Lietuvos Karinės jūros pajėgos ketvirtadienio popietę baigė Baltijos jūroje nukritusio lėktuvo pilotų paieškos virš vandens operaciją.
Šis sprendimas priimtas, kai orlaivyje „An-2“ aptiktas vieno iš pilotų kūnas.
Karinių jūrų pajėgų Jūrų gelbėjimo koordinavimo centro viršininkas komandoras Artūras Andrušaitis teigė, kad „tokiomis sąlygomis, kokios buvo, taip ilgai išgyventi neįmanoma“.
„Remdamiesi tarptautiniu aeronautikos ir jūrinių paieškos ir gelbėjimo žinynu esame priversti konstatuoti, kad padarėme viską, ką galėjome, ieškodami pilotų. Skaudu pripažinti, bet tokiomis sąlygomis, kokios buvo, taip ilgai išgyventi neįmanoma. Dabar turime planuoti resursus ir rengtis kitoms galimoms paieškos ir gelbėjimo operacijoms, nes nelaimių jūroje nesuplanuosi“, – pranešime spaudai teigė komandoras.
Ketvirtadienį laivui „Kuršis“ nuodugniai iš išorės apžiūrėjus jūros dugne esantį orlaivį „An-2“, jo viduje aptiktas galimai vieno iš pilotų kūnas. Operacijai naudota Karinių jūrų pajėgų priešmininio laivo „Kuršis“ ir Klaipėdos universiteto povandeninių objektų apžvalgos vaizdo įranga.
Kariškių teigimu, iš vaizdo medžiagos nematyti, ar lėktuve yra gelbėjimosi plaustas.
„Klaipėdos avialinijų“ lėktuvu „An-2“ skrido didelę patirtį turintys pilotai Adolfas Mačiulis ir Alvydas Selmistraitis.
Lietuva kreipėsi į Švedijos gynybos ministeriją dėl pagalbos iškeliant lėktuvą iš Baltijos jūros dugno.
Lietuvių lėktuvas nelaimę virš Baltijos jūros patyrė šeštadienio popietę. Kritikai teigia, kad paieškos ir gelbėjimo operacijoje trūko institucijų koordinavimo ir iš pradžių nebuvo panaudoti visi turimi ištekliai.
Naujausi komentarai