- diena.lt inf.
- Teksto dydis:
- Spausdinti
Apsiperkant parduotuvėje daugeliui turbūt tenka susidurti su paslaugiais, mandagiais, savo darbą puikiai atliekančiais ir padėti pasirengusiais jos darbuotojais. Lietuviškas prekybos tinklas „Maxima“ nusprendė suteikti pirkėjams galimybę padėti tokiems darbuotojams būti pastebėtiems ir įvertintiems. Pagal pirkėjų atsiliepimus kiekvieną mėnesį bus išrenkami devyni prekybos tinklo darbuotojai, kurie už savo pastangas bus apdovanoti ir sulauks papildomos paskatos.
Pirkėjai tokiu būdu galės atsidėkoti visiems parduotuvių salės darbuotojams – klientus aptarnaujantiems kasose ar šviežio bei sveriamo maisto skyriuose, padedantiems apsipirkti savitarnos kasose, besirūpinantiems prekėmis lentynose. Konkretaus darbuotojo vardo ir pavardės nežinantys ar neįsidėmėję pirkėjai galės tiesiog nurodyti parduotuvės zoną ar skyrių, kuriame teko su darbuotoju susidurti, ir pateikti jo apibūdinimą.
Prekybos tinklo „Maxima“ generalinės direktorės Kristinos Meidės teigimu, kiekvieną dieną apie 15 tūkst. prekybos tinklo parduotuvių darbuotojų rūpinasi, kad gyventojų namus pasiektų reikiami produktai – šviežios daržovės ir vaisiai, mėsa, duona, konditerijos gaminiai bei kiti produktai ir prekės. Šie darbuotojai pirkėjus parduotuvėse visuomet stengiasi pasitikti ir išlydėti su šypsena, siekia, kad apsipirkti būtų patogu ir greita. Naująja iniciatyva pirkėjai raginami atkreipti dėmesį ir įvertinti šių darbuotojų pastangas bei už jas atsidėkoti.
„Organizacijos viduje visada siekiame pastebėti ir įvertinti iniciatyvius, į savo darbą atsakingai žiūrinčius ir nuoširdžiai dėl pirkėjų besistengiančius savo komandos narius. Vis dėlto turbūt pats maloniausias yra žmonių, dėl kurių kasdien stengiesi, įvertinimas. Taigi norime, kad ir patys pirkėjai turėtų galimybę paskatinti geriausius mūsų darbuotojus, išreikšti jiems dėkingumą“, – sako K. Meidė.
Tai padaryti kiekvienas parduotuvių lankytojas galės pateikdamas savo atsiliepimą apie paslaugų darbuotoją prekybos tinklo interneto svetainėje, mobiliąja programėle arba telefonu. Pirkėjai galės išskirti vieną konkretų darbuotoją arba įvertinti visą kurios nors parduotuvės ar skyriaus darbą. Norint įvertinti darbuotoją reikės užpildyti trumpą anketą arba atsakyti į keletą klausimų telefonu.
Iš visų geriausiai įvertintų darbuotojų kiekvieną mėnesį bus atrenkami ir apdovanojami devyni – jiems prekybos tinklas padės išpildyti savo svajonę. Devynis mėnesio darbuotojus iš visų, sulaukusių geriausio pirkėjų įvertinimo, išrinks speciali komisija.
Anot K. Meidės, pirkėjų grįžtamasis ryšys yra svarbus ir norint išlaikyti aukštą klientų aptarnavimo kokybę, gerinti parduotuvių veiklos procesus. Dėl to ši iniciatyva bus naudinga ir siekiant gauti vertingų įžvalgų – bus analizuojami visi pirkėjų pateikti atsiliepimai.
NAUJAUSI KOMENTARAI
SUSIJĘ STRAIPSNIAI
-
M. Skuodis apie traukinių pirkimą „Rail Balticai“: svarbiausia, kad statybos nevėluotų
Latvijai paraginus Lietuvą ir Estiją susitarti dėl traukinių europinio geležinkelio linijai „Rail Baltica“ pirkimo, susisiekimo ministras Marius Skuodis sako, kad šiuo metu svarbiausia rūpintis vėžės statyba. ...
-
Lietuvos oro uostai pristatė, kaip augs Kauno oro uosto pajėgumai
Kauno oro uostui ilgalaikiame Lietuvos oro uostų tinklo plėtros plane (angl. master plan) iki 2052 metų numatytas svarbus vaidmuo. Oro uosto plėtra ir diegiamos inovacijos leis žengti svarbius žingsnius plėtojant konkurencingą Lietuvos oro uostų model...
-
„Ipanema“ avalynė – tobulas stiliaus ir patogumo derinys kiekvienai progai3
Ar teko girdėti apie prekinį ženklą „Ipanema“? Tai žinomas prekės ženklas, kuris specializuojasi gaminant paplūdimio batelius, paplūdimio šlepetes ir kitus pliažo aksesuarus. Šis prekės ženklas yra labai mėgstamas daugely...
-
Patarimai, kaip įmonėms efektyviai valdyti laisvas lėšas3
Manau, didžiajai daliai sėkmingų verslų anksčiau ar vėliau iškyla dilema, ką daryti su laisvomis įmonės lėšomis? Šis klausimas ypač aktualus šiuo metu, kai globali ekonominė situacija nėra aiški. Dėl to kai kuri...
-
Seną keičia naujas? Skausmo gydymas dabar1
Lėtinis skausmas yra neatskiriama gyvenimo dalis, su juo susiduria milijonai žmonių visame pasaulyje. Nuo senovės civilizacijų su pradiniais ir primityviausiais gydymo metodais iki šiuolaikinės inovatyvios medicinos pagrindinė problema išl...
-
„Megoje“ perki – „Dyson“ prizus kasdien laimi!2
Prekybos ir laisvalaikio centras „Mega“ skelbia, kad dabar – pats metas stiliaus ir interjero pokyčiams. Naujos pavasario kolekcijos jau atvyko! O su jomis ir išskirtinis žaidimas, kuriame kiekvieną dieną galima laimėti inovatyviu...
-
Ankstyvųjų bulvių sėklos – jau vagose, pernykštis derlius – dar aruoduose1
Šis pavasaris negaili lietaus. Kai kur Lietuvoje laukai plaukia, o kai kur juose jau dirba žemės ūkio technika ir sodinamos bulvės. Daržininkų aruodai dar saugo pernykštį derlių, kurio iki Velykų tikrai užteks pirkėjams. Tačiau kai ku...
-
A. Zuokas pardavė vyninių verslą10
Buvęs Vilniaus meras Artūras Zuokas savo vyno parduotuves, pavadintas „Zenoteca“ vardu, pardavė „Vynoteką“ valdančiai bendrovei, skelbia „Delfi“. ...
-
Klaipėdoje – pasaulinės automobilių aukcionų kompanijos centras9
Klaipėdoje duris atvėrė jau ketvirtasis Lietuvoje JAV pasaulinės automobilių aukcionų kompanijos IAA aukcionų centras, kuriame automobilių prekybos verslu užsiimančios įmonės ir privatūs pirkėjai nuo šiol gaus užtikrintą paslaugą, impor...
-
Teismas atmetė „Ryanair“ ir „Wizz Air“ skundus dėl naujų Vilniaus oro uosto rinkliavų1
Teismas atmetė Airijos ir Vengrijos oro bendrovių „Ryanair“ ir „Wizz Air“ skundus dėl 2023 metais padidintų rinkliavų Vilniaus oro uoste, pranešė Lietuvos oro uostai (LTOU). ...