Quantcast

Po „Air Lituanicos“ griūties – naujas maršrutų plėtros fondas

  • Teksto dydis:

Siekiant pritraukti daugiau keleivių į Lietuvos oro uostus, bus kuriamas maršrutų plėtros fondas, kuris padėtų į šalį pritraukti daugiau oro bendrovių.

Siekiant pritraukti daugiau keleivių į Lietuvos oro uostus, bus kuriamas maršrutų plėtros fondas, kuris padėtų į šalį pritraukti daugiau oro bendrovių. Kol kas neaišku, kiek lėšų reikės naujajam fondui, sako susisiekimo viceministras.

„Maršrutų plėtros fondas yra tas fondas, kuris skirtas rinkodaros priemonėms taikyti tam tikriems maršrutams atidaryti dirbant su aviakompanijomis. Reikia pažymėti, kad to fondo steigimas ar jo egzistavimas nesukuria šimtaprocentinės garantijos, kad bus atidarytas vienas ar kitas maršrutas“, - pirmadienį po Vilniaus savivaldybėje vykusio pasitarimo dėl skrydžių ir naujų krypčių iš ir į Vilnių skatinimo žurnalistams sakė susisiekimo viceministras Arijandas Šliupas.

Pasak jo, sunku pasakyti, kokia galėtų būti fondo apimtis, tačiau lėšų galėtų skirti valstybė, savivaldybės bei privačios įmonės.

„Tai per daug individualu, priklauso nuo kiekvieno skrydžio potencialo. Pavyzdžiui Škotija prieš 5 metus kasmet skyrė iki 5 mln. svarų sterlingų maršrutų plėtros programai. Neseniai Švedija paskelbė apie 10 mln. eurų sumą Švedijos pasiekiamumo gerinimui“, - kalbėjo A.Šliupas.

Vilniaus meras Remigijus Šimašius mano, kad fondą galėtų papildyti ir dalis viešbučių rinkliavų.

„Be jokios abejonės, turime užsitikrinti geresnius skrydžius. Vyriausybė toje srityje jau yra dirbanti, paskyrusi pinigų skrydžių skatinimo fondui. Sutarėme, kaip tas fondas galėtų gauti naują impulsą. Svarbu surasti tinkamą teisinę formą skrydžių skatinimo fondui, kuriame būtų galimybė pritraukti ir privačias lėšas, galbūt iš viešbučių surenkamų rinkliavų ir kitų dalykų. Kitas dalykas yra geriau koordinuoti oro susisiekimo ir Lietuvos bei Vilniaus marketingo klausimus“, - pirmadienį žurnalistams sakė R.Šimašius.

Mero teigimu, Vilniaus valdžia yra numačiusi nuo kitų metų susisiekimo su Vilniumi skatinimui gerinti skirti apie 1 mln. eurų.

Paklaustas, kada toks fondas galėtų pradėti veikti, R.Šimašius teigė, kad šiemet gali būti susitarta dėl visų jo steigimo ir veikimo sąlygų.

„Kol kas per anksti atsakyti (kada fondas galėtų pradėti veikti - BNS). Nors judama seniai, yra užstrigimų, reikia Europos Sąjungos patvirtinimo. Aš manau, kad šiemet galime prieiti prie aiškaus matymo, kaip tas fondas galėtų veikti“, - kalbėjo Vilniaus meras ir pridūrė, kad fondo veikla dėl galimos valstybės pagalbos gali būti suderinta su ES.

Praėjusį penktadienį sunkioje finansinėje situacijoje atsidūrusi skrydžių bendrovė „Air Lituanica“ sustabdė veiklą. Iki gegužės pabaigos jos keleivius perėmė Latvijos oro linijų bendrovė „Air Baltic“.



NAUJAUSI KOMENTARAI

XXX

XXX portretas
Kodėl RYANAIR skrydžiai į ir iš Frankfurt iš-į Kauno oro uosto perkelti iš-į Vilniaus oro uostą? Iš Kauno buvo žymiai patogiau ir pigiau visos Lietuvos keleiviams, o ir Kaunui geriau, kodėl pakeita?

TO BNS

TO BNS portretas
man labai aktualu 31d į Miuncheną, tai pratęsė 29dienos terminą iki 31d ar ne?
VISI KOMENTARAI 2

Galerijos

Daugiau straipsnių