- diena.lt inf.
- Teksto dydis:
- Spausdinti
Šiemet devynis mėnesius iš dešimties pirkėjai didžiausio prekybos tinklo „Maxima“ parduotuvėse galėjo apsipirkti pigiausiai. Kainas stebinčio portalo „Pricer.lt“ duomenimis, spalio mėnesį pigiausių maisto produktų vidutinio krepšelio kainos reitinge „Maxima“ išliko pirmoje vietoje, užtikrindama lietuviams mažiausias maisto produktų kainas.
„Net 89 procentai pirkėjų kasdien į savo krepšelį deda prekę su nuolaida ir sumažinta kaina. Tai rodo, kad jiems yra svarbu, jog apsiperkant būtų galima sutaupyti. Žmonės ieško akcijų ir kitų geros kainos pasiūlymų, pastebime, kad aktyviai jais naudojasi. Todėl stengiamės atliepti jų lūkestį ir padėti sutaupyti. Nuo liepos mėnesio sumažinome daugiau kaip 400 prekių reguliarias kainas. Be to skelbiame dideles žinomų ir mėgstamų prekių akcijas ir pasiūlymus tiek kasdieniam stalui, tiek namų jaukumui, kad žmonės galėtų planuoti pirkinius ir pasinaudoti visomis galimybėmis rasti reikalingų nuolaidų“, – sakė Marius Tilmantas, prekybos tinklo „Maxima“ Pirkimų departamento direktorius.
Patikrinta – pigiausias prekių krepšelis Lietuvoje
Naujausia „Pricer.lt“ atlikta analizė rodo, kad „Maximos“ pigiausių maisto prekių vidutinis krepšelis beveik visus šių metų mėnesius iš eilės yra pigiausias Lietuvoje. Vasarą atnaujinus kampaniją „Kainų kaina“, pirkėjams yra užtikrinama beveik 190-ies svarbiausių maisto prekių visose kategorijose už mažiausią kainą. Už kasdien mažiausią kainą visoje prekių kategorijoje pirkėjai gali įsigyti „Maximos“ privačių prekių ženklų „Farm Milk“, „Extra Line“, „Pormet“, „Ocean“ bei „Mio Rio“ produktus. Tai ir įvairūs pieno produktai, šviežia mėsa, įvairios dešros ir dešrelės, kiaušiniai, duona bei konditerijos gaminiai, konservuota produkcija, silkė ir kiti žuvies produktai. Taip pat saldumynai, cukrus, aliejus, miltai, kruopos, makaronai bei kiti įvairūs būtiniausi kasdieniai maisto produktai.
„Suskaičiavome, kad „Kainų kainos“ kampanijos prekes kas mėnesį įsigijo apie 65 proc. atėjusių į mūsų tinklo parduotuves pirkėjų. Tai tik patvirtina, kad mažos kainos yra svarbios pirkėjams ir suteikia galimybę sutaupyti“, – teigė „Maximos“ atstovas.
Mėgstamos žinomos prekės – daugiau kaip perpus pigiau
Pasak M. Tilmanto, prekybos tinklo pirkėjai labai aktyviai naudojasi ir „Anekdotas, o ne kaina“ pasiūlymais, kurie populiarias ir žinomų prekių ženklų prekes leidžia įsigyti už itin mažą kainą. Kad tokių prekių kainos yra itin mažos, patvirtina ir kainas stebinčio portalo „Pricer.lt“ analizė – spalio mėnesį žinomų prekių ženklų vidutinis krepšelis pigiausias buvo būtent „Maximos“ parduotuvėse.
Prekybos tinklo pirkėjai labai aktyviai naudojasi ir „Anekdotas, o ne kaina“ pasiūlymais, kurie populiarias ir žinomų prekių ženklų prekes leidžia įsigyti už itin mažą kainą.
„Matome, kad tokia galimybė mūsų klientams yra aktuali ir patraukli, tad ir toliau kas mėnesį pateiksime itin mažos kainos pasiūlymų mūsų pirkėjų mėgstamų prekės ženklų prekėms, kurių daugelį galima įsigyti su 50 proc. nuolaida ir daugiau“, – teigė M. Tilmantas.
Spalį, pasinaudodami ypatingos kainos pasiūlymais su „Ačiū“ lojalumo kortele, pirkėjai kur kas pigiau galėjo įsigyti tokių populiarių užsienio prekės ženklų kaip „Lay‘s“, „Tarczynski“, „Twinnings“, „Pellini“ ar „Coca Cola“ produktų, o taip pat ir jau pamėgtų lietuviškų – mineralinio vandens „Vytautas“, „Biovela“ mėsos gaminių ar saldainių dėžutėse bei šokolado „Rūta“.
Nuo spalio 31 d. iki lapkričio 27 d. prekybos tinklo pirkėjai gali perpus pigiau įsigyti prekės ženklo „Vileda“ prekių, taip pat greito paruošimo makaronų „Reeva“, šaldytų nevirtų krevečių uodegėlių, o „Ghee“ lydytą sviestą – net 56 proc. pigiau. Taip pat už juokingą kainą šį mėnesį galima įsigyti „Heinz“, „Merci“, „Lavazza“ ir kitų populiarių užsienio ir lietuviškų prekės ženklų produktų.
