Pereiti į pagrindinį turinį

Šokiravo degalinės darbuotojos elgesys: privalomas kaukių dėvėjimas – nė motais?

2020-04-13 11:20
DMN inf.

Žmonės tapo budrūs ir nepakantūs nesilaikantiesiems griežtų karantino reikalavimų. Klaipėdiečiai skundžia ne tik kaimynus, bet ir aptarnavimo sferoje be kaukių dirbančius asmenis.

Tokio skambučio Bendrojo pagalbos centro darbuotojai sulaukė ir sekmadienį apie 10.11 val. Tuo metu, kai daugelis žmonių sėdo prie Velykų pusryčių stalo ir daužė su šeimos nariais margučius, budrus klaipėdietis užsuko į šalia Herkaus Manto ir P.Lideikio gatvių sankryžos esančią degalinę „Circle K“ ir nustebo pamatęs degalinės operatorę dirbančią be apsauginės kaukės.

Panašu, kad šis žmogus į minėtą degalinę atėjo ne pirmą kartą.

Dienraščiui „Klaipėda“ jis pranešė, kad darbuotojai kaukių čia nedėvi nuo penktadienio, kai tai tapo privalu. Savo žodžius jis patvirtino telefonu darytomis nuotraukomis.

Klaipėdietis minėjo, kad į jo pastabas nereaguojama. Net prie maisto dirbančios darbuotojos neskuba ryšėti kaukių.

Apie situaciją pranešęs žmogus tikino, kad degalinių tinklo vadovai į jo pranešimus nereaguoja.

Vyras iškvietė policiją.

Klaipėdos apskrities vyriausiojo policijos komisariato atstovė Andromeda Grauslienė patvirtino, kad sekmadienį ryte toks iškvietimas tikrai buvo. Policijos ekipažas degalinėje pasirodė 10.24 val, bet darbuotoja buvo su kauke, signalas nepasitvirtino.

Pirmadienį prieš pietus dienraščio „Klaipėda“ žurnalistai įsitikino, kad darbuotoja degalinėje dirbo su apsaugos priemonėmis.

Degalinių tinklo „Circle K“ ryšių su žiniasklaida telefonu kovo 13-ąją niekas neatsiliepė, tad komentaro gauti nepavyko. Tačiau praėjus kelioms dienoms degalinių tinklo atstovai atsiuntė savo komentarą:

„Susitelkę į daugybės saugumo barjerų įdiegimą susidūrėme su žmogiško nuovargio faktoriumi, dėl ko apgailestaujame ir atsiprašome kliento. Šiuo nelengvu mums visiems metu ieškome sprendimų, kaip pagelbėti sunkų darbą klientų aptarnavimo srityje dirbantiems savo darbuotojams. Kartu sugriežtinome jų atsakomybę ir viliamės, kad daugiau panašūs atvejai nebepasikartos. Tikimės, kad ir klientai, suprasdami mažmeninės prekybos sektoriuje dirbančių darbuotojų patiriamą įtampą, bendraus bei savo pastebėjimus jiems išsakys korektiškai.

Taip pat norime priminti, kad mūsų degalinėse personalas nuo klientų yra atskirtas fiziniu barjeru organinio stiklo sienele, todėl tiesioginio kontakto su klientais neturi“, – atsiųstame laiške rašė „Circle K“ atstovė Lina Katinė.

Naujausi komentarai

Komentarai

  • HTML žymės neleidžiamos.

Komentarai

  • HTML žymės neleidžiamos.
Atšaukti
Komentarų nėra
Visi komentarai (0)

Daugiau naujienų