Dalis vairuotojų dabar dėvimomis žieminėmis automobilių padangomis susiviliotų važinėti ir ištisus metus.
Ekspertai įspėja – toks pasirinkimas būtų labai rizikingas. Vairavimo bandymai esant aukštai vasariškai temperatūrai verčia susimąstyti.
Žieminėmis padangomis „apauto“ automobilio stabdymo kelias, kai greitis buvo 100 kilometrų per valandą, pailgėja net 6 metrais, Auto.de teigė „Continental“ žieminių padangų plėtros direktorius dr. Andreasas Toppas.
Be to, važiuojant su žieminėmis padangomis, automobilio galimybės kelyje manevruoti sumažėja 15 procentų.
Jei manevruoti važiuojant 80 km/val. greičiu su vasariniu „apavu“ – jokių problemų, tai su žieminėmis padangomis automobilis posūkyje pasieks kritinę ribą jau ir įsibėgėjęs iki 70 km/val.
Dar vienas susimąstyti verčiantis argumentas – net ir mieste 15 proc. daugiau ryjantis automobilio degalų bakas.
Naujausi komentarai