Praėjusių metų viduryje pradėtas statyti Kėdainių tiltas, kuris sujungs Vilijampolę ir Marvelę. Dabar vyksta vieni svarbiausių darbų. Be to, jau ryškėja ir tilto kontūrai.
Per artimiausius kelerius metus nusidrieks nauja jungtis iš Nemuno salos link Aleksoto bei Žemosios Fredos. Šią savaitę Kauno miesto savivaldybė pasirašė rangos darbų sutartį su bendrove „Kauno tiltai“ dėl 258 metrų ilgio pėsčiųjų ir dviratininkų tilto, pretenduojančio tapti nauju traukos centru, statybos. Tai bus jau šeštoji Nemuno krantus jungianti susisiekimo arterija abipus salos.
Mėnesio pradžioje buvo pasirodę nerimo žinučių, kad dėl neaiškių finansų atidedamas Kėdainių gatvės tilto projektas. Tačiau dabar miestas skelbia gerą žinią – ieškomas rangovas ir tilto statybas planuojama pradėti dar šiemet.
Garsiai viešintas Bastionų tilto projektas – jau nebeprioritetinis Klaipėdos savivaldybės klausimas. Paaiškėjo, kad šio sumanymo įgyvendinimas atidedamas neribotam laikui, nors neegzistuojančiam tiltui jau išleista beveik trečdalis milijono eurų iš miesto biudžeto.
Bastionų tilto pastatymas miesto susisiekimo požiūriu naudos neduos. Tokią išvadą pateikė ekspertų grupė, atlikusi Klaipėdos miesto susisiekimo plėtros galimybių studiją. Minėta studija kainavo apie 40 tūkst. eurų, tačiau ją atlikusių specialistų nuomonė, regis, ne itin svarbi, – milijonus kainuosiančio tilto statybų idėjos atsisakyti neketinama.
Ketvirtadienį baigiasi Lietuvos Automobilių kelių direkcijos prie Susisiekimo ministerijos paskelbto konkurso rekonstruoti tiltą per Nerį ties Jonava (kelio A6 Kaunas-Zarasai-Daugpilis 34 kilometre) pasiūlymų pateikimo terminas. Darbų vertė siekia vidutiniškai 2 mln. eurų, pasiūlymams parengti ir pateikti direkcija buvo nustačiusi 8 darbo dienų terminą.
Kelių statybos bendrovės „Latvijas tilti“ ir „Kauno keliai“ pateikė pasiūlymą dalyvauti konkurse. Bendrovės taip pat atkreipė konkursą rengiančios Automobilių kelių direkcijos bei ją kuruojančios Susisiekimo