Apie laikinąją sostinę ir jau 17 metų besitęsiančią karjerą prekybos sektoriuje pasakoja profesiniame kelyje su „Rimi“ tinklu nesiskirianti kaunietė J. Aužbikavičienė.
– Esate kaunietė ir Kaune, Lietuvos širdyje, sukūrėte savo gyvenimą – nuėjote karjeros kelią, kuris gali būti įkvepiantis pavyzdys daugeliui. Tad kaip siejasi Kaunas, „Rimi“ ir jūsų istorija?
– Savo kelią „Rimi“ pradėjau lygiai prieš 17 metų, kai Kaune buvo statomas vienas iš pirmųjų didesnių prekybos centrų – „Savas“. Pradėjau nuo prekių specialistės pareigų, o po metų priėmiau iššūkį prisidėti prie dar vienos „Rimi“ parduotuvės atidarymo prekybos ir laisvalaikio centre „Mega“. Ten praleidau net devynerius savo karjeros metus.
Kai Kaune prasidėjo sekantis „Rimi“ plėtros etapas, mano žinios buvo reikalingos atidarant „Rimi“ parduotuvę Savanorių prospekte. Kilau karjeros laipteliais aukštyn ir tapau direktorės pavaduotoja. Po sėkmingo darbo šioje parduotuvėje iškeliavau į dar vieno „Rimi“ prekybos centro atidarymą Kauno autobusų stotyje. Keletą metų dirbau direktorės pavaduotoja ir buvau pakviesta grįžti jau į direktorės pozicijas „Rimi“ parduotuvėje Savanorių prospekte. Tai buvo vienintelis kartas, kai teko grįžti ne į naujai atidaromą prekybos centrą.
Iš tiesų, didžiąją savo karjeros dalį atidarinėjau vis naujus prekybos centrus Kaune, o dabar mano sukauptos vadovavimo patirties vėl prireikė naujai atidaromam prekybos centrui Dainavos mikrorajone.
Jurgita Aužbikavičienė/„Rimi“ nuotr.
– Kuo jums svarbus „Rimi“ prekybos centro atidarymas ir kokių pirkėjų tikitės sulaukti?
– Vaikystėje augau Dainavos mikrorajone, o vėliau mokiausi būtent priešais dabartinę „Rimi“, įsikūrusią Kauno kolegijoje, todėl šis rajonas man labai artimas.
„Rimi“ parduotuvės skirtos visiems, todėl laukiame visų pirkėjų. Aktyviai bendradarbiaujame ir su vietos bendruomenėmis. Norime būti šalia jų, ne tik prekiauti, bet ir skleisti žinutę – „jūs mums rūpite“. Neabejoju, kad ateityje „Rimi“ prekybos centre susikurs ambasadorių klubas, kuriame savanoriaus ir vietos bendruomenei padės mūsų darbuotojai.
– Kokie didžiausi iššūkiai kyla atidarant naujas parduotuves? Kam reikia pasiruošti?
Prie naujų parduotuvių atidarymo dirba išties didelė komanda, todėl skirtingi mūsų darbuotojai yra atsakingi už skirtingus darbus. Galiu pasakyti, kad mūsų plėtra yra taip išsivysčiusi, jog iššūkių kyla vis mažiau ir mažiau – viskas preciziškai sustyguota, užtikrinant, kad nei vienas svarbus žingsnis nebūtų praleistas, o darbai būtų įgyvendinti laiku. Mano pagrindinis tikslas – surinkti komandą. Manau, kad didžiausias iššūkis ir yra jos formavimas – darbuotojų paieška bei atrankos.
Norime būti šalia jų, ne tik prekiauti, bet ir skleisti žinutę – „jūs mums rūpite“.
– Ar jau pavyko surinkti darbuotojų komandą?
– Šiuo metu turime 42 darbuotojus, tačiau iki pilnos komandos mums dar trūksta keleto darbuotojų. Naudodamasi proga norėčiau pakviesti prie mūsų komandos prisijungti tiek virėjus, tiek kepėjus, tiek norinčius dirbti kasoje.
– Kiekviena „Rimi“ parduotuvė yra kaip atskiras pasaulis, kuriame nuolat pulsuoja pirkėjų ir darbuotojų energija, gimsta patirtys, santykiai, idėjos. Kokie žmonės dirbs naujame prekybos centre?
– Mūsų komandą sudaro keletas anksčiau tiek administracijoje, tiek salėje dirbusių darbuotojų, kurie jau turi sukaupę didesnę patirtį „Rimi“, tačiau didžioji darbuotojų dalis – nauji žmonės. Be galo džiugu, kad sulaukėme ir daug kandidatų, gyvenančių netoliese prekybos centro. Jie sėkmingai papildė mūsų komandos gretas. Tikiuosi, kad mūsų senbuviai padės visiems naujokams greitai įsivažiuoti ir visko išmokti.
