„Net neabejojame, kad renginyje dalyvaus gausybė daugiau ar mažiau patyrusių sportininkų bei entuziastų, norinčių išmėginti mūsų visų mylimą „Nemuno žiedo“ trasą. Ypatingai – kai jau tie motociklistai, kurie turėjo galimybę apsukti bent porą ratų, mato pagerėjimą“, – sakė vienas iš organizatorių, „Navas Racing Club“ vadovas Linas Navickas.
Organizatorių nuotr.
Šeštadienis – treniruotėms, sekmadienis – varžyboms
Organizatoriai pabrėžia, kad visi jų organizuojami renginiai – subalansuoti tiek jau patyrusiems sportininkams, tiek pradedantiems. Ne išimtis ir šį savaitgalį organizuojamos Kauno taurei laimėti skirtos varžybos. Šeštadienio „Trackday“ treniruotėje galės dalyvauti visi motociklininkai, turintys pilną ekipiruotę (nugaros apsauga – būtina) bei tvarkingą motociklą. Na, o sekmadienis orientuotas į kiek daugiau patyrusius sportininkus.
Organizatorių nuotr.
Siekdami užtikrinti renginio saugumą ir leisti dalyviams maksimaliai pasidžiaugti naujuoju asfaltu, visi norintys važiuoti grupuojami pagal tai, kaip greitai sugeba apvažiuoti ratą trasoje bei pagal turimus įgūdžius: „A“ – velniškai greiti; „B“ – greiti; „C“ – pažengę; „D“ – naujokai.
Organizatorių nuotr.
Pirmieji trasoje pasirodys naujokai: jų pirmoji grupė startuoja 10 val. ryto, juos nuo 10.15 val. keis greitesni ir labiau patyrę motociklininkai, nuo 10.30 val. laukia greitų sportininkų važiavimas ir, galiausiai, nuo 10.45 val. trasoje pirmuosius savo ratus galės sukti itin greiti dalyviai. Važiavimai planuojami iki pat 18 val.
Sekmadienio varžybose pasirodys net 13 skirtingų klasių dalyvių. „Dalyviai turėtų nepamiršti, kad šalia asmeninių jų įskaitų ir pasiekimų, skaičiuojami ir komandiniai taškai, kurie sumuojami ir įtraukiami į turnyrinę lentelę. Pernai turėjome apie 20 komandų, vienijančių gausybę sportininkų – panašių skaičių tikimės ir šiemet“, – apie čempionatą pasakojo „Baltic Motorcyclists Association“ prezidentas Vidas Stankevičius.
Organizatorių nuotr.
Jau į varžybas, skirtas Kauno taurei laimėti, užsiregistravo 14 komandų ne tik iš Lietuvos, bet ir kaimyninių valstybių. „Na, taip jau yra, kad daugelis, planuodamas savaitgalį, žiūri ne tik į savo asmeninį užimtumo kalendorių, bet ir į dangų arba į orų prognozę. Paprastai mums pasiseka, panašu, kad meldžiamės tam, kam reikia“, – juokėsi L. Navickas.
Organizatorių nuotr.
„Visad investuojame ne tik į renginių saugumą, bet ir į dalyvių motyvaciją, norą lakstyti trasoje, o ne gatvėse. Tad norime padėkoti visiems, be kurių mūsų renginiai nebūtų tokie smagūs: tai ir ilgamečiai mūsų partneriai „ARV Auto“, ir „Bikeparts.lt“, „Litchema“, „SPIDI“, Dynami:t Energy Drink“, „TG Group“, „Vimota“, MotoBaysport“, „Bauen“, „GT Servis“. Varžybų neįsivaizduojame ir be nepakeičiamo teisėjų klubo „Startas“. Tikime, kad pirmosios šio sezono varžybos bus išties smagios, užkuriančios visą sezoną“, – sakė „Navas Racing Club“ vadovas.
Dalyviai varžybose gali dalyvauti „Street-street“, „Street-superbike600“, „Street-superbike1000“, „Super-Street“, „C600“, „C1000“, „B600“, „B1000“, „Supersport“, „Superbike“, „MiniGP100“, „Supersport300“ ir „BMA Senior TT“ įskaitose. Šiame renginyje pirmą kartą bus galima išvysti ir „Supersport300“ klasės važiavimą didžiuoju trasos ratu. Šios įskaitos dalyviai – jau ketvirtus metus besitreniruojantys „Navas Racing School“ vaikai, šiemet jau persėdę ant galingesnių motociklų.
Organizatorių nuotr.
Daugiau apie renginius, klases, techninius reikalavimusi visa informacija dalyviams – nrc.lt.
Naujausi komentarai