Krašto apsaugos ministerijos duomenimis, gegužės 16 dieną NATO naikintuvai atpažino Rusijos karinius orlaivius „Il-20“ ir „AN-26“, skridusius tarptautine oro erdve virš Baltijos jūros iš Rusijos į Karaliaučių. „Il-20“ skrido be atsakiklio, su skrydžio planu, radijo ryšį palaikė, „AN-26“ skrido su atsakikliu bei su skrydžio planu, taip pat palaikė radijo ryšį.
Gegužės 17 dieną naikintuvai kilo identifikuoti ir palydėti Rusijos karinio orlaivio „IL-20“ ir dviejų naikintuvų „Su-27“. „Il-20“ skrido iš Rusijos žemyninės dalies į Karaliaučiaus sritį pagal planą, su įjungtu radijo atsakikliu, ryšį su skrydžių valdymo centrais palaikė. „Su-27“ skrido pasitikti „Il-20“ ir grįžo į Karaliaučių. Abu „Su-27“ skrido be skrydžio plano, be radiolokacinio atsakiklio, radijo ryšio nepalaikė.
Gegužės 18 dieną NATO oro policijos funkcijas vykdantys naikintuvai du kartus kilo identifikuoti ir palydėti Rusijos karinių orlaivių. Pirmą kartą lydėtas lėktuvas „Il-22“, skridęs iš Karaliaučiaus į Rusiją su skrydžio planu, atsakikliu, palaikęs radijo ryšį, bei keturi „Su-27“ lėktuvai, kurių du kilo ir leidosi Karaliaučiuje, o kiti du – Rusijoje, abiem atvejais be skrydžio plano, radijo ryšio nepalaikė, be atsakiklio. Antrą kartą du „Su-24“ kilo ir leidosi Karaliaučiuje, bet skrido tarptautine oro erdve. Orlaiviai skrido be skrydžio plano, be atsakiklio ir ryšio su skrydžių valdymo centrais nepalaikė.
Gegužės 19 dieną naikintuvai kilo tris kartus. Pirmą kartą „Il-20“ be skrydžio plano, atsakiklio ir be radijo ryšio skrido Karaliaučiuje. Antrą kartą iš Rusijos į Karaliaučių skrido „Il-18“, kuris buvo su skrydžio planu, atsakikliu ir radijo ryšį palaikė, „Tu-134“, skridęs be skrydžio plano, su atsakikliu ir palaikydamas radijo ryšį, ir „Il-76“, kuris skrido su skrydžio planu, su atsakikliu ir radijo ryšiu. Trečią kartą „Il-18“ iš Karaliaučiaus į Rusiją skrido su skrydžio planu, su atsakikliu ir radijo ryšiu.
Gegužės 20 dieną NATO naikintuvai atpažino „IL-20“ ir „AN-26“. „Il-20“ skrido iš Karaliaučiaus į Rusijos žemyninę dalį be radiolokacinio atsakiklio su skrydžio planu, radijo ryšį palaikė. „An-26“ buvo atpažintas skrendant iš Rusijos žemyninės dalies į Karaliaučių su įjungtu radiolokacininu atsakikliu, skrydžiu planu, radijo ryšį palaikė.
Gegužės 21 dieną NATO oro policijos funkcijas vykdantys naikintuvai kilo identifikuoti ir palydėti Rusijos karinio orlaivio „IL-38“, skridusio tarptautine oro erdve iš Rusijos žemyninės dalies į Karaliaučių. Orlaivis skrido be radiolokacinio atsakiklio, su skrydžio planu, radijo ryšį palaikė.
Šiuo metu oro policijos misiją iš Šiaulių vykdo Portugalijos kontingentas su naikintuvais „F-16“. Iš Estijos Baltijos šalių oro policijos misiją vykdo Didžioji Britanija su naikintuvais „Eurofighter Typhoon“.
Naujausi komentarai