Pastaraisiais metais, pasaulinė naminių gyvūnėlių, daugiausia šunų, mados rinka išaugo ir 2021 m. buvo vertinama daugiau kaip 5 mlrd. dolerių, o per ateinančius septynerius metus, iki 2031 m., turėtų viršyti 7,5 mlrd. dolerių.
Megztiniai, paltai ir lietpalčiai, marškinėliai ir liemenės šunims yra labiausiai paplitę, dabar juos galima rasti beveik kiekvienoje gyvūnų prekių parduotuvėje.
Tačiau pastaraisiais metais vis dažniau pastebima ir specialiai šunims skirtų dizainerių drabužių kolekcijos.
Garsūs prekių ženklai – „Gucci“, „Versace“, „Celine“, „Tommy Hilfiger“ ir net batų prekės ženklas „Christian Louboutin“ išleido kolekcijas, pritaikytas būtent keturkojams.
Kai kurios aukščiausios klasės prekių ženklų kolekcijos buvo sukurtos ir įkvėptos pačių dizainerių augintinių.
Pavyzdžiui, „Gucci“ megztinių, paltų ir aksesuarų kolekciją įkvėpė kūrybos vadovo Alessandro Michele šunys, o „Celine“ prekės ženklo pavadėlių, antkaklių ir dubenėlių įvairovė, kurią sukūrė Hadi Slimane’as, buvo sukurta jo buldogui.
Šią tendenciją perėmė ne tik aukščiausios klasės prekių ženklai. Gatvės aprangos prekių ženklai – „H&M“, „Urban Outfitters“, „Adidas“ ir kiti – taip pat perėmė šią tendenciją ir sukūrė šunų drabužių kolekcijas.
Gyvūnų madas lėmė ir augintinių savininkų demografiniai pokyčiai. Pavyzdžiui, Didžiojoje Britanijoje beveik du trečdaliai neseniai augintinį įsigijusių asmenų yra 16–34 metų amžiaus.
Tai esą karta, kuri labai mėgsta save išreikšti įvairiais būdais, o jų šunys yra vienas tų saviraiškos būdų.
Pasak specialistų, jauni žmonės linkę vedžioti savo šunis į įvairius renginius ir net į privačius, pavyzdžiui, vestuves ar gimtadienius. Dauguma jų renkasi specialią aprangą ne tik sau, bet ir gyvūnui, kad šuo atrodytų šauniai ir stilingai, kaip ir jie.
Be to, yra ir tokių šeimininkų, kurie šunis rengia tokiais pačiais drabužiais, kaip jie patys, kad sukurtų šaunesnį įvaizdį.
Naujausi komentarai