“Eurofiesta” – trokštantiems originalių renginių Pereiti į pagrindinį turinį

“Eurofiesta” – trokštantiems originalių renginių

2004-06-12 09:00

Renginių organizavimas

“Eurofiesta” – trokštantiems originalių renginių

Gimtadieniai, Naujieji metai, vestuvės bei kiti proginiai ar pramoginiai renginiai – puiki atrakcija ir suaugusiajam, ir vaikui. Tačiau daugelis žmonių paskęsta linksmybių organizavimo rūpesčiuose ir nebespėja pajusti šventinės nuotaikos, jos teikiamų malonumų. Tokiomis aplinkybėmis pagalbos ranką su malonumu ištiesia įvairių pokylių, privačių vakarėlių, seminarų bei dalykinių susitikimų organizavimo įmonė “Eurofiesta”. Firmos savininkė Diana Mūraitė juokavo, kad 9 mėnesius uostamiestyje gyvuojanti “Eurofiesta” yra tarsi pačios ilgai brandintas ir puoselėtas kūdikis. Subrandinto vaisiaus “gimimu” Diana laiko neseniai ruoštą transporto priemonių detalių salono “Arūšta” atidarymą. Naujojo salono direktorius Arūnas Štalis stebėjosi, kad jaunutė firma sugebėjo taip šauniai ir tobulai suorganizuoti atidarymo šventę. Patenkintas buvo ne tik pats direktorius, bet ir svečiai. “Džiugu, kad Lietuvoje jau teikiamos švenčių organizavimo paslaugos. Užsienyje tokios paslaugos įprastos, o mūsų šalyje atsirado neseniai. Intensyviai ieškojau specialistų, kurie profesionaliai parengtų mūsų salono atidarymą. Apie “Eurofiestą” sužinojau perskaitęs straipsnį “Klaipėdos” dienraštyje. Džiaugiuosi, kad kreipiausi į šią firmą, esu patenkintas jos darbo rezultatais”, - sakė A. Štalis, kuris kitai šventei nedvejodamas vėl prašytų “Eurofiestos” pagalbos.

Apie Lietuvoje palyginti neseniai renginių organizavimo teikiamas paslaugas kalbamės su “Eurofiestos” direktore D. Mūraite.

- Firmos, užsiimančios renginių organizavimu, Lietuvos rinkoje laikomos dar jaunutės. Papasakokite plačiau, kokias paslaugas jūs teikiate.

- Mūsų firma “Eurofiesta” ruošia proginius ir pramoginius renginius. Klientai yra tiek privatūs žmonės, tiek kompanijos, įmonės. Organizuojame vestuves, gimtadienius, teminius vakarus, naujų salonų atidarymo iškilmes, firmų jubiliejus, naujos produkcijos pristatymus ir be galo daug kitų renginių. Kompanijai ar privačiam asmeniui nereikia sukti galvos, kaip pasiruošti įsimintinam įvykiui, viskuo pasirūpiname mes – nuo pakvietimo iki svečių išlydėjimo. Užsakovai tik pasako mintį, ko norėtų ar ko nepageidautų. Stengiamės, kad klientai pajustų šventės teikiamus malonumus ir atsikratytų visų rūpesčių.

- Jūsų firma uostamiestyje dirba 9 mėnesius. Kokią patirtį jau įgijote?

- Nors esame jauni, tačiau jau spėjome suorganizuoti galybes renginių, kuriais esame labai patenkinti. Dirbame daug ir nuosekliai. Džiaugiuosi tik ką praėjusiu renginiu, firmos „Arūšta“ transporto priemonių detalių salono atidarymu. Darbo buvo išties daug, žinojome, jog dalyvaus apie 300 žmonių, ir visiems jiems norėjosi be galo įtikti. Atrodo, suorganizavome ne vieną tokio pobūdžio renginį, tačiau, net ir idealiai pasiruošus, širdis daužėsi. Įtampa atslūgo pamačius besišypsančius svečių veidus. Buvo miela girdėti gražius komentarus ir pagyrimus, tai yra didžiulė motyvacija ir stimulas organizuoti kitus renginius.

