Pereiti į pagrindinį turinį

Radijo taškas tyli, bet mokėti reikia

2012-06-28 18:26
Radijo  taškas tyli, bet  mokėti  reikia
Radijo taškas tyli, bet mokėti reikia / Vytauto Liaudanskio nuotr.

Netikėtai namuose pragydęs radijo taškas klaipėdietę Birutę džiugino tik kelias savaites, po kurio laiko laidinis radijo imtuvas ir vėl nutilo.

Neturi licencijos

„Taip ir nežinome – veikia ši įstaiga ar ne. Anksčiau siųsdavo sąskaitas, o pastaruoju metu ir jų nebegaunu. Tačiau radijo imtuvas kartkartėmis vis dar ima veikti“, – pasakojo Paryžiaus Komunos gatvės gyventoja.

Moteris mėgino susisiekti sąskaitose nurodytais telefonais su įmonės „Teleradijo kompanija Hansa“ atstovais.

„Tačiau nurodytais telefonais prisiskambinti neįmanoma. Kas gali paaiškinti, veikia ar ne ši įstaiga ir ką daryti gavus jų sąskaitą?“ – klausė moteris.

Pradėta eilė tyrimų

Lietuvos radijo ir televizijos komisijos administracijos direktorius Nerijus Maliukevičius tikino, kad minėtoji įstaiga nuo praėjusių metų rudens neturi licencijos teikti radijo taško paslaugas. Tačiau sąskaitas įmonė gyventojams siuntinėjo gerą pusmetį. Dėl to komisija gyventojų skundų sulaukia gana dažnai.

„Įmonės veikla sustabdyta, žmonės neturi mokėti už šią paslaugą. Įmonė neturi leidimo retransliuoti, transliuoti ar siųsti programas“, – tikino N.Maliukevičius.

Pasak pašnekovo, Lietuvos nacionalinis radijas ir televizija užprotestavo faktą, kad „Teleradijo kompanija Hansa“ transliuodavo LRT radijo programą.

„Mes nežinome, iš kur jie ėmė šią programą, gal iš oro? Šiuo metu įmonės veiklą tiria daugybė institucijų – Valstybinė vartotojų teisių pasaugos tarnyba, Šiaulių prokuratūra, policija pradėjo ikiteisminį tyrimą“, – vardijo N.Maliukevičius.

Įmonės veiklos nesustabdė

N.Maliukevičiaus žiniomis, „Hansos“ direktoriui buvo iškelta administracinė byla, jis buvo nubaustas 1 tūkst. litų bauda, tačiau įstaiga toliau nelegaliai veikia.

„Žmonės dažnai mums skambina ir skundžiasi, kad gavo šios įstaigos pateiktą sąskaitą. Įdomu tai, jog jie sąskaitą siunčia ne gyventojo vardu, o nurodo tik buto numerį. Negi butas turi mokėti? Tie, kurie teikia mokamas paslaugas, turi turėti sutartį su abonentu, o ne su butu. Jei jos nėra, niekas negali žmogaus priversti mokėti už paslaugą, kurios jis neprašė“, – aiškino N.Maliukevičius.

Viešosios įstaigos „Teleradijo kompanija Hansa“ tinklalapyje nurodytais telefonais susisiekti su įmone nepavyko.

„Su jais susisiekti niekas negali“, – pastebėjo N.Maliukevičius.

Naujausi komentarai

Komentarai

  • HTML žymės neleidžiamos.

Komentarai

  • HTML žymės neleidžiamos.
Atšaukti
Komentarų nėra
Visi komentarai (0)

Daugiau naujienų