Quantcast

„Rimi“ pradėjo bandyti elektronines kainų etiketes

  • Teksto dydis:

„Rimi“ pradėjo elektroninių kainų etikečių bandomąjį projektą, Eltai pranešė „Rimi Lietuva“ viešųjų ryšių vadovė Giedrė Buivydienė.

Elektroninės kainų etiketės - tai elektroninio prekių kainų atvaizdavimo technologija. Elektroninėje etiketėje informacija bus atvaizduojama trimis spalvomis.

„Šios technologijos privalumai - kainų tikslumas, informacija apie kainas dar aiškiau ir patogiau pateikiama pirkėjui, palengvinamas kasdienis darbas mūsų darbuotojams, tausojama gamta - nebereikia etikečių spausdinti, todėl taupomas popierius ir galiausiai nukertama mažiau medžių“, - Eltai teigė G. Buivydienė.

Ši technologinė naujovė jau išbandoma parduotuvėje „Rimi Mylia“ Kedrų gatvėje Vilniuje vaisių ir daržovių bei kosmetikos skyriuose.


Šiame straipsnyje: rimiprekybos centras Rimikainos

NAUJAUSI KOMENTARAI

Galerijos

Daugiau straipsnių