Pereiti į pagrindinį turinį

Mirusio vyro telefono sąskaita užminė mįslę

2014-11-14 09:47

Vyrą palaidojusi kaunietė Laimutė Eigelienė teigia sulaukusi akibrokšto iš mobiliojo ryšio operatoriaus. Moteriai taip ir nepavyko sužinoti, už ką, nutraukdama anapilin iškeliavusio vyro sutartį, turėjo sumokėti nemenką sumą.

Vytauto Liaudanskio nuotr.

Vyrą palaidojusi kaunietė Laimutė Eigelienė teigia sulaukusi akibrokšto iš mobiliojo ryšio operatoriaus. Moteriai taip ir nepavyko sužinoti, už ką, nutraukdama anapilin iškeliavusio vyro sutartį, turėjo sumokėti nemenką sumą.

Nežino, už ką mokėjo

"Vyras sunkiai sirgo ir nemokėjo už telefoną. Juo kažkiek naudojosi, kai pajėgdavo", – pasakojo L.Eigelienė. Mirus sutuoktiniui, buvo neapmokėtos sąskaitos už tris mėnesius.
Po laidotuvių  moteris išsirengė kelionei per įvairias įstaigas. Viena jų – "Tele2", su kuria jos vyras buvo pasirašęs sutartį. "Nuėjau jos nutraukti. "Tele2" salono "Akropolyje" atstovai pasakė, kad iš pradžių turiu sumokėti vyro įsiskolinimus – apie 300 litų", – pasakojo kaunietė.

Suma jai pasirodė didoka. Kiek prisiminė, plano mokestis tebuvo 25 litai per mėnesį. Po 35 litus dar atskaičiuodavo už telefono aparatą. Už ką dar 120 litų? To ji pasiteiravo mobiliojo operatoriaus atstovų. Atsakymas buvo labai abstraktus – esą skambinta į Didžiąją Britaniją ir už tai reikia mokėti papildomai.

"Kiek mano vyras turėjo kalbėti kad ir su užsieniu, jog susidarytų tokia suma? Deja, iš darbuotojų daugiau nieko nesužinojau. Jeigu esu pasiruošusi padengti skolą, turiu žinoti, už ką moku. Bet jie nesiteikė išvardyti netgi žodžiu. Nesuprantu, kodėl negalėjo atspausdinti išklotinės?" – stebėjosi L.Eigelienė.

Ji "Tele2" darbuotojų teiravosi, kodėl nebuvo apriboti pokalbiai, jeigu žmogus yra nemokus? Atsakymas: jis yra lojalus klientas.

Net ir negavusi tinkamo paaiškinimo, moteris nusprendė skolą sumokėti. "Pagalvojau, jei perduos mane antstoliams – vietoj 300 reikės mokėti 3 tūkst. litų ar net daugiau", – pasakojo našlė.

Bendrovės laiškas mirusiajam

"Tele2" ji pateikė mirties liudijimą, paliko savo telefono numerį. "Tokiu atveju "Tele2" jau turėtų kreiptis į mane ir man rašyti visą korespondenciją. Bet laiške "Tele2" vis tiek kreipėsi į mano vyrą, nors ir buvo informuoti, kad jo jau nebėra gyvo. Tai yra nepagarba žmogui, nesiskaitymas", – atsiduso L.Eigelienė.

Ją nustebino ir tai, kad, nutraukus sutartį, telefonas veikė dar dvi savaites. Vis patikrindavo, yra ryšys ar ne. "Išsigandau, kad tai gali būti prievartavimas dar daugiau susimokėti", – teigė kaunietė.

Reikia paveldėjimo dokumentų

"Tele2" viešųjų ryšių vadovas Andrius Baranauskas teigė, kad sąskaitų išklotines gauti gali arba pats vartotojas, arba jo paveldėtojai.

"Pastaruoju atveju reikėtų kreiptis raštu ir pridėti paveldėjimą liudijančio notaro patvirtinto dokumento kopiją. Arba turėti tokį dokumentą atvykus į saloną. Jei žmogus jo neturėjo, negalėjome suteikti tokios informacijos", – tikino A.Baranauskas.

L.Eigelienės teigimu, salone jos niekas neprašė paveldėjimo dokumentų.

Sutarčiai nutraukti, anot A.Baranausko, šių dokumentų nereikia.

"Visų pirma labai apgailestauju ir užjaučiu dėl skaitytojos vyro netekties. Klientui mirus, prašome artimųjų pateikti salone mirties liudijimą arba jo kopiją. Pateikus mirties liudijimą, nutraukiame sutartį iš karto", – komentavo "Tele2" atstovas.

Atsiskaityti už vartotojo įsiskolinimus prašomi paveldėtojai, kaip ir numato Civilinis kodeksas, pridūrė A.Baranauskas. "Lygiai tą patį daro, pavyzdžiui, komunalinės tarnybos. Kaip žinote, paveldėtojai perima ne tik turtą, bet ir įsipareigojimus", – pastebėjo atstovas.

Kodėl telefonas veikė dar tris mėnesius po paskutinio mokėjimo? "Visuomet suteikiame žmogui laiko atsiskaityti už paslaugas. Priklausomai nuo vartotojo atsiskaitymų istorijos, tas laikas gali būti ilgesnis arba trumpesnis. Šiuo atveju klientas naudojosi mūsų paslaugomis beveik dešimtmetį ir visuomet atsiskaitydavo laiku", – dėstė A.Baranauskas.

Kodėl laiškai siunčiami mirusiems klientams? "Kai gavome mirties liudijimą, jau buvome išsiuntę klientui laišką su raginimu atsiskaityti – jo atšaukti nebegalėjome, matyt, todėl artimiejį jį ir gavo. Telefoną taip pat atjungėme pagal nustatytas vidaus procedūras", – teisinosi "Tele2" atstovas.

Naujausi komentarai

Komentarai

  • HTML žymės neleidžiamos.

Komentarai

  • HTML žymės neleidžiamos.
Atšaukti
Komentarų nėra
Visi komentarai (0)

Daugiau naujienų