Trečiadienio rytą Lietuvos karinių jūrų pajėgų štabe su Baltijos jūroje nuskendusio lėktuvo „An-2“ artimaisiais susitiko krašto apsaugos ministras Juozas Olekas. Kartu peržiūrėtas vakar povandeninio roboto nufilmuotas vaizdas bei aptartos tolesnės fiuzeliažo apžiūros galimybės. Tikimybės, kad oreiviai Adolfas Mačiulis ir Alvydas Selmistraitis gyvi, vis mažiau. Tačiau jų paieška tęsiama.
Vienas iš pagrindinių dingusių pilotų artimųjų prašymų yra apžiūrėti nuskendusio lėktuvo vidų. Pasak lakūno A.Mačiulio duktės Brigitos, jai pavyko išsiaiškinti, kad tokią techniką turi švedai.
„Mes mąstome racionaliai, kaip ir tie žmonės, kurie vykdė paiešką, suprantame, kad 124 m gylis yra tikrai labai didelis ir narai ten nusileisti negali, o robotas nepajėgus patekti į fiuzeliažo vidų. Sutarėme, kad ieškosime galimybių, kaip lėktuvo vidus gali būti apžiūrėtas“, – po susitikimo su ministru J.Oleku kalbėjo B.Mačiulytė.
Trečiadienį ir toliau tęsiama dingusių pilotų paieška jūroje. Neaišku, ar lakūnų nėra lėktuvo viduje, ar robotas jų nemato.
Iš Švedijos miesto Geteborgo į Klaipėdą skridęs lėktuvas „An-2“, priklausantis įmonei „Klaipėdos avialinijos“, virš Baltijos jūros dingo šeštadienį. Jį pilotavo itin patyrę oreiviai Adolfas Mačiulis ir Alvydas Selmistraitis. Jų skraidymo praktika siekia keliolika tūkstančių valandų.
Ryšys su „An-2“ įgula parastas, kai lėktuvas buvo už maždaug 97 jūrmylių – beveik 180 km nuo Palangos. Pasak Lietuvos skrydžių valdymo centro atstovo Edmundo Ganusausko, paskutinį kartą su Palangos dispečeriais pilotai susisiekė šeštadienį, gegužės 16-ąją, 16.16 val., kai dar nebuvo įskridę į šalies erdvę ir radaruose jų lėktuvo nebuvo matyti. Dispečeriai jo taip ir nebematė.
Antradienio pavakarę lietuvių lėktuvas „An-2“ rastas Baltijos jūros dugne 124 metrų gylyje, daugiau kaip 116 kilometrų nuo kranto, tarp Liepojos ir Palangos, Latvijos išskirtinėje ekonominėje zonoje. Ištyrus lėktuvo liekanas povandeninio roboto video kamera, pilotų nerasta.
Naujausi komentarai