Quantcast

Teismų maratonas įšaldė kelio rekonstrukciją

Į Klaipėdos priemiesčiais tampančias gyvenvietes persikėlę gyventi žmonės atakuoja kelininkus klausimais: kada bus išspręsta prie Radailių besidriekiančio kelio problema?

Į Klaipėdos priemiesčiais tampančias gyvenvietes persikėlę gyventi žmonės atakuoja kelininkus klausimais: kada bus išspręsta prie Radailių besidriekiančio kelio problema?

Kelyje – vienos duobės

Paaiškėjo, kad numatytą kelio rekonstrukciją įklampino teismų maratonas.

Bylinėjimosi ratą įsuko viena konkurse dalyvavusių įmonių, kuri ėmė ieškoti teisybės teisme.

"Iki pat Radailių mes turime puikų kelią. Tačiau už Radailių, važiuojant į Šimkus, kelias tikrai labai prastas. Jis taip suskilinėjęs, kad atrodo kaip Sacharos dykuma per sausrą. Tačiau šiuo keliu žmonės važiuoja į Kretingą, pasiekia Plikius, todėl jis ir yra regioninės reikšmės, o ne vietos kelias", – apie problemą pasakojo Radailių bendruomenės pirmininkas Aivaras Vasylius.

Gyventojai šios kelio rekonstrukcijos laukė nuo 2005 metų, kai buvo parengtas pirminis jo rekonstrukcijos projektas. Tačiau darbai taip ir neprasidėjo. 2011 metais šis projektas buvo pakoreguotas.

Lietuvos automobilių kelių direkcija pernai organizavo konkursą rekonstrukcijos darbams atlikti.

Nutarė bylinėtis

Jį laimėjo mažiausią kainą pasiūliusi įmonė "Žemkasa". Tačiau įmonė nebuvo pripažinta laimėtoja, nes Lietuvos automobilių kelių direkcija suabejojo, ar už pasiūlytą darbų kainą bus įmanoma pasiekti reikiamos kokybės standartus, o tai gali sužlugdyti projekto įgyvendinimą.
Todėl konkurso nugalėtoja buvo pripažinta kita įmonė.
Konkurse mažiausią kainą pasiūliusi įmonė "Žemkasa" kreipėsi į teismą ir siekia įrodyti savo tiesą.

"Spėju, kad bylinėjimasis gali užtrukti metus. O šiuo metu asfaltu šiame kelyje esančios dangos jau negalėčiau pavadinti. Tai būtų tik menamas pavadinimas", – kalbėjo A.Vasylius.



NAUJAUSI KOMENTARAI

kelininkas

kelininkas portretas
manant kad kaina per maza yra tiesa,nes projekto vykdymo metu samata koreguojama ir reikalaujama daugiau pinigu,bei kokybes aspektu maziau zvyro,maziau asfalto,tai geriau jau jokio asfalto,nes po ziemos nebeliks lygaus kelio,tiesiog asfalta pakels ziemos saltukas ir plona asfalto sluoksni suardys,sumazinus skaldos kieki taipat susilpnis asfalto atsparuma vasarai iluzti,tad maziausia kaina nera visada tinkama,reikia apskaiciuoti sanaudas,nes jos keicias del isdurpinimo,del drenazu isklojimo ir panasiu nenumatytu dalyku,o jei i tai nekreipt demesio ir det asfalta,tai gausis luziai krastuose ir keiksnojimai kad pinigai i bala,todel geriau 9 kart pamauot ir 10 pjaut,nes poto du kart moket teks...

Turime žvyrkelį

Turime žvyrkelį  portretas
Mes jau 4 metus turime žvyruotą kelią. Žiemą ir kai palyja, galima kentėti, o pradžiūvus keliui tikras košmaras - visi namai, mašinos, medžiai šalia kelio ir šiek tiek toliau, priklausomai nuo vėjo krypties, būna pilki kaip pelenais nubarstyti. Mašinas tenka kasdien plauti, namų langų neapsimoka valyti, nes po savaitės vėl reikia tą patį darbą daryti. Jei sutiksite žvyru papilti kelią, tai gyvensite "paišini" Ir dar, po gausesnių lietų tas žvyras išsivaikšto, tai kelias patampa tikra tarka, atrodo, kad ne su automobiliu važiuoji, o ant arklio joji:)

vvv

vvv portretas
Kas per kvaili istatymai,kad keli valdininkeliai gali sokdinti simtus vairuotoju ir gadinti ju automobilius?Gal but ta kelia butu galima sutvarkyti uz valdiskas lesas,o tos firmos tegul teisiasi nors ir 100metu.O zvyruotas kelias ne iseitis.
VISI KOMENTARAI 4

Galerijos

Daugiau straipsnių