Quantcast

Nedidelė rida: vilionės ir grėsmės

Skelbimų portaluose galima rasti šimtus automobilių su nedidele rida už mažesnę nei rinkos kainą. Automobilių rinkos ekspertai pataria neskubėti įsigyti tokios transporto priemonės, nes už ridos gali slėptis tikrosios patrauklios kainos priežastys.

Loterija ant ratų

Transporto priemonė su didele rida kainuoja mažiau, tačiau neretai sutaupyta suma išleidžiama remontams.

Dalis tokio automobilio komponentų gali būti smarkiau susidėvėję ir tai didina gedimų atsiradimo tikimybę.

Rida – daug apie automobilio būklę ir vertę pasakantis faktorius, tačiau odometro parodymai naudotų automobilių rinkose klastojami, taip dirbtinai išpučiant transporto priemonių kainą. Ši problema ir sukuria nesąžiningos konkurencijos aplinką.

„Automobilio su didesne, nei deklaruojama, rida eksploatavimas – tarsi tam tikra loterija. Sunku prognozuoti, kada kas nors suges. Transporto priemonės su originalia rida yra vertingesnės nei tos, kurių odometro rodmenys buvo sumažinti. Tokie automobiliai dažniausiai rinkoje tampa nebepatrauklūs ir parduoti juos būna sunku“, – sakė automobilių rinkos ekspertas ir duomenų įmonės „carVertical“ komunikacijos vadovas Matas Buzelis.

Įvardijo lyderius

Didžiausią vidutinę ridą tarp 2008 m. pagamintų ir „carVertical“ platformoje Lietuvoje tikrintų automobilių markių turėjo „Volvo“ (277 446 km).

Toliau rikiuojasi šalies vairuotojų vertinamos „Audi“ (262 373 km) ir „Škoda“ (256 625 km).

Tarp dešimties metų senumo transporto priemonių didžiausia užfiksuota rida – „Škoda“ automobilių (vidutiniškai 229 454 km).

200 tūkst. km ribą taip pat perkopia „Volvo“ (208 957 km) ir „Audi“ (201 301 km).

„Škoda“ pirmauja ir tarp 2018 m. pagamintų automobilių – 154 628 km. Iš karto už šio Čekijos gamintojo modelių – „Opel“ su 151 722 km ir „Renault“ – 140 703 km.

Aukštesnės klasės automobiliai itin populiarūs šalyse, kuriose išvystyta greitkelių infrastruktūra. Tokiose valstybėse, kaip Vokietija, vairuotojai įpratę kasdien keliauti ilgus atstumus. Jie neretai renkasi ilgoms kelionėms pritaikytus automobilius („Škoda“, „Volkswagen“ ar prabangesnius „Audi“, „BMW“, „Mercedes-Benz“ ir švediškus „Volvo“).

Parduoti ar ignoruoti?

Tarp 2008 m. pagamintų automobilių mažiausią vidutinę ridą turėjo „Peugeot“ – 190 001 km, „Nissan“ – 194 146 km ir „Toyota“ – 204 202 km.

Lyderių trijulė nebesikartoja tarp 2013 m. pagamintų transporto priemonių. Pirmoje vietoje – „Nissan“ (133 510 km), antroje – „Renault“ (158 261 km), o trečioje – „Citroen“ (160 026 km).

Tarp penkerių metų senumo automobilių mažiausią ridą turėjo „Mazda“ – 44 818 km, „Nissan“ – 49 965 km ir „BMW“ – 75 221 km.

Jei automobilio rida labai viršija vidutinę tos markės transporto priemonių ridą, vairuotojai galėtų svarstyti: gal parduoti automobilį?

Labai daug nuvažiavę modeliai dažnai kelia daugiau rūpesčių nei naudos – net ir neturint galimybių įsigyti keleriais metais naujesnio ar mažesnę ridą turinčio tokio paties modelio, „carVertical“ ekspertai siūlo apsvarstyti alternatyvių modelių pirkimą, jeigu tai ilgalaikėje perspektyvoje padėtų reikšmingai sumažinti išlaidas.



NAUJAUSI KOMENTARAI

Mano

Mano portretas
miniveno rida 2 - 3 tukst per metus. 8 men dirbu komandiruotese - nera kada vazinetis. Tik,kas is to? Masina kainuoja pagal amziu,o ne rida! Ir niekas man nesumokes brangiau uz tai,kad ji bus pilnamete,bet nenujodyta.

suka

suka portretas
Kad įstatymas yra o kontrolės nėra. Kaip suko taip suka ridas

OB

OB portretas
Tai tik su maža rida pirkti. Juk vokietis tam ir perka brangų BMW arAudi (ar but kurią didesnę auto), kad iki bažnyčios nuvažiuotų savaitgaliais. Vienas minusas, matyt, važiuoja labai tvirtai vairo įsikibęs, kad net apdaila nusitrinus
VISI KOMENTARAI 3

Galerijos

Daugiau straipsnių