Bendravome ir su vietiniu bendruomenių centru, kuris mus pakvietė papasakoti apie savo įmonę bei padėti į darbo rinką įsilieti tiems žmonėms, kuriems susirasti darbą sudėtingiau. Noriu pasidžiaugti, kad taip prie mūsų komandos prisijungė Aleksandras, į Lietuvą prieš dvejus metus atvykęs iš Kazachstano. Nors kol kas Aleksandras sunkiai kalba lietuviškai, jis papildys mūsų mėsos gaminių skyriaus komandą ir net neabejoju, kad su kolegų pagalba pamažu pramoks lietuvių kalbą.
Savo komandai organizavome keturių dienų mokymus, kurie apėmė darbų ir priešgaisrinę saugą, klientų aptarnavimą bei kokybės sritis. Tai buvo ir pirma proga visiems susipažinti. Esame pasiruošę, pripildę lentynas ir jau laukiame parduotuvės lankytojų.
– Jautri, tačiau nuo „Rimi“ organizacijos kultūros neatsiejama tema – neįgaliųjų įdarbinimas. Kaip sekasi dirbti šioje srityje?
– „Rimi“ turi didelį įdirbį skatinant įvairovę ir lygias galimybes. Siekiame užtikrinti lygias galimybes darbe kiekvienam ir skleisti įvairovės principus net tik versle, bet ir visuomenėje. Savo komandoje turime dvi darbuotojas su klausos negalia. Viena jų – ilgametė „Rimi“ darbuotoja, su kuria mes jau dirbome „Megoje“. Ji dirbs kasoje, o kita klausos negalią turinti mergina – bakalėjos skyriuje. Kolektyvas puikiai priima šias darbuotojas, o noro padėti tiek iš kolegų, tiek iš administracijos pusės tikrai netrūksta.
– „Rimi“ įgyvendina kampaniją „Amžius nesvarbu“, kuria siekia naikinti stereotipus apie tai, kad vyresnio amžiaus žmonės neva yra prastesni darbuotojai. Ar jūsų parduotuvėje dirba vyresni nei 50 metų amžiaus darbuotojai? Kodėl tai yra svarbu?
– Amžius nėra ir negali būti svarbu, kai bandoma įsidarbinti – mes visi esame skirtingi ir taip papildome vienas kitą, kartu sukurdami pačią geriausią komandą. Parduotuvėje turime darbuotoją, kuriai visai neseniai suėjo 18 metų, o taip pat įdarbinome ir vyresnio amžiaus darbuotojų. Prie mūsų komandos prisijungė du vyresnio amžiaus vyrai, kurie dirbs prie taromatų.
„Rimi“ nuotr.
– Kokios naujovės ir kokie patogumai šioje parduotuvėje laukia pirkėjų?
– Turime erdvę automobilių stovėjimo aikštelę ir dvi įkrovimo stoteles elektromobiliams, kuriose, kaip ir savitarnos kasose, atsisakyta spausdintų kvitų. Pirkėjų patogumui prekybos centre įsikūrusi „Gintarinė vaistinė“ ir „Vynoteka“. Taip pat – veikia sušių ir salotų baras, o mėgstantys kepinius ras gausų jų asortimentą: šviežiai keptą duoną, rankų darbo bandeles bei sausainius, kvapnius pyragus.
Skiriame didelį dėmesį šviežiai produkcijai ir Lietuvoje pagamintoms prekėms, kurias žymime ženklu „Iš Lietuvos“. Parduotuvėje pirkėjai gali įsigyti „Čia pigu“ linijos produktų už prieinamą kainą, o „Rimi“ etiketėmis pažymėtuose gaminiuose rasti kruopščiai atrinktas, kokybiškas bei pagal aukščiausius tvarumo standartus pagamintas prekes.
Mums rūpi aplinkosauga ir tvarumas, todėl prisidedame prie CO2 taršos mažinimo, naudodami naujos kartos šaldytuvus be freono ir prekiaujame tik tomis žuvimis, kurios nėra įtrauktos į Raudonąją knygą. Taip pat – naudojame šaltų garų technologiją, kuri padeda šviežią žuvį ir jūros gėrybes išlaikyti pačios aukščiausios kokybės. Patogiam produktų transportavimui pirkėjams siūlome įsigyti daugkartinius apsipirkimo krepšelius, pagamintus iš perdirbtų medžiagų arba popierines dėžes, o vaisių ir daržovių skyriuje pirkėjai gali įsigyti daugkartinius tinklinius maišelius. Tikimės, kad į mūsų parduotuvę užsuks apsipirkti ne tik vietos gyventojai, bet ir į mokslus grįžtantys studentai bei kolegijos darbuotojai. Laukiame visų, vertinančių kokybę.
Nauja hyper formato „Rimi“ parduotuvė Kaune įsikūrusi Dainavos mikrorajone, adresu Pramonės g. 61A. Parduotuvė kasdien dirba lanksčiu ir patogiu grafiku – nuo 8 iki 10 val. vakaro. Tai – 72-oji Rimi tinklo fizinė parduotuvė, o iki 2025 metų jų planuojama visoje Lietuvoje turėti 100.
Naujausi komentarai