1000 km lenktynės: lemtingi posūkiai

1000 km lenktynės: lemtingi posūkiai

2009-07-20 23:59

Jubiliejinės dešimtosios "Omnitel" 1000 km lenktynės baigėsi favorite laikytos komandos "Snoras Client Team" pergale. Jų rimčiausius varžovus sustabdė sugedęs variklis.

Lyderiams nepasisekė

Bene didžiausias lenktynių netikėtumas, sumaišęs kortas į nugalėtojų titulą nusitaikiusiai komandai "Oktanas Racing", buvo jos automobilio "Porsche 997 GT3" variklio gedimas 88-ame rate.

Išvakarėse laimėję kvalifikacines varžybas, šios ekipos sportininkai Egidijus Dapšas ir broliai Nemunas bei Nerijus Dagiliai buvo pasirengę pakartoti 2005 m. sėkmę, kai užtikrintai važiavo pirmi ir laimėjo šias lenktynes.

Tačiau netrukus prie tvorų išsirikiavę sirgaliai smalsiai stebėjo pirmaujančio automobilio paliktą dūmų debesį ir už jo susidariusią spūstį. E.Dapšas, sulėtinęs tempą, nuvairavo "Porsche 997 GT3" į kelkraštį ir iš nevilties griuvo ant žolės.

Vėliau komandos vadovas Ramūnas Kliaudaitis informavo, kad ekipa pasitraukia iš kovos dėl sugedusio variklio.

Tiesa, dar prieš tai "Oktanas Racing" susidūrė su nenumatytomis kliūtimis: praėjus porai valandų po starto sprogo automobilio padanga.

Dėl "Volkswagen New Beetle RSI" pavarų dėžės gedimo ginklus sudėjo ir 222 komandos lenktynininkai Igoris Sidunovas, Rimas Cesiulis, Andrius Pankevičius ir Rokas Markevičius.

Favoritams niekas neprilygo

Po šio netikėtumo lyderių trejetukas pasikeitė. Automobiliu "Ferrari F430 Challenge" važiavusi komanda "Snoras Client Team" nepasidavė atkakliems varžovams ir laikėsi pirma, o komandos "Snoras Client Team 2", "KS Motorsport", "Bauer Racing" dinamiškai rungėsi dėl kuo aukštesnės vietos.

Galutiniai rezultatai nustebino ne vieną žiūrovą: antrą vietą užėmė "Bauer Racing", važiavę specialios konstrukcijos automobiliu "Adampolis Luego Kit car", treti finišavo "Rimo" komandos lenktynininkai, lenktyniavę automobiliu BMW 330.

Komandos "Snoras Client Team" nariai Aleksejus Vasiljevas ir Jonas Gelžinis "Omnitel" 1000 km lenktynes laimėjo antrą kartą iš eilės. Jiems pirmą kartą talkino Ilja Burenka. Lenktynių laimėtojai anksčiau, nei nustatytas 10 valandų šių varžybų limitas, nuvažiavo 334 trasos ratus, arba visą 1000 km lenktynių distanciją. Antrą vietą užėmusios komandos "Bauer Racing" lenktynininkai, 2007 m. šių lenktynių nugalėtojai Ramūnas Čapkauskas ir Tomas Šipkauskas per tą patį laiko limitą įveikė 319 ratų. Tik vienu ratu nuo komandos "Bauer Racing" atsiliko "Rimo" komandos lenktynininkai Rimantas Blažulionis, Saulius Vitkauskas ir Vaidas Navickas.

Per žingsnį nuo garbės pakylos liko ketvirtą vietą užėmusi Belgijos komanda "KS Motorsport", kurios lenktynininkai Stewe'as Vanbellingenas ir Benny Smetas vairavo iki tol Lietuvoje dar nematytą automobilį "Ginetta G50R".

Sportininkus labiausiai vargino ne varžybų įtampa, o Palangoje tvyrantis karštis, vidurdienį pakilęs iki 32 laipsnių. Beje, lenktyninių bolidų salonuose buvo daug karščiau.

Gausybė žiūrovų

Pasibaigus lenktynėms automobiliai apsuko garbės ratą, ištikimiausi komandų sirgaliai negailėjo aplodismentų ir audringai bangavo rankomis.

Nutilus variklių gausmui į trasą pasipylė minia žmonių, nešinų komandų vėliavomis, sveikinančių nugalėtojus ir bandančių įsiamžinti su savo favoritais.

Nors penktadienį organizatoriai garsiai pareiškė viltį suburti mažiausiai 20 tūkst. žiūrovų, nuolatiniai "Omnitel" 1000 km lenktynių sirgaliai sakė pernai sulaukę didesnių gretų. Kitaip nei praėjusiais metais, šiemet prie trasos tvorų rasti laisvą vietą galėjo kiekvienas smalsuolis.

Be to, žiūrovai sužinoti komandų rezultatus turėjo galimybę tik prie pagrindinės scenos ar VIP palapinėse, į kurias patekti galėjo tik su specialiais leidimais. O komentatorių nuošalesnėse trasos vietose nebuvo girdėti, tad stebėti kintančius rezultatus sirgaliai galėjo tik mobiliuosiuose telefonuose.

Naujausi komentarai

Komentarai

  • HTML žymės neleidžiamos.

Komentarai

  • HTML žymės neleidžiamos.
Atšaukti
Komentarų nėra

Daugiau naujienų