Quantcast

„Land Cruiser 250“ – naujas karalius

„Galiu teigti, kad gimė naujas kelio ir bekelės karalius“, – išbandęs naująjį visureigį „Toyota Land Cruiser 250“ sakė lenktynininkas Benediktas Vanagas.

Išbandė Škotijoje

Škotijos šiaurėje surengtuose „Toyota Land Cruiser 250“ bandymuose B. Vanagas, be kita ko, turėjo unikalią galimybę susitikti su vyriausiuoju visureigį kūrusiu „Toyota“ inžinieriumi Keita Moritsu, kuris pristatė naujojo automobilio modelio išskirtinumus.

„Tai – išties unikali galimybė. Viena – bandyti visureigį, visai kas kita – tiesiogiai bendrauti su jo krikštatėviu, klausinėti ir gauti tikslius atsakymus dėl sprendinių, suprasti koncepcijos filosofiją“, – teigė Dakaro ralio legenda tituluojamas B. Vanagas.

„Toyota Land Cruiser“ gimė prieš 72 metus ir tapo patikimiausio visureigio sinonimu. Europos rinkoje „Land Cruiser 250“ pakeitė 15 metų (nuo 2009-ųjų) tarnavusią 150-ąją seriją.

„Siekėme, kad šis „Land Cruiser“ modelis būtų praktiškas ir lengvai prieinamas“, – yra pabrėžęs K. Moritsu.

Galimybės: naujasis visureigis, anot Lietuvos lenktynininko, bekelėje – nepamainomas, bet taip pat patogus eksploatuoti įprastuose keliuose. / Gamintojo nuotr.

Atvyks rudeniop

Lietuvą pirmieji „Toyota Land Cruiser 250“ turėtų pasiekti šios vasaros pabaigoje.

Jau išparduoti visi riboto leidimo – „First Edition“ – modeliai apvaliais žibintais.

Baltijos šalių vartotojai jau yra rezervavę apie 1 000 naujojo modelio vienetų. Taip pat jau yra išparduoti visi riboto leidimo – „First Edition“ – modeliai apvaliais žibintais.

„Land Cruiser 250“ versija – revoliucinis visureigis, sukurtas iš naujo, o ne patobulintas buvęs modelis. Kad tuo įsitikintų, gamintojas išrinko idealią lokaciją – Aberdyno regionas Škotijoje pasižymi unikalia, kalnuota ir pelkėta gamta, kuri leido pajusti visureigio galimybes“, – įspūdžiais dalijosi B. Vanagas.

Gamintojo nuotr.

Geras visuose keliuose

Lenktynininkas akcentavo tris, jo nuomone, „Land Cruiser 250“ esminius techninius sprendinius.

„Naujasis visureigis tapo dar patogesnis eksploatuoti kasdien net ir važiuojant įprastu keliu. Antra, bekelėje jis – nepamainomas, atskleidžia savo geriausias galimybes. Netikėta, bet inžinieriai pagerino jį ir šioje srityje. Trečia, visiškai naujai sukurtas modelis leidžia sujungti bekelės ikonos ir kasdienos automobilio sampratas į vieną. Jis tapo dar geresnis, daug galintis automobilis. Taip pat – stilingesnis, nors dėl grožio nesiginčijama. Vienintelis dalykas, kodėl gali jo nereikėti – tik tai, kad šis visureigis gali daugiau nei įprastam vartotojui gali prireikti”, – reziumavo B. Vanagas.



NAUJAUSI KOMENTARAI

Manom

Manom portretas
Uz piniga daug ka pasako ne viskas tiesa

To tas

To tas portretas
Zvengiau balsu pats rasydamas. Cia vadinasi “Landsbergej” kuo senyn tuo labiau lenkia prie zemes

tas

tas  portretas
vanagas visai nusmurgo
VISI KOMENTARAI 6

Galerijos

Daugiau straipsnių