Pirmadienį, liepos 1 d., sostinės transportas pajudėjo pagal naująją schemą: daugiau juostų skirta autobusams, taksi ir automobiliams, kuriais keliauja keturi ir daugiau keleivių. Portalo delfi.lt kalbinti sostinės gyventojai, į darbus važiavę nuo 6.30 val. ryto su kamščiais dar nesusidūrė.
Nors į darbą atvažiavau per beveik tokį pat laiką, kaip ir įprasta, esu pasipiktinusi, kad pro mano namus nebevažiuoja trys troleibusų maršrutai: 5, 9 ir 13. Tad į stotį lieka važiuoti su retai kursuojančiu 20-u maršrutu, į baseiną turėsiu vykti su persėdimu, o į darbą rinktis vienintelį 17, kai anksčiau buvo du galimi pasirinkimai“, - piktinosi Karolina.
Žadėtų savanorių – nematyti
Maždaug 7 kilometrų kelionė nuo sostinės stoties iki prekybos centro „Akropolis“ užtruko beveik tiek pat, kiek ir iki transporto reformos. Anksčiau šį atstumą geriausiai įveikti padėdavo 53 autobusas, kuriuo kelionė rytais trukdavo apie 32 minutes. Tačiau nuo šiol siūlomas ir kitas variantas – kelionė dviems greitaisiais autobusais 1G ir 5G. Kelionė su persėdimu „Pramogų arenos“ stotelėje jais trunka 33 minutes.
7.20 val. turėjęs atvažiuoti autobusas stotyje buvo laiku. Tiesa, jo laukę žmonės nebuvo labai patenkinti.
„Bilietus pirkau visai neseniai. Retai važiuoju, galvojau, nereiks pas vairuotoją eiti. Dabar jaučiuosi apgautas. Galėtų padaryti, kad bent primokėti būtų galima“, - skundėsi šūsnį viešojo transporto bilietų rankose laikantis vilnietis.
Nors autobusas iš stoties pajudėjo beveik visiškai pilnas, dauguma keleivių nežinojo, nei kur autobusas važiuoja, nei kur jis sustos. Įlipus į 1G autobusą pasigirdo pasimetusių keleivių klausimai: „Ar važiuoja prie Žaliojo tilto?“, „Ar reikia mokėti papildomai, jei turiu šitą bilietą?“.
Jiems galinčių padėti žadėtų savanorių, kurie turėjo informuoti pasimetusius keleivius, autobusų stotelėse nebuvo.
Naujausi komentarai