- „Kauno dienos“, „Pitlane“ inf.
- Teksto dydis:
- Spausdinti
„Galiu teigti, kad gimė naujas kelio ir bekelės karalius“, – išbandęs naująjį visureigį „Toyota Land Cruiser 250“ sakė lenktynininkas Benediktas Vanagas.
Išbandė Škotijoje
Škotijos šiaurėje surengtuose „Toyota Land Cruiser 250“ bandymuose B. Vanagas, be kita ko, turėjo unikalią galimybę susitikti su vyriausiuoju visureigį kūrusiu „Toyota“ inžinieriumi Keita Moritsu, kuris pristatė naujojo automobilio modelio išskirtinumus.
„Tai – išties unikali galimybė. Viena – bandyti visureigį, visai kas kita – tiesiogiai bendrauti su jo krikštatėviu, klausinėti ir gauti tikslius atsakymus dėl sprendinių, suprasti koncepcijos filosofiją“, – teigė Dakaro ralio legenda tituluojamas B. Vanagas.
„Toyota Land Cruiser“ gimė prieš 72 metus ir tapo patikimiausio visureigio sinonimu. Europos rinkoje „Land Cruiser 250“ pakeitė 15 metų (nuo 2009-ųjų) tarnavusią 150-ąją seriją.
„Siekėme, kad šis „Land Cruiser“ modelis būtų praktiškas ir lengvai prieinamas“, – yra pabrėžęs K. Moritsu.
Galimybės: naujasis visureigis, anot Lietuvos lenktynininko, bekelėje – nepamainomas, bet taip pat patogus eksploatuoti įprastuose keliuose. / Gamintojo nuotr.
Atvyks rudeniop
Lietuvą pirmieji „Toyota Land Cruiser 250“ turėtų pasiekti šios vasaros pabaigoje.
Jau išparduoti visi riboto leidimo – „First Edition“ – modeliai apvaliais žibintais.
Baltijos šalių vartotojai jau yra rezervavę apie 1 000 naujojo modelio vienetų. Taip pat jau yra išparduoti visi riboto leidimo – „First Edition“ – modeliai apvaliais žibintais.
„Land Cruiser 250“ versija – revoliucinis visureigis, sukurtas iš naujo, o ne patobulintas buvęs modelis. Kad tuo įsitikintų, gamintojas išrinko idealią lokaciją – Aberdyno regionas Škotijoje pasižymi unikalia, kalnuota ir pelkėta gamta, kuri leido pajusti visureigio galimybes“, – įspūdžiais dalijosi B. Vanagas.
Gamintojo nuotr.
Geras visuose keliuose
Lenktynininkas akcentavo tris, jo nuomone, „Land Cruiser 250“ esminius techninius sprendinius.
„Naujasis visureigis tapo dar patogesnis eksploatuoti kasdien net ir važiuojant įprastu keliu. Antra, bekelėje jis – nepamainomas, atskleidžia savo geriausias galimybes. Netikėta, bet inžinieriai pagerino jį ir šioje srityje. Trečia, visiškai naujai sukurtas modelis leidžia sujungti bekelės ikonos ir kasdienos automobilio sampratas į vieną. Jis tapo dar geresnis, daug galintis automobilis. Taip pat – stilingesnis, nors dėl grožio nesiginčijama. Vienintelis dalykas, kodėl gali jo nereikėti – tik tai, kad šis visureigis gali daugiau nei įprastam vartotojui gali prireikti”, – reziumavo B. Vanagas.
SUSIJĘ STRAIPSNIAI
-
Į gatves išriedėjo sunkvežimiai be vairuotojų: ar saugu?4
Be vairuotojo keliais važinės jau ir sunkvežimiai, bent jau Amerikos Teksaso valstijoje. Taip tikimasi išspręsti tolimųjų reisų vairuotojų trūkumą. Viliamasi, kad per ateinančius ketverius metus Jungtinių Valstijų keliuose riedės tūkstan...
-
Pusė autoservisų Lietuvoje – vis dar nelegalūs: kaip neatiduoti automobilio į blogas rankas?15
Apie tai, kokiame servise tvarkyti automobilį, kad įmonė tikrai būtų tvarkinga bei kur dėti nebenaudojamą automobilį, LNK žurnalistas kalbėjosi su aplinkos Apsaugos instituto direktoriumi Alfredu Skinuliu. ...
-
Nori daugiau tvarkos: nuomojami paspirtukai Kaune bet kur nesimėtys?16
Jau ne pirmą sezoną Kaune galima pasinaudoti nuomojamų elektrinių paspirtukų paslauga, tačiau mieste juos būdavo galima palikti bet kur. Ant takų ar šalikelėse numesti paspirtukai kėlė netvarką. Dabar planuojama įrengti specialias vietas, k...
-
Didinamas eismo saugumas ties IX fortu: keisis eismo organizavimas6
Akcinė bendrovė „Via Lietuva“ informuoja, kad artimiausiu metu Kaune, kelyje ties IX fortu, bus atlikti eismo organizavimo pakeitimai. Siekiant šioje vietoje padidinti eismo saugumą ir sumažinti pavojingų situacijų kelyje skaičių, na...
-
Kauno bandymas suvaldyti sukčiaujančius vairuotojus baigėsi nesėkme: kas bus toliau?22
Kauno bandymas suvaldyti elektromobilių vairuotojus, kad šie nesukčiautų, baigėsi nesėkme, tad šią savaitę apmokestintos visos iki šiol buvusios nemokamos elektromobilių įkrovimo stotelės. Miestas sutaupys dešimtis tūksta...
-
Nusprendė sudrausminti triukšmadarius: už garso viršijimą – techninės apžiūros anuliavimas?15
Alytuje garsiai varikliai griaudžia ne tik dieną, bet ir naktimis, todėl pareigūnai ėmėsi drausminimo priemonių – garso matuoklių. ...
-
Rygos automobilių muziejuje naujas eksponatas – perpjautas, bet važiuojantis
Rygos automobilių muziejus pasipildė neįprastu eksponatu – per pusę perpjautu antros kartos „Nissan Leaf“ elektromobiliu. Ką apynaujis, 2018 m. pagamintas automobilis veikia senovinių, klasikinių ir istorinę reikšmę turinči...
-
Švaresnio transporto link: Lietuva turi didelių rezervų1
ES valstybėms ieškant kelių, kaip sparčiai sumažinti transporto taršą, Lietuvos specialistai beda pirštu į žemai kabantį vaisių, kurį nuraškius vienu judesiu galima pasiekti bent dalį norimų rezultatų. ...
-
Kauniečio svajonė – vairuoti skandalingą „Tesla“ šedevrą23
Elektrinis monstras, turėjęs tapti „Tesla“ koncerno kūrybos viršūne, sulaukia vis daugiau apkalbų ir kritikos. Tačiau net ir kandžiausi atsiliepimai nemažina ažiotažo dėl pirmojo elektrinio sportinio visureigio „Cybertruck&l...
-
Palangoje – pokyčiai dėl vietinės rinkliavos už automobilių statymą3
Ketvirtadienį Palangos savivaldybės taryba apsisprendė dėl vietinės rinkliavos už automobilių statymą nustatytose apmokestinamose kurorto vietose pokyčių. Jie priimti Palangos rinkliavų centro siūlymu. ...