Eiliniai belgai gana gerai žino, kad atsiradus nepigiems elektriniams dviračiams ir paspirtukams visoje šalyje ir sostinėje Briuselyje gerokai padažnėjo jų vagysčių. Neretai nepadeda net gana brangios spynos, nes dviračio saugumas labai priklauso nuo to, kur jis prirakintas. Todėl belgai ėmė išradinėti pačius įvairiausius dviračių saugojimų būdus.
Daug žmonių nori važiuoti dviračiu, o saugumas – viena iš pagrindinių problemų, dėl kurios jie to nedaro.
„Daug žmonių nori važiuoti dviračiu, o saugumas – viena iš pagrindinių problemų, dėl kurios jie to nedaro. Jei saugumas pagerės, tuomet keliuose bus daugiau dviratininkų“, – teigė Briuselio mobilumo biuro atstovas Stevenas Fierensas.
Be abejo, saugiausia laikyti dviratį specialiame parkinge, bet vietų juose trūksta. Briuselio duomenimis apie 13 tūkst. Belgijos sostinės gyventojų laukia vietos tokiose parkavimo vietose.
„Čia galima saugiai pastatyti daugiau kaip 600 dviračių. Taip pat sustiprinome stebėjimą aplink visą pastatą, todėl miesto centre yra net keletas tokių didelių stovėjimo aikštelių“, – pasakojo Briuselio mero pavaduotojas mobilumui Bartas Dhondtas.
Visas LNK reportažas – vaizdo įraše:
Tokią padėtį užsimojo pakeisti du išradingi belgai, kurie praeitais metais sukūrė ir užpatentavo „išmanų dviračių prirakinimo stovą“. Ir svarbiausia, kad jis tikrai saugus.
„Tai nėra paprasto nerūdijančio plieno apkaba, kaip ant „U“ raidės formos spynos. Sukūrėme medžiagą, kurios beveik neįmanoma perpjauti. Jei bandysite ją pjauti, tai tik subyrės kampinio šlifuoklio diskas“, – aiškino „LOCKY“ generalinis direktorius Shady Cantarella.
Užraktas pavadintas „Locky“ laimėjo Briuselio merijos skelbtą konkursą ir dabar jau antrus metus bandomas Belgijoje.
Naujausi komentarai