruodai dar saugo pernykštį derlių, kurio iki Velykų tikrai užteks pirkėjams. Tačiau kai ku...
-
A. Zuokas pardavė vyninių verslą9
Buvęs Vilniaus meras Artūras Zuokas savo vyno parduotuves, pavadintas „Zenoteca“ vardu, pardavė „Vynoteką“ valdančiai bendrovei, skelbia „Delfi“. ...
-
Klaipėdoje – pasaulinės automobilių aukcionų kompanijos centras5
Klaipėdoje duris atvėrė jau ketvirtasis Lietuvoje JAV pasaulinės automobilių aukcionų kompanijos IAA aukcionų centras, kuriame automobilių prekybos verslu užsiimančios įmonės ir privatūs pirkėjai nuo šiol gaus užtikrintą paslaugą, impor...
-
Teismas atmetė „Ryanair“ ir „Wizz Air“ skundus dėl naujų Vilniaus oro uosto rinkliavų1
Teismas atmetė Airijos ir Vengrijos oro bendrovių „Ryanair“ ir „Wizz Air“ skundus dėl 2023 metais padidintų rinkliavų Vilniaus oro uoste, pranešė Lietuvos oro uostai (LTOU). ...
-
Kaip per Velykas dirbs prekybos ir laisvalaikio centras „Mega“
Prekybos ir laisvalaikio centras „Mega“ praneša, kad šeštadienį prieš Velykas, kovo 30 d., dirbs pirkėjams įprastu grafiku, o štai šventinį Velykų sekmadienį nedirbs visai. ...
-
Senos, avarinės būklės patalpos Garliavoje atgijo prekybai ir bendruomenės poreikiams1
„Iš lauko – ant stalo“ tokiu šūkiu antrus metus Garliavos miestelio bendruomenę pasitinka „Ūkio sakmės“ turgelis, kuriame ne tik gausus vietinių ūkininkų ir gamintojų produkcijos asortimentas, bet ir edukacin...
-
Apeliacinis teismas pripažino – likviduojamos „Arvi fertis“ bankrotą T. Dudėnas inicijavo tyčia1
Lietuvos apeliacinis teismas patvirtino, kad likviduojamos bendrovės „Arvi fertis“ bankrotas buvo tyčinis, ir paliko galioti metų pradžioje apygardos teismo priimtą nutartį. Pagal ją buvusiam įmonės vadovui Tomui Dudėnui taip pat metams a...
-
„Žalgiris“ priėmė tvarumo iššūkį – per renginius naudos daugkartinius puodelius2
Po masinių renginių stadionuose bei arenose susikaupia daugybė aplinką teršiančių vienkartinių indų, todėl „Žalgirio“ arenos atstovai pristato alternatyvą – daugkartinio naudojimo puodelius. Prognozuojama, kad įgyvendinus i...
-
Stalo dekoras – ne tik akims, bet ir sielai. Velykų belaukiant...1
Šiandieninės stalo serviravimo tendencijos – tai senovės kilmingųjų palikimas derinamas su naujausiomis dekoravimo madomis. ...
-
Velykinis stalas gali būti ne tik gausus, bet ir stilingas – naujausios dekoro tendencijos
Nors kalendorinis pavasaris jau čia, visi žino – spalvingiausią ir gražiausią metų sezoną pradeda Velykos. Juk būtent ši šventė asocijuojasi su ryškiomis spalvomis, ką tik pražydusiomis gėlėmis ir kitais pavasario akcent...