Pereiti į pagrindinį turinį

Vilniaus oro uoste vasarį prasidės terminalo rekonstrukcija

2018-01-30 09:30

Vilniaus oro uoste vasarį prasidės ketverius metus truksianti ir apie 60 mln. eurų kainuosianti keleivių terminalo rekonstrukcija. Ja siekiama pagerinti keleivių aptarnavimą ir padidinti terminalo pralaidumą.

„Šis terminalas buvo projektuotas aptarnauti apie 3,5 mln. keleivių per metus. Pastaruosius kelerius metus minėtas rodiklis jau ūgtelėjo iki 3,8 mln. Būtent todėl ir buvo priimtas sprendimas terminalo rekonstrukciją pradėti kuo greičiau“, – spaudos konferencijoje antradienį sakė Vilniaus oro uostos vadovas Olafas Martensas.

Pasak jo, Vilniaus oro uosto terminalo rekonstrukcija vyks keliais etapais. Vasarį prasidės išvykimo zonos rekonstrukcijas – ji truks iki šių metų pabaigos. Vėliau prasidės orlaivių perono ir riedėjimo takų rekonstrukcija, truksianti iki 2020 metų pradžios.

Kitais metais taip pat prasidės orlaivių perono ir riedėjimo takų rekonstrukcija – ją numatoma baigti 2021 metais.

O. Martenso teigimu, Vilniaus oro uosto terminalo rekonstrukcija kainuos maždaug 60 mln. eurų, iš jų 23 mln eurų. bus skirti išvykimo terminalo rekonstrukcijai, 20 mln. eurų – naujos įrangos įsigijimui, 13 mln. eurų – perono ir riedėjimo takų rekonstrukcijai, 3 mln. eurų – eismo infrastruktūros rekonstrukcijai ir 1 mln. eurų – senojo terminalo rekonstrukcijai.

Vilniaus oro uostas vadovas žurnalistams teigė, kad projektui bus naudojamos nuosavos ir skolintos lėšos, tačiau jis dar negalėjo pasakyti, kiek lėšų bus skolinamasi iš bankų.

„Mes esame komercinė organizacija ir mes dirbame tik su savo uždirbtais pinigais. Kaip įprasta įmonė, mes turime galimybes eiti į finansų rinkas ir skolintis pinigus, bet mes visada skaičiuojame, ar galime skolintis“, – teigė O. Martensas.

Pernai aptarnautų keleivių skaičius Vilniaus oro uoste sumažėjo 1 proc. iki 3,761 mln., skrydžių – 5 proc. iki 39,2 tūkst.

Praėjusių metų vasarą per 35 dienas už 18,7 mln. eurų buvo rekonstruotas Vilniaus oro uosto kilimo ir tūpimo takas. Rekonstrukciją atliko Latvijos kelių statybos bendrovė „A.C.B.“ ir Kauno statybų bendrovė „Autokausta“.

Senasis Vilniaus oro uosto išvykimo terminalas buvo atidarytas 1954 metais, o 1993 metais prie jo buvo prijungtas naujai astatytas terminalas – jo pajėgumas tuo metu siekė 1 mln. keleivių per metus. 2007 metais terminalas buvo praplėstas ir jo pajėgumai padidinti iki 3,5 mln. keleivių. Be to, jis buvo pritaikytas Šengeno sutarties reikalavimams.

Naujausi komentarai

Komentarai

  • HTML žymės neleidžiamos.

Komentarai

  • HTML žymės neleidžiamos.
Atšaukti
Komentarų nėra
Visi komentarai (0)

Daugiau naujienų