Nekokybiška prekė - taisoma
Prastą elektrinį siaurapjūklį įsigijęs klaipėdietis Nikolajus skundėsi, kad pardavėjai nesutinka pakeisti įrankio.
Iš parduotuvės grįžęs namo, jis panoro išbandyti 50 litų kainavusį pirkinį. Vos tik įjungtas siaura-pjūklis pradėjo braškėti, purtytis.
Nikolajus nunešė jį atgal į parduotuvę ir paprašė pakeisti kitu prietaisu arba grąžinti pinigus.
Pardavėjai sutiko tik sutaisyti siaurapjūklį.
„Aš nenoriu suremontuoto daikto. Kaip galiu būti tikras, kad jis gerai veiks“, - pyko klaipėdietis.
Vartotojų teises ginančios Ne maisto prekių inspekcijos Klaipėdos skyriaus vedėjos Raimondos Bučinskienės teigimu, pirkėjas pirmiausiai turėjo su savo reikalavimais raštu kreiptis į parduotuvę.
„Elektrotechnikos prekė jam gali būti pakeista tik tada, jei gamintojo įgalioto serviso atstovas pateikia išvadą, kad prekė nebepataisoma“, - aiškino ji.
Pinigai grąžinami arba prekė pakeičiama, jei jos neįmanoma suremontuoti.
Specialistė akcentavo, kad kartais pirkėjai daiktą naudoja ne pagal paskirtį.
Į inspekciją žmonės užsuka skųsdamiesi sugedusiais grąžtais. Tačiau jie kartais įrankius netinkamai naudoja, pavyzdžiui, medienai skirtu prietaisu ardo betoną.
Tada pirkiniui garantija netaikoma.
R.Bučinskienė pastaruoju metu pastebėjo, kad pardavėjai reaguoja geranoriškai, net jei daiktas sugenda dėl pirkėjo kaltės.
Naujausi komentarai