Vilniaus kaip „G taško“ reklama dar iki oficialios kampanijos pradžios sulaukė per 900 publikacijų užsienyje, sako „Go Vilnius“ direktorė Inga Romanovskienė.
Pasak „Go Vilnius“ direktorės, kilęs ažiotažas atkreipė pasaulio dėmesį: „Nėra to blogo, kas neišeitų į gerą. Dar prieš kampanijos startą, šiam rytui mes turėjome 937 publikacijas užsienio žiniasklaidoje“.
Kaip teigė vadovė, apie Vilniui skirtą kampaniją pranešė didieji JAV, Jungtinės Karalystės portalai – „The New York Times“, „The Washington Post“, „The Independent“, televizijos reportažą ketvirtadienį išleidžia naujienų agentūra „Reuters“.
Anot I. Romanovskienės, dauguma publikacijų yra neutralios, pristatančios kampaniją bei jos sukeltas reakcijas. Atliekamo monitoringo metu penkios iš daugiau kaip 900 publikacijų, buvusių šį rytą, įvertintos kaip neigiamos.
„Mes ne tik fiksuojame publikacijų skaičių, bet turime ir monitoringo įrankį, kuris suskirsto į neutralią, negatyvią ir pozityvią. Mes stebime, ir neigiamai buvo įvertintos penkios“, – sakė „Go Vilnius“ vadovė.
Žmonės, kurie nesuvokia skirtumo tarp seksizmo ir seksualumo, tiesiog draudžia viską. Jų reakcija: „Seksas?! Drausti!“
Turizmo skatinimo kampaniją, kur sostinė bus reklamuojama kaip Europos „G taškas“, Vilniaus miesto savivaldybė pradėjo ketvirtadienį.
Reklamą vykdysianti sostinės turizmo ir verslo plėtros agentūra „Go Vilnius“ teigia, kad panaudojusi žodžių žaismą ir metaforas siekė pristatyti Vilnių kaip miestą, į kurį atvykus patiriamas malonumas, o reklama nėra vulgari.
Reklamos kampanijos idėją sukūrė reklamos mokykloje „Atomic Garden“ mokęsi vilniečiai Jurgis Ramanauskas, Skaistė Kaurynaitė ir Ugnius Mikšta.
„Pagrindinė kampanijos įžvalga yra ta, kad niekas nežino, kur Vilnius iš tikrųjų yra, bet kai tik sužino ir atvažiuoja, visi pamilsta mūsų miestą. (...) Kai supratome, kad yra vieta, kurios niekas nežino, bet kai ją atranda, visi būna labai patenkinti, g-taško analogija pasisiūlo lyg savaime“, – pasakojo J. Ramanauskas.
Lietuvoje kelerius metus gyvenantis „Atomic Garden“ kūrybos vadovas eksperto Antonio Bechtle stebėjosi, kad kampanija sulaukė priekaištų, esą ji seksistinė ir panašiai.
„Aš girdėjau sakant, kad tai seksistinė reklama. Akivaizdu, tie žmonės nemato skirtumo tarp seksistinio ir seksualaus. Seksualumo komponentas jokiu būdu nereiškia seksizmo, kuris yra agresija, diskriminacija. Ši kampanija neturi nieko bendro su diskriminacija“, – kalbėjo A. Bechtle.
„Žmonės, kurie nesuvokia skirtumo tarp seksizmo ir seksualumo, tiesiog draudžia viską. Jų reakcija: „Seksas?! Drausti!“. Aš užsienietis, bet tai labai skamba kaip Sovietų sąjunga“, – sakė A. Bechtle.
Šią savaitę Berlyne ir Londone pasirodysianti reklama, daugiausia internete, skelbs: „Vilnius yra Europos G taškas. Niekas nežino, kur jis, bet kai jį randa – tai nuostabu“.
Reklamos plakate pavaizduota jauna mergina, sugniaužusi paklodę–žemėlapį ties ta vieta, kur turėtų būti Vilnius.
Reklamos kampanija vyks vieną mėnesį. Jos metu 18–35 metų vartotojams socialiniuose tinkluose ir „Google“ platformoje Jungtinėje Karalystėje ir Vokietijoje bus rodomi reklamos skydeliai ir vaizdo klipai, kurie ves į tinklapį www.vilniusgspot.com.
Jame, siekiant išlaikyti lankytojų dėmesį ir paskatinti juos pažinti Vilnių, bus kviečiama žaisti specialų žaidimą: čia bus pateikiama keletas klausimų, tuomet lankytojui bus pasiūlytas asmeniškai jam pritaikytas Vilniaus lankytinų vietų žemėlapis.
Vyriausybė anksčiau yra prašiusi Vilniaus savivaldybės atidėti reklamos kampanijos pradžią iki kol baigsis rugsėjį vyksiantis popiežiaus Pranciškaus vizitas.
Lietuvos Katalikų bažnyčia yra išsakiusi kritiką, kad „G taško“ reklama stiprina Vilniaus kaip sekso turizmo miesto įvaizdį.
Naujausi komentarai