Šį savaitgalį, kovo 4-6 dienomis, KTU „Santakos“ slėnis pulsuos išradėjų ritmu – per 100 inžinierių, programuotojų, dizainerių ir kitų kūrėjų mokysis ir varžysis kūrybinėse dirbtuvėse – konkurse „Hacker Games“.
Idėjų pristatymai ir komandos narių paieškos – penktadienį, darbai ir konsultacijos – šeštadienį, paskutiniai potėpiai ir apdovanojimai – sekmadienį. Būtent tokio tipo savaitgalio renginiuose, angliškai vadinamuose „hackathon“, yra gimę šimtai populiarių paslaugų ir produktų. Lietuviškomis tokių renginių sėkmės istorijomis būtų galima laikyti kelis šimtus tūkstančių eurų investiciją pritraukusią grįžtamojo ryšio platformą „TrackDuck“ ar siuntų pristatymo robotą „Sidewalk“.
Jau šį savaitgalį kurti naujų išradimų kviečia VšĮ „Versli Lietuva“, „Startup Lithuania“ ir „KTU Startup Space“ – pernai Vilniuje ir Klaipėdoje startavęs renginių kūrėjams ciklas „Hacker Games“ 2016-uosius pradeda Kaune. Ir su svarbia naujiena: pirmąkart Lietuvoje visą savaitgalį varžysis ne vien programinės įrangos („Software“) ir žaidimų („Games“), bet ir techninės įrangos („Hardware“) kūrėjai.
Renginio organizatoriai yra suplanavę tris atskiras 48 valandų trukmės sesijas, kurių dalyviai siūlys produktų idėjas, išsidalins komandomis, konsultuosis su patyrusiais mentoriais ir sieks sukurti rinkai naudingų programų, įtraukiančių žaidimų ar perspektyvių įrenginių. Geriausiai „Hacker Games“ pasirodysiančių komandų lauks 2 tūkst. eurų piniginis fondas ir dar didesnės vertės nepiniginių prizų.
„Hacker Games“ organizatorius, „Startup Lithuania“ projektų vadovas Ugnius Zasimauskas, pasakoja, kad tokios savaitgalio dirbtuvės jau ne pirmus metus rengiamos tiek Lietuvoje, tiek kaimyninėse šalyse, neretai jose sukuriami prototipai, kuriuos plėtojusios komandos neišsiskirsto po renginio, tobulina toliau ir išveda iki komercinio produkto.
„Džiaugiuosi, kad padedant bendraminčiams Kaune pavyks surengti, ko gero, didžiausias tokio tipo dirbtuves Lietuvoje, o ypatingai džiugina tai, kad mūsų renginyje pirmą kartą Lietuvoje turėsime ir techninės įrangos kūrėjų programą. Pastaraisiais metais tarptautinių investuotojų ir startuolių dėmesys vis dažniau krypsta į techninę įrangą. Techninės įrangos kūrėjai vis pastebimesni ir Lietuvoje – daugėja jiems skirtų kūrybinių erdvių, atsiranda jiems skirta sesija „Hacker Games“ žaidynėse, smalsuoliai galės susipažinti su lietuviškais techniniais išradimais ir gegužę vyksiančio startuolių festivalio „LOGIN Startup Fair“ metu“, – sako U. Zasimauskas.
Prie „Hacker Games“ organizavimo prizais, patirtimi, laiku ir įranga nuolat prisideda renginių ciklo partneriai: techninės įrangos kūrėjų erdvė „Green Garage“, žaidimų pramonės lyderė „Game Insight“, taip pat „Startup Highway“ startuolių akceleratorius. Prie šių kūrėjų žaidynių Kaune prisijungė ir didžiausia Lietuvos programavimo kompanija NFQ, populiariausią žaidimų variklį kurianti „Unity“ bei konsultacijų kompanija „Aresi Labs“, daugybė kūrybingų ir entuziastingų kauniečių.
Kūrėjų renginį priimančio „KTU Startup Space“ startuolių inkubatoriaus vadovas Donatas Smailys vertina, kad „Hacker Games“ turėtų būti didžiausias iki šiol Lietuvoje vykęs „hakatonas“, leisiantis dar aktyviau vystyti startuolių kultūrą mūsų šalyje.
„Tikiu, kad dalį renginio metu sukurtų produktų komandos vėliau sėkmingai vystys KTU „Startup Space“ startuolių bendruomenėje. Suteiksime verslo kūrimo ir vystymo konsultacijas, mentorystę, biuro infrastruktūrą, pagalbą ieškant investicijų ir galimybę dalyvauti įvairiuose renginiuose bei mokymuose. Mūsų tikslas – sėkmės istorijos, sparčiai augantys Lietuvos startuoliai, kurie vėliau taps brandžiais verslais. Renginyje dalyvauti gali kiekvienas, todėl kviečiame visus norinčius kurti ir prisidėti prie stiprių idėjų įgyvendinimo“, – kalba D. Smailys.
Naujausi komentarai