Nuo lapkričio lengvės neįgaliųjų vairuojamų ar juos vežančių automobilių parkavimas – jų savininkams leista nemokėti mokesčio už stovėjimą savivaldybių nustatytose vietose.
Aplinkos ministerija rengia tvarką, pagal kurią nekilnojamojo turto vystytojai nebegalėtų atskirai prekiauti automobilių stovėjimo vietomis po daugiabučiu. Siūloma, kad asmuo, perkantis butą, teisę į vietą mašinai įgytų automatiškai. Statybų bendrovės sako, kad su nauja tvarka ir taip nepigūs butai pabrangtų dar mažiausiai 10 proc.
Uostamiestyje vėl kilo diskusijos dėl automobilių parkavimo vietų trūkumo. Klaipėdos savivaldybės specialistai, policijos pareigūnai susitikime su pietinės miesto dalies gyventojais atsakė į klausimus ir papasakojo, kokie darbai bus įgyvendinti 2024-aisiais, sprendžiant šią opią problemą.
Panevėžyje nuo kovo planuojama įvesti dvi automobilių stovėjimo rinkliavos zonas, centrinėje miesto dalyje automobilį statyti kainuotų dvigubai brangiau.
Vairuotojai, norintys palikti automobilį prie Klaipėdos prekybos ar verslo centrų, vis dažniau susiduria su šiuolaikišku atsiskaitymo už stovėjimą būdu. Dalyje aikštelių juos pasitinka ne pakeliami užtvarai, o tik kelio ženklai, informuojantys apie stovėjimo sąlygas.
Socialinio tinklo „Facebook“ grupėje „Reidas“ įkelta dviejų BMW automobilių nuotrauka įtraukė internautus į diskusiją, ar automobiliai pastatyti tinkamai, ar visgi vairuotojams reikėtų pasikartoti Kelių eismo taisykles (KET).
Beveik tris dešimtmečius Kaune veikianti biudžetinė įstaiga „Parkavimas Kaune“ išsiskiria technologinėmis ir vadybos inovacijomis – daugelis pažangių dalykų šiame mieste buvo įdiegta anksčiau nei kitose savivaldybėse.
Kaip jau tapo įprasta, nuo rugsėjo 16-osios keičiama mokamo automobilių statymo tvarka. Iki kitų metų gegužės 1-osios nebus rinkliavos pajūryje, trumpės apmokestinamas dienos laikas, bet parkavimo įkainiai nesikeis.