Organizuodami pramoginius renginius, pastebėjome, kad dauguma žmonių yra išgąsdinti senų laikų renginių vedėjų, kai atrakcijos buvo kaip lengvas pasityčiojimas. Todėl matosi, kad žmonės baiminasi dalyvauti. Mūsų pagrindinis bruožas – subtilumas ir nepriekaištinga kokybė bet kuriame renginyje. Gerai apgalvojame renginio scenarijų, ne tik tam, kad renginys būtų smagus ir įdomus. Svarbu, kad nieko neįžeistume, o žmonės būtų linksmi ir patenkinti.

- Kiek laiko užtrunka suorganizuoti originalų ir gerą renginį?

- Ruoštis pradedame prieš 2-3 mėnesius, kartais ir anksčiau. Per tą laiką kuriame scenarijų, režisuojame renginį, darome generalines repeticijas. Neretai užsakovai stebisi, kodėl taip anksti pradedama. Tačiau, pamatę rezultatus, jie išties supranta, jog tai pakankamai sudėtingas, daug kūrybos, atsidavimo, išradingumo ir atsakomybės reikalaujantis darbas maksimaliai kokybei pasiekti. Kuo daugiau bendraujame su užsakovais, tuo geriau mes juos pažįstame. Tokiu būdu susidarai teisingą įspūdį apie tai, kokia tematika yra tinkamiausia būtent tam renginiui. Mes skiriame klientui ypatingai daug dėmesio, kad jis renginiu būtų maksimaliai patenkintas.

- Kiekvienas užsakovas nori, kad jo renginys būtų originalus ir visiems patrauklus. Kaip Jums pavyksta įgyvendinti klientų norus? Iš kur semiatės idėjų?

- Kiekvienas užsakovas trokšta vienintelio ir nepakartojamo renginio. Stengiamės, kad visos organizuojamos šventės būtų originalios. Aš pati skaitau daug literatūros, klausausi daug įvairiausių žanrų muzikos, lankausi spektakliuose, kino teatruose, važinėju po Lietuvą ir gražiausias detales ar mintis deduosi į idėjų skrynią. Daug bendrauju su įvairiais žmonėmis, domiuosi viskuo kas tik įmanoma, o kartais idėjas pati “skinu” iš dangaus. Taip pat konsultuojuosi su režisieriais, scenaristais. Jei reikia – specialistus kviečiame iš visos Lietuvos ar užsienio. Viskas priklauso nuo užsakovų pageidavimų. Daugelyje renginių pati dalyvauju ir net vedu. Žmonės mano, kad esu baigusi režisūrą. Tačiau mano specialybė – verslo vadyba, o menišką sielą paveldėjau iš tėčio, kuris yra profesionalus muzikantas. Jau būdama 18 metų, užsibrėžiau tikslą turėti savo verslą. Prieš 6 metus jau žinojau, kokią sritį savo verslui norėčiau pasirinkti, tačiau nebuvau tam pakankamai subrendusi. Prieš kurdama savo verslą, viešbutyje “Europa Palace Klaipeda” dirbau pardavimų vadybininke, kur teko prisidėti prie įvairiausių renginių organizavimo. Tuomet galiausiai ir supratau, kad jau suaugau ir galiu įgyvendinti nuo paauglystės puoselėtą svajonę. “Eurofiesta” – tai tarsi vaiko gimimas, kuriam subrendau ir pasiruošiau.

Užs. nr. 49706

Naujausi komentarai

Komentarai

  • HTML žymės neleidžiamos.

Komentarai

  • HTML žymės neleidžiamos.
Atšaukti
Komentarų nėra

Daugiau naujienų