Quantcast

„Wizz Air“ pristato dar testuojamus „Airbus A321neo“ lėktuvus

  • Teksto dydis:

Didžiausia žemų sąnaudų oro linijų bendrovė Centrinėje ir Rytų Europoje „Wizz Air“ pristatė naują „Airbus A321neo“ orlaivį bei pradėjo lėktuvo testavimo turą su savo pilotais. Šie naujutėlaičiai lėktuvai prie aviakompanijos orlaivių parko prisijungs 2019 – 2024 metais.

Pirmieji „Airbus A321neo“ orlaiviai iš 110 užsakytų dar praėjusiais metais, pasieks kompaniją 2019 metais, o visišką parko atnaujinimą šiais lėktuvais „Wizz Air“ planuoja baigti iki 2024 metų.

Nuo pat pirmojo skrydžio 2004 m. aviakompanija nuolat plečia savo žemų kainų tinklą, keleiviams suteikdama kuo daugiau galimybių keliauti oro transportu. Kompanija visada buvo ištikima „Airbus A320“ šeimos lėktuvams, tad ir pirmasis „A321ceo“ tipo lėktuvas „Wizz Air“ orlaivių parką papildė dar 2015 m. lapkritį. Šis naujasis pirkinys leido kompanijai pasiūlyti keleiviams daugiau sėdimų vietų bei maršrutų žemiausiomis kainomis, o atnaujintas interjeras, lengvumo įspūdį kurianti atmosfera kabinoje, minkštos odos sėdynės bei įvairesnis sėdėjimo vietų pasirinkimas leido pagerinti keliavimo patirtį. 30 naujų „A321ceo“ tipo lėktuvų kompanijos orlaivių parką papildys jau 2018 metais.

„Nekantraujame išbandyti naujuosius „Airbus A321neo“ tipo orlaivius, kurie mūsų parką papildys nuo 2019 metų. Neabejojame, kad naujieji orlaiviai suteiks daugiau galimybių sumažinti mūsų verslo veiklos sąnaudas, o keleiviams užtikrins žemiausias kainas. Ypač vertiname, kad naujieji lėktuvai su aplinkai draugiškomis technologijomis prisidės prie poveikio aplinkai mažinimo“, – sako „Wizz Air“ operacijų vadovas Diederikas Penas.

Šiuo metu „Wizz Air“ orlaivių parką sudaro 63 „Airbus A320“ bei 10 „A321ceo“ tipo lėktuvai, kurių vidutinis amžius vos 4 metai – tai vienas jauniausių orlaivių parkų Europoje. Atnaujindama savo lėktuvus, kompanija ir toliau siekia remti efektyvias bei aplinkai draugiškas technologijas. Įdiegtos naujausios inovacijos, tokios kaip pagerintos aerodinaminės savybės, naujos kartos varikliai bei užlenkti sparnų galai „Sharklet“, leidžia „A321neo“ tipo orlaiviui sunaudoti mažiau kuro tarp savo kategorijos lėktuvų. Tai yra daugiau nei 15 proc. mažesnės kuro sąnaudos, palyginus su šiandieniniais siauro korpuso orlaiviais, taip pat mažesnis išmetamo CO2 kiekis bei triukšmo lygis.

Vienos iš pagrindinių „Airbus“ kompanijos parnerių „Wizz Air“ pilotai yra pirmieji, galintys išbandyti ‚A321neo“ – daugiausiai šiuo metu parduodamus siauro korpuso orlaivius. „Wizz Air“ pilotų komanda šį lėktuvą išbandys 7 kryptimis iš Budapešto į Europos miestus.


Šiame straipsnyje: Wizz Airlėktuvaitestavimas

NAUJAUSI KOMENTARAI

Galerijos

Daugiau straipsnių