Apie prekybos tinklą „Maxima“
Tradicinės lietuviško prekybos tinklo „Maxima“ stiprybės – mažos kainos ir platus pasirinkimas. Tinklą valdanti bendrovė „Maxima LT“ yra didžiausia lietuviško kapitalo įmonė, viena didžiausių mokesčių mokėtojų bei didžiausia darbo vietų kūrėja šalyje. Šiuo metu Lietuvoje veikia daugiau nei pustrečio šimto „Maximos“ parduotuvių, kuriose dirba apie 12 tūkst. darbuotojų ir kasdien apsilanko daugiau nei 400 tūkst. klientų.
SUSIJĘ STRAIPSNIAI
-
Prekės ženklą keičianti ir veiklą sustabdžiusi „Beta Travel“: tas pavadinimas mums kelia rūpesčių
Apie planus inicijuoti bankrotą pranešusios bendrovės „Beta Media“ valdoma kelionių agentūra „Beta travel“ laikinai sustabdė veiklą. Įmonė šiomis dienomis pakeitė prekės ženklą į „Mongo“. ...
-
Vartotojų skundų gavusi tarnyba teisėsaugos prašys tirti galimą „Beta Media“ sukčiavimą
Valstybinė vartotojų teisių apsaugos tarnyba (VVTAT) nuo praėjusio penktadienio gavo apie 200 vartotojų skundų, kad jie negali pasinaudoti per interneto svetaines beta.lt ir grupinis.lt pirktais įvairių paslaugų kuponais. ...
-
Ignalinos AE: Suomijos ekspertai vertins Lietuvos giluminių uolienų sąlygas atliekyno įrengimui1
Pirmadienį Ignalinos atominė elektrinė (IAE) ir suomių bendrovė „Posiva Solutions Oy“ pasirašė 385 tūkst. eurų vertės sutartį dėl potencialai tinkamose kristalinio pamato uolienose Lietuvoje planuojamo įrengti giluminio atliekyno...
-
G. Šimkus: LB neturėjo pagrindo neleisti I. Trinkūnaitei įsigyti „Foxpay“
Lietuvos bankas (LB) 2022 metais neturėjo pagrindo neleisti Šveicarijos „iSun“ grupės savininkei Ievai Trinkūnaitei įsigyti finansinių technologijų įmonės „Foxpay“, sako centrinio banko vadovas. ...
-
„Capital Realty“ dėl Konkurencijos tarybos jai skirtos 710,8 tūkst. eurų baudos planuoja kreiptis į teismą
Konkurencijos tarybai nutarus nekilnojamojo turto agentūrai „Capital Realty“ dėl galimai kartelinių susitarimų su franšizės sutartis sudariusių 20 agentūrų skirti 710,8 tūkst. eurų siekiančią baudą, bendrovės vadovas Dmitrijus ...
-
Prezidentūra: „Foxpay“ patikrinimai parodys, ar valstybės reikaluose neveikia „chebrytės“12
Valstybės institucijų atliekami finansinių technologijų įmonės „Foxpay“ ir jos savininkės veiklos patikrinimai parodys, ar valstybės reikaluose neveikia „chebrytės“, sako prezidento vyriausioji patarėja. ...
-
I. Šimonytė paprašė M. Navickienės pasiaiškinti dėl pažinties su V. Germanu
Premjerė Ingrida Šimonytė paprašė socialinės apsaugos ir darbo ministrės Monikos Navickienės informuoti apie jos ryšius su Šveicarijos „iSun“ grupės savininkės, valdančios finansinių technologijų įmonę &bdqu...
-
Bankrutuojančios populiarios internetinės platformos „Beta Media“ vadovas: buvau išvadintas vagimi
Praėjusią savaitę apie bankrotą paskelbusi įmonė „Beta Media“, Lietuvoje valdanti dabar uždaromą paslaugų portalą Beta.lt, poreikį stabdyti veiklą argumentuoja po pandemijos susidariusia sudėtinga situacija e-komercijos paslaugų rinko...
-
„Citus“ plečia geografiją: pirmasis žingsnis pajūryje – įspūdingos „Nidos bangos by CITUS“1
Nida – išskirtinis ir nepakartojamas Lietuvos kampelis, turintis milžinišką trauką daugumai lietuvių (ir ne tik). Nepakartojama, pasauliniu mastu vertinama gamtos oazė ir meniška aura, daugybę dešimtmečių traukianti sk...
-
„Tele2“ pristato eSIM paslaugą „Apple“ išmaniuosiuose laikrodžiuose
Mobiliojo ryšio operatoriaus „Tele2“ klientai nuo šiandien jau gali naudotis eSIM paslauga išmaniuosiuose naujos kartos „Apple“ laikrodžiuose. Ši paslauga leidžia savo laikrodyje gauti skambučius ir prane&...