Pereiti į pagrindinį turinį

Hanoverio mugė 2010: „Volkswagen“ pristatė „Milano taksi“

2010-06-01 16:07

„Volkswagen“ paskelbė apie pirmųjų elektrinių transporto priemonių gamybą jau 2013 metais.

Ypatingai miestų zonose dabartinį transportą per tam tikrą laiką pakeisti į aplinkos neteršiančių elektrinių automobilių parką.

„Volkswagen“ galvoja ne tik apie individualių asmenų mobilumą, bet ir apie galimybes tam panaudoti viešojo transporto priemones.

Pasaulinė premjera

Hanoverio mugėje įvykusia pasauline premjera „Volkswagen“ nori parodyti, kaip galėtų atrodyti elektriniu varikliu varomas talpus taksi.

Atliktų „Milano taksi“ studijų pagrindu sukurtas „City-Van“ - konceptualus automobilis su daug smulkių naujovių, pavyzdžiui, kliento durų atidarymo būdas – slinktimi į priekį, arba asmeniniam naudojimui pritaikyti lietimui jautrūs ekranai, tenkinantys vairuotojo ir keleivių poreikius.

Vokietijos Federacijos kanclerė Angela Merkel ir Italijos Ekonominio bendradarbiavimo ir plėtros ministras Hanoverio mugėje lankėsi „Volkswagen“ stende ir pasveikino Vokietijos gamintojo generalinį direktorių prof. dr. Martiną Winterkorną, Kanclerę po „Hannover Messe“ parodos sales lydėjo Christianas Wulffas, Žemutinės Saksonijos ministras pirmininkas, kiti politikos ir verslo atstovai.

Pagrindinis dėmesys skirtas „Volkswagen“ elektros strategijai. 2013 m. bendrovė rinkoje planuoja pateikti daugiau elektrinių transporto priemonių. Šūkiu „Think Blue“ automobilių gamintojas pristato daugiau nei 30 priemonių numatytai strategijai įgyvendinti. Žemų sąnaudų transportas, ilgalaikės gamybos ir ateities technologijų stendai „Volkswagen“ lankytojams suteikia galimybę pažvelgti į šiandienos ir rytojaus mobilumą.

Savas taksi

Dviejų spalvų – žalios ir juodos – gama puošti taksi yra „Volkswagen“ kompanijos duoklė mados sostinei Milanui, kuriame šios transporto priemonės anksčiau buvo dažytos būtent šiuo spalvų deriniu.

Graži tradicija ir pavyzdys, kaip buvo taksi spalvinę gamą galima priderinti prie konkrečios metropolijos.

Dizainas, priminęs legendinius „Volkswagen Samba Bus“, elektrinis variklis be žalingų dujų emisijos, apčiuopiama praktinė nauda, kompaktiškos erdvės stebuklas gali itin greitai atsirasti tokiuose miestuose kaip Milanas, Berlynas, Niujorkas, Pekinas, Keiptaunas, Londonas, Maskva ar Tokijas. 

Tikresniame taksi durų mažiau

„Tikresniame taksi durų mažiau“ , - pareiškė „Volkswagen“ grupės vyriausiasis konstruktorius Walter de Silva. Aišku, W. de Silva yra teisus. Taksi klientai įlipa ir išlipa miesto eismui saugiausioje – šaligatvio – pusėje.

Ir todėl „Milano taksi“ keleivio pusė turi tik vienas toli į priekį (!) atveriamas duris, kurios yra visiškai naujo tipo, su dviejų ašių kinematika, kad durys kiek galima plačiau atsivertų. Durys atveriamos plačiai iki pat automobilio stogo.

Duomenys: „Milano taksi“ aukštis – 1,60 m, ilgis – 3,73 m, plotis – 1,66 m.

Dizainas – markės bruožas

Abejose taksi stogo pusėse įrengti šoniniai panoraminiai langai, stilistiškai primenantys 6-ojo dešimtmečio „Volkswagen Samba Bus“ - net ir durų atsivėrimo dalyse.

Tai savitas šios markės dizaino bruožas, kartu su panoraminiu stikliniu stogu šviesiai ir draugiškai interjero atmosferai. Dėl to svečiai galės džiaugtis papildomu vaizdu į miesto architektūrą.

Taksi plafonas šviečia žaliai, kai automobilis yra laisvas, raudonai – kai užimtas, arba visai nešviečia, kai vairuotojas nedirba. 

Erdvė, leidžianti atsipalaiduoti

Automobilio viduje šalia vairuotojo nėra keleivio sėdynės. Vietoj to yra krovinių skyrelis bagažui, šalia kurio gali būti įmontuotas prietaisų skydelis.

Kadangi lagaminų nereikia kilnoti per kokias nors slenksčius, keleiviai patys juos gali lengvai sukrauti ir paskaudus mygtuką rankena pritvirtinti. Tuo tarpi bagažinė už galinės sėdynės naudojama tik nedideliems daiktams, kad didesnė erdvė būtų palikta klientui.

Ir iš tiesų: už vairuotojo sėdinčio keleivio keliams palikta erdvė atitinka suaugusiųjų lygio prabangą liukso klasės limuzine (120 mm). Sėdintis dešinėje savo kojas gali visiškai ištiesti.

Vairuotojas sėdi specialiai jam pritaikytoje erdvėje. Ilgai darbo dienai parinkta sportinio automobilio sėdynė ir sienelės (nuo gale sėdinčių keleivių  ir bagažo skyrių) su įrengtais porankiais. Priekyje, į kurią daugiafunkcinis motoro jungiklis ir pavarų perjungimo mechanizmas.

Pajėgumų užtenka

Elektros varikliu varomas „Milano taksi“ važiuoja 120 km/val. greičiu su didžiausia 85 kW galia (bazinė versija: 50 kW).

Energija automobiliui tiekiama dugne įmontuota ličio jonų baterija. 45 kWh galios ir baterijos dėka, bei palyginti mažos transporto priemonės masės (1 500 kg), automobiliu galima įveikti iki 300 km atstumą (pagal NEDC).

Priklausomai nuo būsimos įkrovimo infrastruktūros ir svarbaus įkrovimo lygio akumuliatorius baterija  vos per valandą gali būti įkrautą iki 80 procentų viso jos pajėgumo.

Parengta pagal auto.de

Naujausi komentarai

Komentarai

  • HTML žymės neleidžiamos.

Komentarai

  • HTML žymės neleidžiamos.
Atšaukti
Komentarų nėra
Visi komentarai (0)

Daugiau naujienų