Pereiti į pagrindinį turinį

E.Masiulis sukritikavo savo pirmtaką

2009-04-30 09:00
Dvikova: A.Butkevičių susisiekimo ministro kėdėje pakeitęs E.Masiulis (nuotraukoje) nepraleido progos jam įgelti.
Dvikova: A.Butkevičių susisiekimo ministro kėdėje pakeitęs E.Masiulis (nuotraukoje) nepraleido progos jam įgelti. / Vytauto Liaudanskio ir Gedimino Bartuškos nuotr.

Liberalų sąjūdžio pirmininkas, susisiekimo ministras Eligijus Masiulis pažėrė kritikos savo pirmtakui ministro poste, socialdemokratų kandidatui į prezidentus Algirdui Butkevičiui.

E.Masiulis pareiškė manąs, kad valstybės ūkio problemų politizavimas tėra rinkimų triukas. Taip jis komentavo kandidato į prezidentus, buvusio susisiekimo ministro A.Butkevičiaus teiginius, neva jis būtų galėjęs išgelbėti nacionalinę skrydžių bendrovę "flyLAL Lithuanian Airlines" nuo bankroto, jei tik būtų žinojęs tikrąją įmonės finansinę padėtį.

"Jeigu būčiau žinojęs apie "flyLAL" blogėjančią finansinę padėtį, būčiau pasiūlęs pakeisti kai kuriuos teisės aktus, kurie būtų leidę įteisinti nacionalinio vežėjo statusą ir tuo pagrindu būtų buvę galima sudaryti atskirą biudžeto finansinę programą, ji, manau, būtų leidusi padėti išspręsti "flyLAL" problemas. Tai reiškia, kad "flyLAL" būtų galėjusi tikėtis finansinės paramos", – žiniasklaidai sakė A.Butkevičius.

"Tuometis susisiekimo ministras tiesiog negalėjo neturėti informacijos apie vieno didžiausių tuomečių Lietuvos oro vežėjų finansinę padėtį. Netgi, anot jo, situacijai paaiškėjus tik liepą buvo galima imtis skubių veiksmų, tačiau realiai nieko nebuvo daroma", – pareiškė E.Masiulis.

Jo teigimu, A.Butkevičius sąmoningai klaidina visuomenę, sakydamas, kad buvo galima pakeisti kai kuriuos teisės aktus, kurie būtų leidę įteisinti nacionalinio vežėjo statusą ir tuo pagrindu būtų buvę galima sudaryti atskirą biudžeto finansinę programą "flyLAL" problemoms spręsti. "Lietuvos, kaip ir kitų ES šalių, vežėjų veiklą reglamentuoja ES direktyvos, griežtai draudžiančios protekcionistinę politiką, todėl tokie kandidato į prezidentus pareiškimai yra mažų mažiausiai nekompetentingi", – mano E.Masiulis.

Lietuvoje yra aštuonios registruotos oro linijų bendrovės, turinčios galiojančius vežėjo pažymėjimus ir licencijas oro susisiekimui vykdyti. Jos atitinka ES reikalavimus ir yra laikomos Europos Bendrijos vežėjais. ES teisė draudžia Europos Bendrijos vežėjus diskriminuoti nacionaliniu pagrindu, išskiriant ar suteikiant prioritetus "nacionaliniam" vežėjui. "Buvusio ministro teiginiai, neva vienos įmonės finansinėms problemoms spręsti būtų buvę galima keisti ES reglamentuojamus dalykus ar kurti specialias biudžeto programas, klaidina visuomenę", – tikino E.Masiulis.

"Tokius pareiškimus vertinu kaip neatsakingą šalies ekonomikos problemų politizavimą artėjant rinkimams. Manau, jog politikams, savo laiku nepadariusiems sprendimų, kad išspręstų kylančias problemas, dabar nereikėtų jų politizuoti ir naudoti savo rinkimų kampanijai", – teigė susisiekimo ministras.

Naujausi komentarai

Komentarai

  • HTML žymės neleidžiamos.

Komentarai

  • HTML žymės neleidžiamos.
Atšaukti
Komentarų nėra
Visi komentarai (0)

Daugiau naujienų