Nuo praėjusios savaitės bendrovės "LT Cargo" platforminiai vagonai negali būti gabenami tiek tiesiogiai į Rusiją ar Baltarusiją, tiek tranzitu į kitas šalis, išskyrus į Latviją ir Estiją.
Skubus vagonų grąžinimas įvestas ir vagonams, kurie per šias šalis vyksta tranzitu.
Kovo 7 d. duomenimis, Rusijos ir Baltarusijos teritorijoje buvo 325 "LTG Cargo" platforminiai vagonai iš Lietuvos.
"LTG Cargo" kreipėsi į "Rusijos geležinkelius" ir "Baltarusijos geležinkelius" reikalaudama skubiai sugrąžinti Lietuvos bendrovei priklausančius vagonus. Skubus grąžinimas įvestas ir vagonams, kurie per šias šalis vyksta tranzitu. Bendrovė detaliai analizuoja ir vertina karo poveikį savo veiklai, aktyviai dirba siekdama reaguoti ir prisitaikyti, taip pat veikia, siekdama susigrąžinti šiose šalyse esančius vagonus. Nors situacija yra dinamiška, pastebime, kad vagonai šiomis dienomis pradeda judėti į Lietuvą", – dienraščiui teigė "Lietuvos geležinkelių" atstovė Kotryna Dzikaraitė.
Neoficialių šaltinių teigimu, į Rusiją ar Baltarusiją patekę platforminiai vagonai galėtų būtų nacionalizuojami ir naudojami karinei technikai gabenti.
Kaip bendrovės tinklalapyje patvirtino "LTG Cargo" generalinė direktorė Eglė Šimė, kompanija kaip tik ir siekia užkirsti kelią bendrovės platforminių vagonų panaudojimui kariniams tikslams.
"Vienareikšmiškai smerkiame valstybių agresorių karinius veiksmus prieš Ukrainą ir įgyvendinamais veiksmais siekiame mažinti sąsajas su jomis, kad jos negalėtų pasinaudoti bendrovės turtu", – tvirtino E.Šimė.
Šios savaitės pradžioje bendrovei "LTG Cargo" kol kas pavyko atgauti tik nedidelę dalį, mažiau nei 20, Rusijos ar Baltarusijos užsakovams išnuomotų vagonų-platformų.
Naujausi komentarai